SD
door SD1 Jun 29, 2023 om 11:31
Winkels & webshops

Keuken renovatie ervaringen

Goedendag, ik heb een keuken van 21 jaar oud, de fronten zijn aan vervanging toe omdat de folie loslaat,

Er wordt op internet heel veel geadverteerd op bedrijven die keukens kunnen renoveren maar welke
is betrouwbaar, heeft iemand voor mij een tip?

Ik woon in de buurt van Arnhem

Alvast bedankt voor uw reacties

6212 16 Rapporteer
sira
door sira - Jun 29, 2023 om 12:14
2349 Antwoorden / 24 Vragen

Vraag een paar offertes aan en vraag ook om referentieadressen.

rj
door rjw - Jun 29, 2023 om 12:16
3268 Antwoorden / 5 Vragen

Ik denk dat je het beste naar een lokale meubelmaker kunt gaan. Vaak gaat het alleen om nieuwe deurtjes, en dat is iets wat een meubelmaker prima kan maken. En dan kan je het krijgen zoals je het hebben wilt.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Jun 29, 2023 om 12:20
1770 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte SD1,

Ik raad u aan om uiterst voorzichtig te zijn bij het uitzoeken ,er zijn veel beunhazen actief.

Neem eens contect op met een oud bedrijf,klik op de volgende link :

https://www.bruynzeelkeukens.nl/

me
door mein33 - Jun 29, 2023 om 13:15
5658 Antwoorden / 28 Vragen

www.dekeukenvernieuwers.nl

Hebben hier zelf een zeer goede ervaring mee.

Me
door Merie Jul 3, 2023 om 10:09
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ook wij hebben hier uitstekende ervaringen mee

marita5
door marita5 - Jun 29, 2023 om 15:20
11521 Antwoorden / 15 Vragen
es
door esme1957xxx - Jul 3, 2023 om 10:10
1 Antwoorden / 1 Vragen

Als de apparatuur ook verouderd is kunt u ook uit kijken naar een showroomkeuken. Bent u misschien iets duurder uit maar dan wel alles nieuw en garantie. Ik ga ervan uit dat u geen haast heeft dus zou zich zeker kunnen lonen.

Ge
door GeeJee - Jul 3, 2023 om 10:47
15 Antwoorden / Vragen

de showroom van een lokale keukenleverancier bezoeken of een buurtgenoot vragen.

1paul
door 1paul - Jul 3, 2023 om 11:38
3161 Antwoorden / 0 Vragen

er al aan geacht om zelf de folie te verwijderen? dit kan heel simpel met een fohn, je verwarmt de folie en trekt deze eraf, daarna kun je de panelen of zelf schilderen of dit laten doen!!

pak goedkoper dan zo een renovatie die eigenlijk hetzelfde doet!!

JMA2
door JMA2 Jan 5, 2024 om 00:23
117 Antwoorden / 2 Vragen

Ik denk dat geen enkele consument over de apparatuur beschikt om de folie zo mooi te krijgen als een professional. Voor en achterkant zijn wel te doen maar de randen hier naadloos op aan te laten sluiten is iets wat je niet zomaar zal lukken

gerbera
door gerbera Jan 5, 2024 om 12:19
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Voor wat @1PAUL schrijft heb je een fohn, ontvetter, goede verf en een kwast nodig dus wat is het probleem met de randen.

1paul
door 1paul Jan 5, 2024 om 13:17
3161 Antwoorden / 0 Vragen

misschien nog een stukje schuurpapier om het helemaal af te maken??

GE
door GERDAHE - Jul 3, 2023 om 22:15
3 Antwoorden / Vragen

Erg tevreden over De Keukenvernieuwers.
Alsof ik een nieuwe keuken kreeg.

AndriesJ
door AndriesJ - Jan 8, 2024 om 13:38
1 Antwoorden / Vragen

Neem eens contact op met https://www.keukenrenovatienederland.nl

Schijnt ook goed werk te leveren.

JMA2
door JMA2 Mar 3, 2024 om 21:35
117 Antwoorden / 2 Vragen

Schijnt.....klinkt niet echt als zeker weten.

Jan Speel
door Jan Speel - Mar 3, 2024 om 11:26
1 Antwoorden / Vragen

Goedendag,

u zou het beste bij een keukenrenovatie expert moeten zijn.
www.profireno.nl heeft geweldige reviews en ook nog is mooie prijzen.
een offerte aanvraag is altijd gratis en vrijblijvend.
ze hebben onze keuken binnen 1 dag omgetoverd naar een nieuwe keuken

user123
door user123 - Mar 3, 2024 om 21:00
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Een keuken van 21 jaar oud moet je vervangen, nieuwe rompjes, elektra weer netjes op orde (elk apparaat een eigen groep, krachtstroom voor inductie, betere indeling, goede koeling voor oven en koelkast, nieuw werkblad, dat zal ook wel aan vervanging toe zijn.

mi
door miennaamishaaz - Mar 3, 2024 om 22:43
725 Antwoorden / 1 Vragen

Wat ik u aanraad is om de bovenste resultaten te negeren, dit zijn vaak malefiede advertisers die u proberen te misleiden {vergelijkbaar met die ""goedkope loodgieter"" die ineens 1500 euro rekent en gelijk het contant betaald wilt hebben}

SD
door SD1 - Mar 4, 2024 om 07:01
91 Antwoorden / 50 Vragen

Goedemorgen allemaal, dank jullie voor alle reacties, wij hebben besloten toch verder te sparen en een nieuwe keuken aan te schaffen en die wordt binnenkort geplaatst

1paul
door 1paul - Mar 4, 2024 om 08:13