Internet bestelling niet geleverd
Beste,
Via de website www.thesneakercity.com hebben wij " Puma creepers Rihanna" sneakers besteld op 10 februari 2016. De levertijd zou 3 tot 14 dagen zijn en is nu ruim overschreden.
Ons bestelnummer is #100000140 ons Factuurnummer is : #100000067
Ze staan ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 64773221.
Het opgegeven telefoonnummer (06-17823672) komt steeds uit op een mailbox en een WhatsApp wordt beantwoord, met een standaard bericht dat ze niet antwoorden vanwege de vele berichten die ze krijgen.
De betaling is via IDEAL overgemaakt via Molly payments. Er is geen enkele manier om ze te bereiken, hoe krijgen wij ons geld of bestelling terug?
[edit-redactie]
Maar hoe kunt u daar nu iets bestellen? Het is een gewone flat. Het telefoonnummer is niet in gebruik en van hun voorwaarden klopt niets.
Zou zeggen ga er eens langs.
? Welke voorwaarden ?
Er zijn 2 mogelijkheden, of u heeft te maken met een fraudeur. In dat geval is het het beste om contact op te nemen met Molly payments.
U heeft te maken met een verkoper die wat aanrommelt in zijn flatje. In dat geval vermoed ik dat deze verkoper zelf zijn inkopen doet in China en dan weer doorverkoopt in Nederland. Dan kan het gerust 4 weken duren eer u uw spullen binnen krijgt, want zo lang kunnen de shippings vanuit China dure. De kwaliteit van de sneakers zal dan beslist niet voldoen aan uw verwachtingen (neppers), maar u heeft dan wel sneakers.
De sneakers zouden in dat geval ook nog wel eens bij de douane kunnen blijven hangen en in beslag zijn genomen, omdat het namaakspullen betreft.
Oftewel: een door mij benoemde, zogenaamde: 'zolderkamerhobbyist' (hoewel dat in een flat een beetje moeilijk is). Daar zaken mee doen is als een gokspel: je kunt winnen (door een echt/origineel artikel te ontvangen - zonder problemen met de douane-, of Chinese namaakrommel met mogelijke bijkomende problemen met de douane). Raad eens waar u de meeste kans op heeft.......
Probeer het telefoonnummer 06-45502694 eens..... Dat behoort ook toe aan dit (zogenaamde) 'bedrijfje'.
Eigenlijk heeft dit zogenaamd 'bedrijfje' maar één (algemene) voorwaarde:
"Retour is mogelijk binnen 14 dagen, u zult dan een waardebon ontvangen."
En die is ook nog eens in strijd met de wet !!
Absoluut NOOIT bij deze, of een dergelijke, amateur zaken mee doen. U bent gewaarschuwd.
Helaas is het al te laat voor TS, dus dan maar: sterkte toegewenst.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
ABP wil Partnerpensioen enkel registreren met Notariele samenlevingsakte.
In de pensioenwet staat dat je een Partnerpensioen kunt aanvragen als je -tenminste- 5 jaar, aantoonbaar, samenwoont. Wij hebben ABP twee uittreksels uit het Bevolkingsregister gestuurd om aan te tonen dat wij al 19 jaar samenwonen maar zij verwerpen dit en schrijven "Om uw partner aan te melden heeft u een samenlevingscontract nodig."
Staan zij in hun 'recht'? Is het dus zo dat de regeri
...
Lees meer
Garantie voorwaarden
ik heb ca 2,5 jaar geleden een fornuis gekocht via een keukendealer. Deze heeft nooit de garantievoorwaarden aangeleverd en deze staan ook niet op zijn site. Ik hoorde alleen u hebt 5 jaar volledige garantie. Ook op de site van de producent/importeur is niets vinden over garantievoorwaarden of over algemene verkoopvoorwaarden.
Nu was er deze week een monteur van de producent voor een repar
...
Lees meer
Krimpflatie
Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.] Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer