Kan iemand bij helpen contact te krijgen met <a href="//kledenonline.nl/contact/" target="_blank">https://kledenonline.nl/contact/</a> ??
Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst en nog steeds geen verzednbevestiging ontvangen. De levertijd staat op 1/3 werkdagen. Telefonisch onbereikbaar en op d email geen antwoord....
Ben een beetje bang dat u nummero zoveel bent, kan nergens een echt bedrijf vinden, dus een dropshitter.
Er is natuurlijk altijd hoop, alleen het ziet er (in alle eerlijkheid) vrij hopeloos uit.
U bent zeker niet de eerste en dus ook niet de enige met een (soortgelijk) probleem met deze winkel.
En een telefoonnummer wat niet werkt wegens covid (maar eigenlijk niet bestaat) en een live chat die niet is geïnstalleerd, aangevuld met een veelvoud aan "dode links" op de website, doet niet veel hoopvols vermoeden.
Blijven proberen is de enige remedie. Succes niet gegarandeerd.
Dit schrijven ze over zichzelf maar ja..............
Kledenonline.nl is dé online kleden specialist. Het team van kledenonline.nl bestaat uit een goed gebalanceerde mix van jonge, ambitieuze ondernemers en authentieke vakmensen van het eerste uur.
Dus hoop doet leven☺
Kijk even bij de veelgestelde vragen:
De levertijd is bij de meeste artikelen tussen de 1-3 werkdagen. Bij sommige producten kan het langer duren, omdat wij samenwerkingen hebben met verschillende leveranciers. dit staat dan netjes vermeld bij het product, op de productpagina. Wij hebben een groot magazijn waar wij voorraad houden, het kan zijn dat u langere levertijden ziet van 1-3 weken: dan zijn de producten niet voorradig en in nabestelling bij onze leverancier. Als u niet voorradige producten besteld, dan worden deze gewoon binnen 1-3 weken bezorgd!
https://kledenonline.nl/faq/
Aansluitend op al gegeven antwoorden is het mogelijk toch een kwestie is van even afwachten. Maar dan ook eerst: waar heeft u dan besteld want indien ook ik zoek met zoeknaam 'kledenonline.nl'zie ik wel dit. (en een onderdeel daarvan): (Ik zie geen keurmerk)
Contact
Waar wij naar streven? Alle Kledenonline.nl klanten gelukkig maken met mooie producten. Heb je dus een vraag over je bestelling? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag! Op dit moment zijn wij door Covid-19 telefonisch niet bereikbaar. Vanwege de huidige situatie werken wij uit voorzorg vanuit huis. Wij adviseren u een mail te sturen.
U ziet een adres en u kunt indien de levering uitblijft een ingebreke stelling doen. Zie dan o.a. dit voorbeeld: voorbeeldbrief-ingebrekestelling
Maar toch ook maar weer dit: Ik kan hier verder niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er al is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.
Zo u tot de mening zou komen dat u wordt opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik), doe melding bij de ACM www.consuwijzer.nl (https://ictrecht.nl/2011/06/20/een-klacht-over-een-webwinkel-ga-naar-consuwijzer/) Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling heeft is hierbij van groot belang.
Zie verder o.a. https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshop; Online winkelen: wat zijn de regels? | Consumentenbond https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: Online winkelen: wat zijn de regels? | Consumentenbond en ( https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat
Bestellen in China: let op de valkuilen | PlusOnline
en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet (veel)anders zullen zijn.
Er zijn meerdere bedrijven op dit adres gevestigd.
Het adres staat hier:
https://drimble.nl/bedrijf/zeewolde/45443416/kleden-online.html
Op hetzelfde adres is Barntools gevestigd, met wel een telefoonnnummer.
https://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t4867447/zeewolde/barntools/
Het telefoonnnummer van kledenonline.nl is afgeschermd dop telefoonboek.
Ali E. (niet te verwarren met Ali B.) heeft inderdaad een groot magazijn. Even geduld hebben nog, zal nog wel komen maar niet vreemd op kijken als u een kleed ter grootte van een zakdoek ontvangt.
Gegevens gevonden via Het SIDN.
https://www.sidn.nl/whois?q=kledenonline.nl&lang=nl
Houder Omedia
Administratieve contactpersoon info@omediamarketing.nl
Registrar Totaaldomein B.V. Reaalhof 64 8232VS Lelystad Netherlands
Technische contactpersoon
info@omediamarketing.nl
--------------------------------------
het bedrijf van de administratieve contactpersoon is gevestigd op:
https://www.oozo.nl/bedrijven/zeewolde/wijk-00/derde-woonwijk/1686247/omedia
Omedia:
Opgericht in januari 2019
Tuinfluiterlaan 32,
3893JG
Zeewolde
Dit adres is tevens een woonhuis.
Het gaat dus om een Influencer-bureau/Dropshitter
--------------------------
Drimble geeft weer andere informatie als je zoekt op het KVK nummer:
https://drimble.nl/bedrijf/zeewolde/19656734/nijkamp-expo-bv.html
https://drimble.nl/bedrijf/zeewolde/15542106/q-nonwovens-bv.html
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer