Klacht over dienstverlening, service DPD pakketdienst
Vervelend voor je, maar jij ben de verzender en jij bent verantwoordelijk dat je kopers de bestellingen in goede orde ontvangen. Dus nietDPD moet de dame in Oostenrijk vergoeden, neen jij moet dat doen en daarna kun jij de schade verhalen (of proberen te verhalen) bij DPD.
Hetzelfde geldt voor het issue met de vaas. Ook hier ben jij.
Als jij alle zendingen verzekerd hebt dan moet je een beroep doen op die verzekering. De ontvangen heeft alleen een overeenkomst met jou. Dus die persoon moet bij jou klagen. Jij dient, als dat nog mogelijk is, de bestellingen opnieuw te verzenden en dan... zie eerste alinea.
Pakkerdiensten gaan over het algemeen niet erg zorgvuldig met pakketjes e.d. om. Helaas.
Het internet staat vol met allerlei klachten over bezorgdiensten.
Kort gezegd, moet jij het geld terugstorten naar de kopers en jij kan proberen je geld terug te krijgen van DPD. Bezorgdiensten vergoeden echter niet het bedrag waar jij het voor verkocht hebt, maar waarvoor je het ooit zelf gekocht hebt.
De verzender moet zijn artikel HUFTERPROOF inpakken, sorry, voor dit soort artikelen moet u rekening houden dat er mee gegooid en gesmeten wordt.
als verzender draag je de verantwoordelijkheid, verzekerd verzenden is aan te raden bij duurdere pakketten, volgende keer toch maar voor de iets duurdere transporten kiezen?
Oo het pakket was hufterproof verpakt. Ik verpak nogal wat pakketten in de afgelopen jaren. Maar er zijn schijnbaar medewerkers bij DPD die ongestraft meer dan hufterig omgaan met iemand anders eigendommen dus zij die proberen hier de schuld te leggen bij mij geef ik daarin ongelijk! Vraag mij wel es af of iemand werkt of betaald krijgt om iemand de mond te snoeren? Zowel als ook de ontvangster zeggen dat het pakket goed en dik ingepakt was, dat het pakket kapot getrokken was en langdurig buiten in de regen ion in eenbadkuip vol water gelegen moet heben om de verpakking zo te beschadigen! De schuld ligt bij DPD!
Maar evengoed vriendelijk bedankt voor u reactie. Volgens mij heeft een verzenddienst ook zoiets als zorgplicht, verantwoordlijkheid! Natuurlijk probeer ik de schade te verhalen bij DPD maar zij reageren gewoon niet meer en je word in de wacht gezet waarna men niet meer reageert in de hoop dat je het opgeeft! Jammer dat sommige van u dat gedrag negeren en liever mij proberen de mond te snoeren? Nogmaals dank voor u een reactie!
Ja, wat ik heb meegemaakt met PostNL: een bezorger die aangetekende stukken zelf aftekent en inde brievenbus deponeert. Daar heb ik een klacht over ingediend, de bezorger is inderdaad aangesproken, maar kwam verhaal halen bij mij aan de deur. Waarom ik niet bij hem heb geklaagd maar bij zijn baas ... Gewoon onbeschoft gedrag dus! Zelf de kantjes ervan aflopen en het probleem bij de ander neerleggen.
DHL presteert het zelfs (ik woon in een protiekflat van vier appartementen en heb een buitenbrievenbus) om een pakket gewoon op de openbare weg, op de stoep voor de algemene deur van onze portiekflat, achter te laten als geen van de vier bewoners thuis is. Was een pakket voor mijn buurman dat ik maar naar binnen heb gebracht toen thuiskwam maar dat ook iedereen anders die op straat voorbij komt had kunnen meenemen.
Vroeger was postbode een eervol beroep: verhalen over kaarten en brieven die deritg jaar onderwg waren en postbodes die in het zonnetje werden gezet wanneer ze die uiteindelijk toch nog konden bezorgen.
Tegenwoordig zijn de postbestellers eerder respectloos naar de klanten dan dienstbaar.
Nou nou, er zijn duizenden postbezorgers die integer en netjes hun werk doen. Beetje lelijk van u om "de" postbezorger weg te zetten als respectloos omdat er - net als overal - ook raddraaiers rondlopen.
DHL pakket afgegeven ter retourneren - verdwenen op afgifte punt - nooit een vergoeding gekregen - wordt met de bomen bos ingestuurd. Tweede keer paketje afgegeven in het naastliggende dorp - bij de woning achter gelaten - via mail was het pakketje bezorgd - alleen niet op het juiste adres. DHL pakketje 123 inkt bij de deur neergezet - verdwenen - 123 inkt netjes extra zending met ecxuses enz enz
Pakketejs worden bezorgd bij mij terwijl adres een straat verder ligt, maar ook toevallig 19 als huisnummer heeft. enz enz altijd de mededeling is bezorgd - niet dus.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Wunderland Kalkar onterechte kostem
Mogen personeelskosten zo worden doorberekend ? Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer