ro
door roxamazone Mar 1, 2016 om 09:18
Winkels & webshops

Internet bestelling niet geleverd

Beste,
Via de website www.thesneakercity.com hebben wij " Puma creepers Rihanna" sneakers besteld op 10 februari 2016. De levertijd zou 3 tot 14 dagen zijn en is nu ruim overschreden.
Ons bestelnummer is #100000140 ons Factuurnummer is : #100000067
Ze staan ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 64773221.
Het opgegeven telefoonnummer (06-17823672)  komt steeds uit op een mailbox en een WhatsApp wordt beantwoord, met een standaard bericht dat ze niet antwoorden vanwege de vele berichten die ze krijgen.
De betaling is via IDEAL overgemaakt via Molly payments. Er is geen enkele manier om ze te bereiken, hoe krijgen wij ons geld of bestelling terug?

[edit-redactie]

1318 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 1, 2016 om 09:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar hoe kunt u daar nu iets bestellen? Het is een gewone flat. Het telefoonnummer is niet in gebruik en van hun voorwaarden klopt niets.

Zou zeggen ga er eens langs.

hutch
door hutch Mar 1, 2016 om 11:21
4515 Antwoorden / 29 Vragen

? Welke voorwaarden ?

zoekster1
door zoekster1 - Mar 1, 2016 om 10:11
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Er zijn 2 mogelijkheden, of u heeft te maken met een fraudeur. In dat geval is het het beste om contact op te nemen met Molly payments.

U heeft te maken met een verkoper die wat aanrommelt in zijn flatje. In dat geval vermoed ik dat deze verkoper zelf zijn inkopen doet in China en dan weer doorverkoopt in Nederland. Dan kan het gerust 4 weken duren eer u uw spullen binnen krijgt, want zo lang kunnen de shippings vanuit China dure. De kwaliteit van de sneakers zal dan beslist niet voldoen aan uw verwachtingen (neppers), maar u heeft dan wel sneakers.
De sneakers zouden in dat geval ook nog wel eens bij de douane kunnen blijven hangen en in beslag zijn genomen, omdat het namaakspullen betreft.

hutch
door hutch Mar 1, 2016 om 10:48
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Oftewel: een door mij benoemde, zogenaamde: 'zolderkamerhobbyist' (hoewel dat in een flat een beetje moeilijk is). Daar zaken mee doen is als een gokspel: je kunt winnen (door een echt/origineel artikel te ontvangen - zonder problemen met de douane-, of Chinese namaakrommel met mogelijke bijkomende problemen met de douane). Raad eens waar u de meeste kans op heeft.......

hutch
door hutch - Mar 1, 2016 om 10:52
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Probeer het telefoonnummer 06-45502694 eens..... Dat behoort ook toe aan dit (zogenaamde) 'bedrijfje'.

hutch
door hutch - Mar 1, 2016 om 11:27
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Eigenlijk heeft dit zogenaamd 'bedrijfje' maar één (algemene) voorwaarde:

"Retour is mogelijk binnen 14 dagen, u zult dan een waardebon ontvangen."

En die is ook nog eens in strijd met de wet !!

Absoluut NOOIT bij deze, of een dergelijke, amateur zaken mee doen. U bent gewaarschuwd.
Helaas is het al te laat voor TS, dus dan maar: sterkte toegewenst.