In aug. bij Neckermann kleding besteld, tot 2 bericht dat het is afgeleverd,
in aug. 2016 bij neckermann kleding besteld, 2 x bericht dat het is afgestuurd maar niks ontvangen.
Gebeld. afd. inkoop niet bereikbaar, maar ik stuur mail en u krijgt bericht.
Gebeurt niks.
Div. keren gebeld, gemaild. maar 0,0% dat je wat wijzer wordt.
Tenslotte de toeleverancier gemaild, ligt klaar voor verzending maar Neckermann betaald niet dus wij sturen niets af.
Toeleverancier, annuleert mijn bestelling. Dus ik zou mijn geld terug krijgen. ondertussen 6 weken verder.
En nog heb ik geen geld ontvangen. Op mails reageren ze niet. klantenservice is 1 persoon. en doet niks behalve alles afschermen. waar kan ik terecht om mijn geld terug te krijgen.
Hallo Dijawi ,
Lees hier wat u kunt doen , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-webwinkel-betaalt-geld-niet-terug
Plaats een klacht op Facebook / en Twitter .
Met de afd. Inkoop heb je als klant niets te maken. Wie was de toeleverancier dan van de kleding en wie heeft je die naam doorgegeven? Dat is nl. helemaal niet gebruikelijk.
@diumenge: dat zou me niks verbazen, alhoewel Neckermann wel druk bezig is met het openen van diverse fysieke winkels.
Wat is dat voor raar verhaal? Alsof men u zou doorverbinden met de afdeling inkoop. En u mailt de leverancier en dan krijgt u als antwoord dat Neckerman niet betaalt en dat zij daarom niets sturen?
En hoe kan de toeleverancier uw bestelling annuleren?
Omdat ik reclamemail kreeg van de toeleverancier van het merk shirt dat ik bestelde heb ik daar naar toe gemaild. ik had een afstuur bericht gekregen van neckermann en van de toeleverancier via dhl.
afd. klantenservice van neckermann is maar 1 persoon. je betaald je scheel, je krijgt Almar op alle keuzes, of je wordt in de wacht gezet. Bel je terug op een andere keuze dan wordt de verbinding na het automatisch bandje verbroken.
kassa weer een euro per gesprek rijker.
Heb ooit in een vlaag van verstandsverbijstering iets besteld bij de huidige Neckermann.com.
Was zo wijs geweest alles via acceptgiro te regelen. Retourzending zelf betaald. En maar aanmaningen krijgen dat ik niets heb teruggestuurd dus..... betalen of anders. Gelijk het incassoburo gbeld en gemaild. Zij hebben alles in de wacht gezet en na een half jaar was mijn retourzending verwerkt.
Als afsuiting een mail van het incassoburo gekregen dat de retour verwerkt was.
Heb alle correspondentie bewaard, want je weet maar nooit.
Wie heeft er nog een idee, om Neckermann op zijn plichten te wijzen?
klik op de link van marita5!
edrick3
ook reeds gedaan. op hun site staat een doorverwijslink van thuiswinkelwaarborg, alleen zijn ze er niet bij aangesloten!!
Ik zie op facebook dat het laatste bericht van 3 juli is. Dat is niet normaal voor zo'n groot bedrijf. Meestal komen er advertenties 2 keer in de week. De verwijzing naar twitter is nog erger, dan vind je tweets van 2014.
Ik zie geen thuiswinkellogo op de site, maar u kunt het evengod nog proberen via thuiswinkel.org. Ze willen wel een klacht doorsturen, ook al is Neckermann geen lid.
klik HIER
Maar als ik dit ales zo overzie vrees ik het ergste.
Die hele webshop stelt niks meer voor. Meer een soort Zeeman geworden, alleen wel duurder dan. Ook een krakkemikkige, amateuristische site.
@Diumenge en ik hadden ook al zo onze twijfels, maar wat ik dan wel vreemd vind, is dat ze wel overal winkels openen. Het lijkt dat de focus meer op nieuwe winkels ligt, dan op online verkoop.
Ik zie op facebook dat het laatste bericht van 3 juli is. Dat is niet normaal voor zo'n groot bedrijf. Meestal komen er advertenties 2 keer in de week. De verwijzing naar twitter is nog erger, dan vind je tweets van 2014.
Ik zie geen thuiswinkellogo op de site, maar u kunt het evengod nog proberen via thuiswinkel.org. Ze willen wel een klacht doorsturen, ook al is Neckermann geen lid.
klik HIER
Maar als ik dit ales zo overzie vrees ik het ergste.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer