co
door cocoallo Sep 13, 2013 om 14:30
Winkels & webshops

Kortingscoupons

Jumbo stuurt via de mail kortingscoupons. Na uitprinten krijg je dus korting op een product. Nu kost printen al behoorlijk wat tegenwoordig want men zegt niet voor niets dat printer inkt het zwarte goud is. Ik had ook zo'n coupon uitgeprint en wilde 4x hetzelfde product dat op de bon stond kopen. Bij de kassa aangekomen kreeg ik echter maar 1x korting, dus op 1 product en niet op de andere zelfde 3 producten, daar werd de volle prijs voor berekend. Ik vind dit echt zo misleidend! Bij AH krijg je toch ook gewoon je korting op alle dezelfde producten en bij de andere grote supermarkten is het ook niet anders. Ik heb echt scheldend op m'n fiets gezeten, voel me echt belazerd.

813 10 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Sep 13, 2013 om 16:34
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Staat het niet bij de voorwaarden, meestal staat er geldig voor 1 van het zelfde product.

mi
door miepje58 - Sep 14, 2013 om 16:51
208 Antwoorden / 6 Vragen

Die bonnetjes zijn zo klein als een betaalkaart. Hoeveel inkt gaat daarin zitten?

aurora1
door aurora1 - Sep 14, 2013 om 20:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Had je niet gelezen wat onderaan op de coupon staat?

ol
door olijfje3 - Sep 14, 2013 om 20:48
284 Antwoorden / 26 Vragen

ik werk niet bij deze supermarkthoor maar het is toch logisch dat je dan ook vier coupons moet hebben.
hetzelfde als de jokers bij een andere super. ik vermijd bewust de namen van de winkels niet ivm reclame. ik roep andere mensen op dit ook te doen. het Is natuurlijk iets anders als iemand adviseert een bepaald produkt te gebruiken of juist.niet

tijger1
door tijger1 - Sep 14, 2013 om 22:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus die coupon maar vier keer uitprinten dan. Niets aan de hand.

ol
door olijfje3 - Sep 14, 2013 om 22:18
284 Antwoorden / 26 Vragen

het woord niet moet natuurlijk weg in mijn vvorige reactie olijfje3

tijger1
door tijger1 - Sep 14, 2013 om 22:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@olijfje3

Dus u werkt wel bij die supermarkt? (Lol)

ol
door olijfje3 - Sep 14, 2013 om 23:00
284 Antwoorden / 26 Vragen

nou dan zou ik meteen dat gemier met coupons of jokers wuppiie en ga zo maar door afschaffenLOL
olijfje3

aurora1
door aurora1 - Sep 15, 2013 om 01:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Maximaal 1 kortingscoupon per klant per transactie staat o.a. op die coupons.

de eelco
door de eelco - Sep 15, 2013 om 11:30
607 Antwoorden / 92 Vragen

Ik heb echt scheldend op m'n fiets gezeten, voel me echt belazerd

pffffffffffffffffff....weer 1tje niet niet verder kijkt dan ze neus lang is..
heb eventjes gekeken en onder op de kortingscoupon staat duidelijk
MAXIMAAL 1 KORTINGSCOUPON PER KLANT PER TRANSACTIE
HET AANBOD IS NIET GELDIG IN COMBINATIE MET ANDERE ACTIES..

misschien de volgende keer eerst goed kijken en dan pas gaan lopen schelden op de fiets.