Br
door BrinkmanP Dec 26, 2016 om 13:50
Winkels & webshops

Klacht bezorging dhl

ik heb 14 dec 2016. iets besteld bij Lidl dat zou 16 dec 2016 afgeleverd worden maar geen pakket ik zou dit geweigerd hebben volgens DHL ( was te laat zei bezorger ) ga niet iets weigeren wat ik al betaald heb . Contact opgenomen met Lidl die hebben het pakket opnieuw verstuurd en dat zou 21 dec geleverd worden en hij is bezorgd op 21 dec om  21.31  maar helaas niet bij mij . weer contact opgenomen met DHL en de Lidl maar hun konden geen onderzoek doen zei DHL dat moest Lidl opstarten , die hebben dit ook voor de 2 de keer gedaan en Lidl is zo goed geweest om mijn bestelde gitaar (pakketje nr 3) weer opnieuw te versturen. , maar helaas dit is weer niet aangekomen op mijn adres maar er staat dat hij wel bezorgd is op 24 dec. om 17.12 . gelijk contact opgenomen met Lidl en die weten het ook niet meer. Lidl is mij meerder keren goed tegemoet gekomen  daarvoor mij complimenten. met Dhl krijg je gewoon geen enkele medewerking en ze leggen het probleem( fout) neer bij mij  dat ik het maar moet uitzoeken . Deze bestelling (gitaar) is bij Lidl al geheel betaald dus . Bij het telefonisch contact met Lidl  wist ze me ook nog te vertellen dat hun het eerste terug gestuurde pakket nog steeds niet ontvangen hebben. dat kunnen wij hier nog aan doen dat we in ieder geval ons geld terug krijgen .

6233 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Dec 26, 2016 om 16:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dan maar weer klagen bij Lidl, want alleen zij kunnen DHL aanspreken,

Be
door Ben22 - Dec 26, 2016 om 16:34
57 Antwoorden / 6 Vragen
0

Welkom bij de club. Pakjes laten bezorgen lijkt een beetje op gokken, je kunt geluk hebben maar meestal heb je pech.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 26, 2016 om 17:17
7195 Antwoorden / 3 Vragen
1

U kunt nog contact opnemen met klacht.nl 
http://www.klacht.nl/dhl/

Pi
door Pisicator - Dec 26, 2016 om 17:29
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb je al gecontroleerd of ze het juiste bezorgadres hebben?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer

Ke
Kees Velker - May 3, 2024 om 17:47
Auto & vervoer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer