MJ
door MJJanssen Jun 24, 2021 om 16:14
Winkels & webshops

Ik heb kleding besteld bij E-Commerce Retailer,kan geen retouradres vinden

Kleding besteld bij E-Commerce Retailer,wil artikelen terugsturen,maar kan geen retouradres vinden.
Heb wel het adres gevonden. E-Commerce Retailer Pudongweg 13 1437EM Rozenburg.
Kan geen contact krijgen met dit bedrijf. Kan iemand hierbij helpen a.u.b.?

52203 19 Rapporteer

ju
door juliomariner - Jun 24, 2021 om 16:28
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Waarschijnlijk weer een dropshipper. Als u al contact krijgt zult u het wel naar China retour moeten sturen. Doe dat niet want dant bent u niet alleen de artikelen kwijt maar moet ook de verzendkosten betalen en het geld krijgt u waarschijnlijk niet retour.

Hoe heeft u deze ashop eigenlijk gevonden? Met Google is niets te vinden.
Op dit adres ook weinig te vinden.

Conclusie: uw geld krijgt u van hen niet terug, misschien kunt u de ontvangen artikelen op Marktplaats verkopen of is het zo'n slechte kwalitetit dat niemand er iets voor wil geven?

sira
door sira Oct 11, 2021 om 22:06
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Hoe heeft u deze ashop eigenlijk gevonden?

Ik denk Facebook

va
door vanlotjegetikt - Jun 24, 2021 om 16:33
809 Antwoorden / Vragen

Ben bang dat u een dropshipper heeft gespekt, retour zal vemoedelijk richting Hong Kong oid gaan. Helaas

mahadma
door mahadma - Jun 24, 2021 om 17:36
11544 Antwoorden / 51 Vragen

Zonder eerst de antwoorden gelezen te hebben: besteld/betaald via Feest Boek zonder naar de bedrijfsgegevens te kijken. Niet terugsturen naar China op uw kosten. Dan heeft u 4 x teveel betaald, dure porto betaald en artikelen kwijt. DROPSHIPPER!

diumenge
door diumenge - Jun 24, 2021 om 17:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat is dat voor rare vraag? Dit is hetzelfde als vragen wat het adres van Kledingwinkel is. Of bestaat er werkelijk een bedrijf dat 'E-Commerce Retailer' als naam hanteert? Zoja, hoe vind je zo'n winkel?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 25, 2021 om 07:48
16860 Antwoorden / 202 Vragen

Helaas toch ook maar weer dit:

Ik kan hier niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er al is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.

Zo u tot de mening zou komen dat u wordt opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik), doe melding bij de ACM
www.consuwijzer.nl (https://ictrecht.nl/2011/06/20/een-klacht-over-een-webwinkel-ga-naar-consuwijzer/)  Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling heeft is hierbij van groot belang.

Zie verder o.a.
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu  ;
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshophttps://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen en ( https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat

Bestellen in China: let op de valkuilen | PlusOnline

en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet (veel)anders zullen zijn.

va
door vanlotjegetikt - Jun 25, 2021 om 11:45
809 Antwoorden / Vragen

Je zou bijna bij dit soort vragen een voordat  u een topic aanmaakt de standaard vraag en antwoord bladzijde moeten nalopen.
Scheelt een berg tikwerk. Geldt trouwens ook voor mensen die niets willen aannemen.

sira
door sira - Jun 25, 2021 om 11:58
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Àl die waarschuwingen, àl meer dan 2 jaar, het helpt werkelijk allemaal niks.

Vast weer gevonden via een advertentie die op Facebook, Instagram o.d. langskwam.

li
door liadegroof - Jul 7, 2021 om 13:53
11 Antwoorden / 0 Vragen

Heb zojuist ook pakketjes ontvangen waarvan er 1 was geopend en weer met plakband dicht gemaakt,helaas geen telefonisch contact mee te krijgen.
Heb wel melding hiervan gemaakt met de bezorgdienst.

tijger1
door tijger1 Jul 7, 2021 om 14:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Komt zeker ook uit China?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Jul 7, 2021 om 17:25
2067 Antwoorden / Vragen

Melding met de bezorgdienst? Mocht u melden aan de bezorgdienst dan is dat hoogstwaarschijnlijk zinloos. U moet u melden bij de verkoper.

sira
door sira Jun 7, 2022 om 21:55
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Dat zal de douane wel hebben gedaan ter controle.

gerbera
door gerbera - Jul 7, 2021 om 16:16
7367 Antwoorden / 14 Vragen

Volgens mij bestaan er ook kringloopwinkels waar men niet passende of overkomplete kleding kan inleveren. Als nou alle Facebook personen die bij dergelijke advertenties bestellen dit zouden doen raken die winkels overvol en kunnen ze héél veel mensen blij maken met goedkope kleding.

E-Commerce Retailer Pudongweg 13 1437EM Rozenburg.
Is een enorme loods waar vrachtwagens geladen en gelost worden, lijkt mij niet bepaald een bedrijf wat kleding verkoopt.

sira
door sira Jun 7, 2022 om 21:57
2347 Antwoorden / 24 Vragen

héél veel mensen blij maken met goedkope kleding

Inderdaad veel goedkope kleding. Alleen heeft de koper bij de dropshipper er het drie- à viervoudige voor betaald.

sira
door sira Jun 7, 2022 om 22:01
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Excuus Gerbera. Zie ik hieronder Pharmacopolam Circumforaneum staan en blijkt het een topic van 7 juli 2021 te zijn

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Jul 7, 2021 om 22:37
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Als je eerst dit adres  had gezocht.....

ik ben bijgelovig en bestel niets op nr 13...

Shanaka
door Shanaka - Nov 27, 2021 om 01:45
1 Antwoorden / Vragen

https://ovela.nl/pages/contact-1

Ovela werk samen met E-Commerce Retailer ik heb een zonnebril besteld via Ovela ., deze zonnebril was 29.99€. Ik heb besloten achteraf betalen. Paar dagen later zag ik zelfde product voor 11.50€ gevonden deze product snel en kwam binnen vier dagen perfect supersnel.

Dus anderen zonnebril is overbodig. Wilde ik netjes weer terugsturen want ik heb hem niet meer nodig en niet eens opengemaakt.
Deze product van Ovela kwam pas na 14 dagen onder tussen moet ik bijna betalen ik heb via Klaran betaling gestopt gezet net op tijd. Nu proberen zij mij toch deze zonnebril te verkopen of anderen producten laten verkopen.

Verpakking is niet een open geweest maar ik kan niet hem terugsturen want ik krijg het gevoel dat zij dit niet meer willen hebben wel mijn senten.
Klanten servies niet bereikbaar telefonische. Van Ovela

Beloften van Ovela komt niet over een met zijn voorwaarden op de website
Veel advertentie via FB om te verkopen let op terug sturen kennen niet!!!

marita5
door marita5 Nov 27, 2021 om 10:31
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@Shanaka , u had beter moeten controleren , staat duidelijk in de voorwaarden van Ovela :

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
Evermount Laras - Technology company LTD
Moi Son Lara.

1707-A, Building 14a
Shenzhen.
Guangdong, China.

rj
door rjw - Nov 27, 2021 om 09:14
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Op dat adres zitten alleen grote logistieke bedrijven en geen webwinkels.

Wil Schellinger
door Wil Schellinger - Mar 2, 2022 om 09:44
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb twee jurken bij jullie gekocht wil er een terug sturen maar kan geen adres vinden
Referentie nummer is XKF 0223000457YQ

MET VRIENDELIJKE GROET WIL SCHELLINGER

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Mar 2, 2022 om 10:32
2067 Antwoorden / Vragen

Dat kunt u vermoedelijk vergeten.

va
door vanlotjegetikt Mar 2, 2022 om 14:42
809 Antwoorden / Vragen

Wie is jullie??

pe
door pebk Mar 2, 2022 om 15:44
581 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Wil,

Ik verkoop geen jurken. Kassa en BNN-Vara volgens mij ook niet.
Veel plezier met de jurken.

Amanda1970
door Amanda1970 - May 16, 2022 om 21:15
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb hetzelfde probleem. Wat kan ik doen?

En ik zit niet te wachten op opmerkingen...had je dit niet kunnen weten? Nee, want het is tot nu toe altijd goed gegaan!
En ik heb nog niet betaald voor het product. Dat doe ik altijd voor de zekerheid....achteraf betalen.

Maar ja....kan hem niet terug sturen, maar ga hem zeker ook niet betalen.

mahadma
door mahadma May 17, 2022 om 11:49
11544 Antwoorden / 51 Vragen

U zal in uw geval dan van de achteraf betaal instelling een herinnering, aanmaning en deurwaardernkrijgen, Mark my words!

Ja
door JannyBoe Jun 3, 2022 om 07:08
519 Antwoorden / Vragen

Hallo Amanda, als u dat nog niet gedaan hebt contact opnemen met Klarna en een beroep proberen te doen op de kopersbescherming.
Daar zijn voorwaarden aan verbonden. Zie hier.
Succes.

rj
door rjw - May 17, 2022 om 12:11
3266 Antwoorden / 5 Vragen

En wat voor superexclusieve producten levert dit bedrijf waardoor het niet bij de reguliere winkels is te krijgen? Moet toch wel heel bijzonder zijn anders bestel je daar toch niet.

Marga jacobs
door Marga jacobs - May 17, 2022 om 12:17
1 Antwoorden / Vragen

E-Commerce Retailer
Pudongweg13
1437EM Rozenburg

gaat om broek niet goede mt en kleur
en prijs kwaliteit niet goed dus geld terug
gaat om Marga Jacobs

Ja
door JannyBoe Jun 3, 2022 om 06:15
519 Antwoorden / Vragen

Hallo Marga, op uw afschrift staat de website finebay.nl
hebt u daar besteld?
Die website is duidelijk niet in orde en de 'firma' is gesitueerd in Hong Kong.
Het zal heel lastig zo niet onmogelijk worden om uw geld terug te krijgen.
Succes.

P Charleston
door P Charleston - Jun 2, 2022 om 19:52
1 Antwoorden / Vragen

Heb 2 blouses die veel te klein zijn. Wil die ruilen voor 2 'a 3 maten groter(  4xl).
Op de etiket staat ook een retour adres,
E-Commerce Retailer
Bastion Street
Longkanker District.
Is dit het retour adres en hoe moet ik het kenbaar maken dat ik de blouses wil ruilen voor een maat 4XL.

Ja
door JannyBoe Jun 3, 2022 om 06:10
519 Antwoorden / Vragen

Ik denk dat 'Longkanker District' een tikfoutje is of een vergissing van de spellingscontrole?

panter22
door panter22 Jun 3, 2022 om 08:20
6599 Antwoorden / Vragen

Geintje

Ja
door JannyBoe Jun 3, 2022 om 08:42
519 Antwoorden / Vragen

Natuurlijk niet, over zoiets ernstigs maak je geen smakeloze geintjes natuurlijk.
Bastion Street ligt in het Long District en dan maakt automatisch aanvullen er iets anders van.
Ik hou het daar maar op.

Zeljka
door Zeljka - Jun 9, 2022 om 21:09
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb iets besteld en  dit is niet wat ik  wil. Op welke adres moet  ik dit  artikel terug  opsturen.

panter22
door panter22 Jun 10, 2022 om 07:30
6599 Antwoorden / Vragen

Om welke webshop gaat het?