Klantenservice Intratuin reageert niet
Wie heeft ook vervelende ervaringen met de klantenservice van Intratuin? Ze lijken niet te bestaan!!
Via de link nog eens proberen contact te zoeken.
Klantenservice - Intratuin vestigingen
Heb je vragen, opmerkingen of klachten over een Intratuin winkel of over in de winkel aangekochte producten? Neem dan contact op met de betreffende winkel via het contactformulier of zoek de contactgegevens van de vestiging hier.
https://www.intratuin.nl/contact
U schrijft niet waarom u zo dringend de klantenservice wilt contacten, maar heeft u dit gelezen?
***Bezorging online bestelling vertraagd***
Door de situatie rondom het Corona virus, zijn veel winkels gesloten en bestellen klanten meer online dan ooit. Dit heeft als gevolg dat Postnl te kampen heeft enorme hoeveelheden pakketten die verwerkt moeten worden. Hierdoor kan het helaas zijn dat je bestelling vertraging op loopt. Ook Intratuin heeft meer online bestellingen dan gebruikelijk, we doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Houd de track&trace code in de gaten om te bekijken wanneer je je bestelling kunt verwachten. Heb je nog geen track&trace ontvangen, maar wel een orderbevestiging, wacht dan even rustig af, totdat wij je bestelling verwerkt hebben. We vragen hiervoor om begrip.
En dit:
***Bereikbaarheid klantenservice tijdens Corona periode***
Door de situatie rondom het Corona virus, wordt er achter de schermen hard gewerkt om de service naar onze klanten zo goed mogelijk overeind te houden. Om dit zo goed mogelijk te laten verlopen, zijn wij telefonisch beperkt bereikbaar en verzoeken we je dringend om ons een email te sturen met je vraag en niet te bellen als het niet urgent is. Vanwege de uitzonderlijke drukte, kan een reactie hierop eventueel wat langer op zich laten wachten dan je van ons gewend bent. We vragen hiervoor om begrip.
Graag wijzen we je erop dat onze vestigingen geen inzage hebben in de status van je webbestelling en ze je dus niet kunnen helpen met vragen omtrent je bestelling. We verzoeken je een email naar de klantenservice te sturen of het contactformulier in te vullen. De klantenservice zal je vraag zo snel mogelijk in behandeling nemen. Gezien de huidige omstandigheden kan dit iets langer duren dan gebruikelijk.
Wat hebben ervaringen van anderen voor toegevoegde waarde voor u? Dat u kan zeggen dat er meer mensen problemen hebben met contact te zoeken? En dan?
Het benoemen van uw probleem zal meer richting een oplossing gaan dan ervaringen van anderen aan te horen.
Joshua1955, vraag me af welke toegevoegde waarde het heeft om te vragen wie er ook vervelende ervaringen heeft gehad met....welke zaak dan ook. Het zal u niet verder helpen en ook: in deze tijd van Corona: zullen ze wel grote problemen hebben met leveren. Alsof ze niet bestaan? Ze bestaan nog wel, maar alles moet natuurlijk niet veel langer gaan duren, want dan bestaan er de meeste zaken niet meer.
ik heb geen vervelende ervaringen. Ik ervaar namelijk helemaal niets!!!!! Net als honderden anderen @neodutchio. Ik heb maar een halve betaalde bestelling ontvangen. Telefonisch zijn ze niet meer te bereiken en een mail sturen of het formulier invullen geeft 0 reacties. Het 'druk zijn' ivm corona is natuurlijk onzin. Als je de bestellingen op de juiste manier verzend zijn er geen klachten. En als je niet reageert op een klacht of vraag, krijg je er nog meer. Het is gewoon slechte klantenservice. Heel veel klanten zijn genoodzaakt hun geld terug te vragen vanwege dit gebrek aan klantenservice. Ik stuur mijn de producten niet terug, want zo meteen heb ik niets meer. Ze maken er een een puinhoop van bij Intratuin en kiezen er dan voor om te zwijgen. En naar een filiaal hoef je niet te gaan, want alles is franchise en kunnen dus niets betekenen.
Jammer.
@Aafke: verhuur je zelf als business consultant aan Intratuin. Ik denk dat ze best wel een leuk bedrag over hebben zodat jij ze kunt vertellen hoe je foutloos een bedrijf kunt runnen. Maar je zult zelf toch ook wel snappen dat als er normaal gesproken x% zaken fout gaan, je die met een normale bezetting prima kunt oplossen maar als de bezetting minder is (inderdaad door corona), je dat niet gaat lukken. Of moeten de mensen die nog wel werken maar gewoon 16 uur per dag gaan werken? (totdat ze omvallen en er helemaal niks meer gebeurt binnen Intratuin)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag corendon dit zomaar doen?
Goedemiddag,
Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed
...
Lees meer
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
ABP wil Partnerpensioen enkel registreren met Notariele samenlevingsakte.
In de pensioenwet staat dat je een Partnerpensioen kunt aanvragen als je -tenminste- 5 jaar, aantoonbaar, samenwoont. Wij hebben ABP twee uittreksels uit het Bevolkingsregister gestuurd om aan te tonen dat wij al 19 jaar samenwonen maar zij verwerpen dit en schrijven "Om uw partner aan te melden heeft u een samenlevingscontract nodig."
Staan zij in hun 'recht'? Is het dus zo dat de reger
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer