Kijkshop neemt cadeaubon niet aan. Kan dat zomaar ?
Vandaag getracht iets te kopen bij de Kijkshop Zoetermeer, met een VVV cadeaubon.
De bon werd echter geweigerd omdat 'het nieuwe systeem de bon niet accepteert'
Kijkshop staat echter in het overzicht van VVV wel degelijk genoemd als acceptant van deze bonnen.
Wat zijn mijn rechten. Moet kijkshop deze bon wel of niet accepteren ?
Wat zei de VVV toen je dat aan ze vroeg?
Nb. Kijkshop Zoetermeer zou 'm wel moeten accepteren...
De beste oplossing is ook hier: stem met je voeten. Oftewel, gun het aan een winkelier die de bon wel accepteert. Als iedereen dat doet dan werkt dat oneindig veel beter dan energie steken om te kijken wat je rechten zijn.
Misschien is er wel een leuke lokale winkelier die je kunt helpen met klandizie i.p.v. je geld te brengen bij een keten die eigendom is van een investeringsmaatschappij...
Je kunt een klacht indienen bij de VVV-cadeaubon organisatie.
https://www.vvvcadeaubonnen.nl/klantenservice
Kijkshop Zoetermeer staat nog online bij winkels waar je het kan besteden. Hoe up to date die lijst is, geen idee. Kijkshop Deventer staat er ook bij, die is echter 8 maanden geleden al gesloten.
Wees de slimste van de 2. Kijkshop wil de bon niet accepteren, dus zijn ze ook een klant kwijt. Niet voor niets dat ze al hebben moeten inkrimpen en met deze houding zal het alleen maar erger worden.
Er zijn gelukkig zat winkels die wel klanten begroeten.
Ze zijn een klant kwijt waar ze bijna niets aan kunnen verdienen. Vvv vraagt best een hoge commissie per bon en ze werken al met kleine marges. Kortom een klant waar ze niet op zitten te wachten. Steeds meer ondernemers haken af bij de vvv bon.
Dan moeten zij zich afmelden bij VVV. Zo lang ze nog aangesloten zijn is het risico er dat mensen deze bon willen besteden.
Bestel het online bij de Kijkshop, daar kun je die bon wel gebruiken. Vanaf 30 euro geen bezorgkosten.
Staat er niet (meer) bij:https://www.kijkshop.nl/nl/betalen-bezorgen
Op het moment dat ik dat antwoord gaf nog wel, had ik gecheckt. Op een andere plek lees ik nog wel:
Wanneer krijg ik geen contant geld terug na het retourneren?
Wanneer je hebt betaald met een spaarprogramma (bijv. FreeBees, VVV, een cadeaubon of met een login voor een cadeaushop van Bdankt) dan ontvang je geen contant geld retour maar de aankoopwaarde in een cadeaubon.
Het heet niet voor niets "Kijkshop" . U kunt daar maar het beste kijken en elders kopen.
omdat 'het nieuwe systeem de bon niet accepteert'
Komt aardig overeen met service die zij verlenen.
Het is of het één of het ander; ze zijn aangesloten of niet.
Zijn ze aangesloten, dan horen ze die bon aan te nemen.
Als dat met een nieuw systeem niet werkt, is dat lastig voor hun, maar dat is achter de schermen echt wel op te lossen.
Daar heeft u als klant niets mee te maken.
U kunt klagen bij het hoofdkantoor of de VVV.
Persoonlijk zou ik die bon ergens anders besteden.
En als dit tegen mij gezegd zou worden, dan zou ik er ook niet meer terugkomen. Klantgerichtheid enz. ;)
“Retail as we know it, is end of life” vertelde CEO Bjorn Serving 5 maanden geleden nog in de pers. En Kijkshop ook. De lancering van het nieuwe platform gaat daar verandering in brengen (zie video op kijkshop.nl). Voorafgaand aan het lanceren van ons nieuwe platform met de KijkBijMij App hebben wij de verouderde IT infrastructuur van Kijkshop moeten vervangen. Helaas zijn niet alle betaalmethoden direct goed geïmplementeerd. Oprecht sorry daarvoor!
“Het platform is nog in volle ontwikkeling. We hanteren een deploy-or-die-strategie en bevinden ons feitelijk nog in een live bèta-testfase" (bron: Twinkle). We zijn er dus nog zeker niet en hebben helaas enkele klanten moeten teleurstellen. In deze overgangsfase moeten mijn collega’s in de winkel tijdelijk individuele oplossingen vinden om mensen die willen betalen met een VVV-bon of -pas wel te kunnen helpen. We doen onze uiterste best om al onze klanten zo goed mogelijk te helpen totdat alle betaalmethoden gestandaardiseerd verwerkt kunnen worden. Gezien uw oproep is dat niet altijd gelukt en het betreurt me dat u een negatieve ervaring heeft!
Wanneer u een mailtje stuurt naar info@klantenservice t.a.v. Martine met uw telefoonnummer dan vind ik graag persoonlijk samen met u een passende oplossing.
Met vriendelijke groeten,
Martine
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?
Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer
Boete betalen bij abbostop
Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer