he
door henk123456789 Mar 6, 2016 om 14:43
Winkels & webshops

Is er iemand bekend met publicmedia

Ben op zoek naar ervaringen met het bedrijf publicmedia, wij krijgen een factuur van dit bedrijf maar zijn ons niet bewust van een bestelling. Hebben meer mensen deze ervaring?

5425 6 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Mar 6, 2016 om 14:50
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Is een bedrijf o.a. gevestigd in Amerika en houdt zich bezig met advisering in de media. Gewoon aan de kant gooien en er niet op reageren. Wat staat er op de factuur als zijnde geleverd ? waarschijnlijk proberen ze u, onder de naam van dat bedrijf, geld afhandig te maken.

Public Media Company
5277 Manhattan Circle, Suite 210

Boulder, CO 80303

Tel. 720-304-7274
/ Fax 720-304-8923
info@publicmedia.co

re
door rensvh - Apr 12, 2016 om 16:37
1 Antwoorden / Vragen

Mijn dochter haaft een soortgelijke ervaring met deze firma:
ze werd gebeld oor een "gratis' padvertentie plaatsing in een winternummer van een blaadje.
kreeg toen een voorstel met een heel duidelijke spelfout.
(ook stomd er ineens bij dat er kosten waren erbonden aaan het plaatsen, maar door die duidelijke spelfout heeft ze n=dit niet gezien.
onderaan stond dat ze als er een verbetering moest komen ze dit een zou moeten mailen en dat de plaatsing dan accoord was.
Dus heeft ze (niet slim natuurlijk maar wel begrijelijk omdat haar telefonish was gezegd dat het gratis was) een mailtje gestuurd met de text dat het met de aanpassing in de text accoord was!
Dus.......betalen!
Vreemd is dat deze Public media bedrijf een reclamebureau is ZONDER eigen website!
Enfin, voor mijn dochter washet een (harde) les maar ik hoop dat ik door dit verhaal andere mensen kan waarschuwen voor dit soort onfrisse practijken!!!

met vriendelijke groet
Rens

ma
door manjastre22 - Jun 3, 2016 om 13:16
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Henk,
Ik ben in discussie met publicmedia over een wel of niet akkoord gegeven voor een opdracht, maar nu  wel de derde aanmaning binnen voor een factuur.

an
door angeel - Jun 23, 2016 om 12:08
1 Antwoorden / 1 Vragen

hier hetzelfde vandaag gaan wij aangiften doen van oplichting ik hoop dat het dan uiteindelijk wel stopt want deze meneer schijnt al langer dit soort praktijken uit te voeren onder verschillende bedrijfsnamen.

Bi
door Bianca_wasookdelul - Aug 18, 2016 om 13:19
3 Antwoorden / Vragen

Goedemiddag
Graag zou ik in contact komen met andere die ook problemen hebben met public media.
Mail kan naar ikwasookdelul@outlook.com
Wie weet kunnen we elkaar helpen.
Groetjes Bianca

costnix
door costnix Aug 18, 2016 om 16:24
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U bedoelt ikwasookzostom@outlook.com

tijger1
door tijger1 Aug 18, 2016 om 17:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@bianca: Die praktijken zijn al zo oud als de weg naar Kralingen en er wordt ook al jaren voor gewaarschuwd. Dus het heeft geen zin uw eigen stommiteit achter een schuttingwoord te verbergen.

Bi
door Bianca_wasookdelul Oct 2, 2016 om 22:02
3 Antwoorden / Vragen

Geloof niet dat u weet hoe deze partij zich voordoet, anders zou u namelijk niet zo reageren.

tijger1
door tijger1 Oct 2, 2016 om 22:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Blijkbaar bent u net zo onfatsoenlijk als die club.