Misleidt Hallmark klanten?
Hallmark communiceert sinds kort op de website: voor 22:00 uur besteld = morgen bezorgd. Dat is op zich waar, maar in de verborgen regels waar NIET naar verwezen wordt, staat dat wanneer er na 19:30 uur besteld wordt, er extra kosten voor de bezorging in rekening worden gebracht (€ 3,95). Mijns inziens zou er in de banner al een * moeten staan met een verwijzing naar de voorwaarden of zou je een melding moeten krijgen wanneer je na 19:30 uur inlogt op de website (let op: ....). Dat ze dat niet doen is volgens mij een marketing trucje omdat mensen toch niet meer zo snel afhaken als ze het hele proces al doorlopen hebben (en dus voor het blok gezet worden wat betreft de € 3,95 verzendkosten). Wat vinden jullie?
https://www.hallmark.nl/info/bezorginformatie/
Bestel je na 19.30 maar voor 22.00 uur, dan schakelen we een koerier voor je in. Je betaalt daar een vast bedrag voor. |
€ 3,95
|
We hebben toch niet voor niets ogen. Ben er van overtuigd dat men kan stoppen na het zien van deze extra kosten. Dit is spijkers op laag water zoeken.
Voor 22.00u besteld = morgen bezorgd
Er staat niet bij dat het gratis bezorgd wordt. Voor mij dan altijd een reden om even bij de bezorginfo te kijken.
Ja, dan wel inderdaad. Maar het gaat mij erom dat ze iets zeggen, wat ze anders bedoelen. Je denkt iets te kopen, maar het blijkt anders te zijn. Dat vind ik niet oké.
Er staat toch duidelijk op de site:
* Indien je bestelt na 19.30 uur en kiest voor bezorging de volgende dag, dan betaal je de vaste meerkosten voor de koerier.
Maar ik geef je gelijk dat ze bij:
Maak hem voor 22.00! De kaart wordt dan morgen al bezorgd.
ook beter een sterretje hadden kunnen zetten.
Heb je je klacht al bij Hallmark gedeponeerd?
Neem aan dat ze de site zullen aanpassen met een *
Indien Hallmark in uw ogen niet klantvriendelijk/onduidelijk communiceert is het toch normaal om een e-mail naar het bedrijf te sturen en op deze door u opgevallen 'bug' te wijzen? Een beetje professionele marketingafdeling zal zich per ommegaande voor zo'n tip bedanken en mogelijk nog een leuke kortingbon eraan toevoegen. Ik denk, dat Hallmark een professioneel bedrijf is.
U heeft uw bevindigen daarom m.i. aan de verkeerde partij geadresseerd, maar kunt het alsnog beter doen.
Zou eerder van een dwaling willen spreken. Moet beter vermeldt gaan worden de onduidelijkheid na 19u30.
Kunt u toelichten waarom u vindt dat Hallmark zich schuldig maakt aan dwaling? Of bedoelt u dat de koper dwaalt, terwijl de (extra) kosten genoemd worden en nergens staat dat het gratis is?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?
Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer
Boete betalen bij abbostop
Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer