K
door K Jan 8, 2019 om 22:02
Winkels & webshops

Ik wil graag een massagestoel van homelifesecure.nl bestellen maar wil graag weten of deze site wel legit is ? Kan iemand me hierbij helpen ?

Ik wil graag een massagestoel van homelifesecure.nl bestellen maar wil graag weten of deze site wel legit is ?

Kan iemand me hierbij helpen ?

?

2008 13 Rapporteer

ne
door neodutchio - Jan 8, 2019 om 22:34
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Copyright 2019, telefoonnummer is een 06-nummer, nergens bij aangesloten, adres is een woonhuis en een allegaartje wat er aangeboden wordt.
Buiten mijn twijfels over de winkel, hoe zit de stoel? Uit welke materialen is dit opgebouwd en hoe is de aftersales? Online banken en stoelen kopen is leuk, maar u weet niet hoe de stoel zit. Dus ook al wilt u het risico lopen, als de stoel voor geen meter zit blijft het een duur ding.

Hoe komt u uberhaubt bij deze site terecht en hoe denkt u over online kopen?

tijger1
door tijger1 - Jan 8, 2019 om 22:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kort gezegd. Niet doen.

tenormin
door tenormin - Jan 8, 2019 om 22:48
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ga mee in commentaar @neodutchio. Begrijp sowieso niet hoe u deze site gevonden heeft. Als u een massagestoel wilt, ga dan via de echte wegen; meestal zijn massagestoelen voor ondernemers van belang. Dus geen idee of u ondernemer bent/wilt worden of....

diumenge
door diumenge - Jan 8, 2019 om 22:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nah, brah, it ain't legit, total bullshit brah.

tenormin
door tenormin Jan 9, 2019 om 00:20
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Splaakgeblek ineens @diumengo";-)

Cookies
door Cookies - Jan 8, 2019 om 22:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ze verkopen inderdaad van alles en nog wat omdat het gewoon een verzamelsite is van allerlei verschillende verkopers.

Een massagestoel bijv die op hun site staat komt bij Vidaxl vandaan (net als meer artikelen)
https://www.vidaxl.nl/e/8718475531630/vidaxl-elektrische-massagestoel-met-super-screen-kunstleer-zwart
Zou me niet verbazen als deze massagestoel ook op Bol.com staat, want Vidaxl is daar ook actief.

Ik weet dat Vidaxl wel levert, maar over de kwaliteit van de goederen, logistieke processen enz kan ik niets zeggen.

marita5
door marita5 Jan 8, 2019 om 23:25
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Het barst van de klachten over Vidaxl.

ne
door neodutchio Jan 8, 2019 om 23:29
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Sterker, die staan ook in Polen en Brazilie te koop. Even googelen op de foto en je kan die stoel echt overal vandaag halen.

Cookies
door Cookies Jan 8, 2019 om 23:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@neo: ongetwijfeld, maar ik heb echt geen zin om daar verder tijd aan te besteden. @marita: je vertelt niets nieuws. Over ieder bedrijf zul je klachten vinden.

marita5
door marita5 Jan 8, 2019 om 23:43
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Over ieder bedrijf zul je klachten vinden. , ja maar ik vind geen klachten / of ervaringen over homelifesecure .

tenormin
door tenormin Jan 9, 2019 om 00:19
16829 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. Laat sommige commentaren voor wat ze zijn @marita5. Weet je toch inmiddels wel.

marita5
door marita5 - Jan 8, 2019 om 23:21
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo K ,

Zou er maar ver vanaf blijven , deze site is geregistreerd op 14- 11 - 2018 .
Het adres ( woonhuis ) is een vestigingsadres geen bezoekadres .
Er zijn geen ervaringen / of klachten te vinden .
Sterker nog , in hun voorwaarden vermelden zij , bij klachten kunt u zich wenden tot webwinkelkeur , controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft, bij webwinkelkeur kan ik ze niet vinden , dus daar niks bestellen .
1 van de eigenaars heeft een onderhoudsbedrijf in Venlo .

