El
door Elkarimi Jan 1, 2024 om 00:07
Winkels & webshops

Krijg je geld geheel terug als in actie hebt gekocht en gooien daar op nog een actie heb 828 betaalt paar uur later was het 492 hun zeggen dat ik daar geen recht op heb de terug betaling.

Hun zeggen dat ik daar niet recht op heb omdat het produkt al in actie was schil me 336 euro.

1839 12 Rapporteer
ne
door neodutchio - Jan 1, 2024 om 00:11
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Wat een warrig verhaal. Hebt u iets gekocht wat in de actie €828,- gekost heeft en een paar uur later €492,-? Het enige recht dat u hebt is dat u uw aankoop ontvangt tegen de betaling die overeen gekomen is. Er bestaat geen recht dat latere actieprijzen geclaimed kunnen worden. Andersom zou het ook niet kunnen. Dat als u €492,- betaald zou hebben dat u zou moeten bijbetalen tot het hogere bedrag.
Acties komen en gaan, daar kan niemand iets aan doen.

El
door Elkarimi - Jan 1, 2024 om 00:18
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hun zeggen dat ik daar niet recht op heb omdat het produkt al in actie was schil me 336 euro.

JMA2
door JMA2 Jan 1, 2024 om 23:17
117 Antwoorden / 2 Vragen

U heeft geen enkel recht tenzij uw aankoop online is geweest.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 2, 2024 om 14:08
16868 Antwoorden / 202 Vragen

Hun zeggen??? Hun betekent o.a. wat van hen en is een bezittelijk voornaamwoord. Graag in het vervolg dan: Zij zeggen! Overigens kan ik ook van uw vraag totaal geen' pindakaas' maken. Wat bedoeld, wie is degene die u bedoelt etc. etc. (Late reactie van mij).

mahadma
door mahadma - Jan 1, 2024 om 00:18
11548 Antwoorden / 51 Vragen

Aan alle acties zijn voorwaarden of kleine lettertjes verbonden. Echter, zodra u koopt bij een bedrijf is er een " koopcontract " ontstaan met leveringsplicht voor de verkoper en betalingsplicht voor de koper.

Wel zou het antwoord beter kunnen zijn als er duidelijk zou zijn wat er bij wie en wanneer gekocht zou zijn.

Of is dit een nieuwjaarsgrap?

sw
door swat1500 - Jan 1, 2024 om 00:53
3791 Antwoorden / 0 Vragen

U dient de prijs te betalen die geld op het moment van de aankoop. U heeft geen recht op verrekening als het produkt enige tijd later goedkoper wordt aangeboden. Soms wil men wel eens coulant zijn alleen dat is geen recht waar u zich op kunt beroepen.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jan 1, 2024 om 01:53
2071 Antwoorden / Vragen

Als je de vraagprijs hebt betaald is de transactie gedaan. Zo werkt het op iedere markt in de hele wereld en zo ook in Nederland.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Jan 1, 2024 om 02:29
1770 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Elkarimi,

Kunt u, ter verduidelijking van uw vraag, iets meer informatie geven?

Om welk product gaat het?

Om welk bedrijf gaat het?

Heeft u het product online gekocht?

Ozymandias
door Ozymandias Jan 1, 2024 om 14:23
169 Antwoorden / Vragen

Die informatie gaat echt helemaal niets veranderen aan de zaak.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Jan 1, 2024 om 21:01
1770 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Ozymandias,

Bent u helderziend?.....;<))

Ozymandias
door Ozymandias Jan 2, 2024 om 09:39
169 Antwoorden / Vragen

In dit geval...absoluut.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Jan 3, 2024 om 01:51
1770 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Ozymandias,

Geef ons dan maar alle antwoorden....;<))

Ozymandias
door Ozymandias Jan 4, 2024 om 14:00
169 Antwoorden / Vragen

Wat snap je niet aan 'in DIT geval'?

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Jan 5, 2024 om 12:54
1770 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Ozymandias,

Om welk product gaat het?

Om welk bedrijf gaat het ?

Is het product online gekocht?

Ja
door JannyBoe - Jan 1, 2024 om 07:19
520 Antwoorden / Vragen

In het algemeen geldt dat als u het product via internet gekocht hebt u een bedenktijd van 14 dagen hebt.
Als die bedenktijd nog niet verlopen is kunt u dat eventueel doen.

br
door brui0929 - Jan 1, 2024 om 11:58
635 Antwoorden / 10 Vragen

Nee de actie kan zijn dat u honderd tot 500 euro casback krijgt voor een bepaalde datum. Wanneer uw een televisie, telefoon of wasmachine koopt bijvoorbeeld.
U dient wel aan de voorwaarden te voldoen. Denk hierbij aan aankoopbon barcode uit de originele doos.
of u krijgt een cadeau.

rj
door rjw - Jan 1, 2024 om 13:02
3268 Antwoorden / 5 Vragen

Geen idee waar het over gaat maar in deze tijd (uitverkoop) is het altijd handig om even te kijken wat er met de prijzen gebeurt.

sira
door sira - Jan 1, 2024 om 18:00
2349 Antwoorden / 24 Vragen

Stel, het was andersom geweest. U had € 492,- betaald en het artikel werd een dag later € 828,-. Had u dan ook een topic geopend?

Ja
door JannyBoe Jan 1, 2024 om 19:05
520 Antwoorden / Vragen

Nee natuurlijk niet.
Die vergelijking gaat volledig mank.

sira
door sira Jan 1, 2024 om 20:31
2349 Antwoorden / 24 Vragen

Jij ook de beste wensen en dank voor je feedback

Ja
door JannyBoe Jan 2, 2024 om 11:43
520 Antwoorden / Vragen

Geheel van hetzelfde!
En geen dank voor de feedback, fijn dat het goed valt.

mi
door miennaamishaaz - Jan 2, 2024 om 11:28
725 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u het online of in de winkel gekocht?
bij welke winkel heeft u het gekocht

br
door brui0929 - Jan 2, 2024 om 22:43
635 Antwoorden / 10 Vragen

Waar het product is gekocht maakt niet uit.

Belangrijk is doet de winkel mee aan een actie.
Heeft de klant voor de eind datum zich voor de actie geregistreerd.
Voldoet de klant aan de voorwaarden.

JMA2
door JMA2 Jan 3, 2024 om 00:14
117 Antwoorden / 2 Vragen

Een internetaankoop mag he zonder opgaaf van redenen terug sturen en dan krijg je je geld terug. Je kunt dan het lager geprijsd item alsnog kopen.
In een stenen winkel is dat recht er niet. Dus het maakt weldegelijk uit waar u koopt.

mahadma
door mahadma Jan 4, 2024 om 14:25
11548 Antwoorden / 51 Vragen

Alleen effe opletten op de retour mogelijkheid qua 14 dagen regeling.