Lees hier de voorwaarden m.n. art 14 , klik op de rode regel .

https://www.homelifesecure.nl/service/general-terms-conditions/

costnix
door costnix - Jan 8, 2019 om 23:42
2874 Antwoorden / 1 Vragen
Cookies
door Cookies - Jan 8, 2019 om 23:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zou trouwens heel goed fake vraag nr zoveel kunnen zijn, bedenk ik nu.

tenormin
door tenormin Jan 9, 2019 om 00:22
16829 Antwoorden / 108 Vragen

;-((

aurora1
door aurora1 - Jan 9, 2019 om 00:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik sluit me aan bij de andere reacties: niet doen.
Als u zoiets wilt aanschaffen kijk dan eens bij de Mediamarkt. In de winkel en/of op de website bij: massage.
Er zijn bijv. ook grote massagekussens/massagezittingen die in een fauteuil gelegd kunnen worden en die nog geen fractie van de geadverteerde stoel kosten.
Beter is misschien om uw huisarts te vragen of iets te doen valt aan hetgeen waarvoor u zo een stoel zou willen kopen.
In de regel valt apparatuur zoals een dergelijke stoel tegen of heeft u er snel genoeg van en ook dan is het weggegooid geld.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 9, 2019 om 02:40
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Wat is het merk van de stoel/ de soort stoel? Afgezien daarvan: M.i. kunt u zich beter door een fysiotherapeut laten informeren aangaande het nut van zo'n stoel.
Ik zie zeer veel soorten en ook zeer afwijkende prijzen en ik heb meer het idee van een 'speeltje' met het argument dat het werkt om te ontspannen.
Bij zoeken via Bing zie ik alleen met ingeven van 'homelifesecure.nl' een review van een camera. En via een andere zoekmachine zie ik een site met inderdaad ook nog een zeer durte massagestoel waarbvan de prijs van 1.035,99 is doorgesteept.. https://www.homelifesecure.nl/rp. Ik zie elders stoelen ad ca. € 209,00 ook electrisch. Als direct antwoord op uw vraag over de site: ???

Mogelijk heeft u iets aan deze site: https://www.kieskeurig.nl/massagestoel

ne
door neodutchio Jan 9, 2019 om 08:32
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Mensen klagen vaak over de nepheid van acties. Nu heeft deze site een echte actie, is het weer niet goed.
Een massagestoel van €1035,99 nu voor slechts €1032,32. Echt een koopje dus.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 9, 2019 om 09:02
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Voor een speeltje. Maar de vraag van ts was naar de betrouebaarheid van de site

jo
door jorisw - Jan 9, 2019 om 08:57
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dat een bedrijf vanuit een woonhuis wordt gestart is niet het probleem. Amazon, Apple, HP, etc zijn ook in de garage begonnen. Het feit dat er alleen 06-nummers zijn is ook geen probleem. Ik werk bij een grote multinational en wij hebben ook alleen maar 06-nummers. Ook het feit dat ze pas sinds kort bestaan hoeft geen probleem te zijn. Alle bedrijven zijn ooit vanaf nul begonnen.

Echter, als je de site ziet zouden alle alarmbellen moeten gaan rinkelen. De combinatie van producten die ze aanbieden is op z'n minst opvallend te noemen. Wat is de relatie tussen verf, beveiligingsspullen en tuinmeubels?

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 9, 2019 om 09:10
7188 Antwoorden / 3 Vragen

De vraag hebt u hier ook gesteld dus hopelijk kunt u met deze nagenoeg dezelfde antwoorden verder.
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/webwinkel-veiligheid-bestellen-35788

panter22
door panter22 - Jan 9, 2019 om 18:51
6599 Antwoorden / Vragen

Je gaat toch niet online een massagestoel kopen voor meer dan €1000 zonder dat je weet wat je koopt?
Je weet niet hoe hij er in het echt uitziet, hoe hij werkt, of hij wel lekker zit. Hoe lang je garantie hebt. Garantie bij een verfwinkel?
Het lijkt mij verstandiger om naar een winkel te gaan en de stoel daar te proberen.
Het lijkt misschien heel mooi zo'n massagestoel, maar misschien bevalt hij niet. Dan zit je met een strop van meer dan €1000.