rp
door rpgfreling Oct 3, 2016 om 09:35
Winkels & webshops

Misleidt Hallmark klanten?

Hallmark communiceert sinds kort op de website: voor 22:00 uur besteld = morgen bezorgd. Dat is op zich waar, maar in de verborgen regels waar NIET naar verwezen wordt, staat dat wanneer er na 19:30 uur besteld wordt, er extra kosten voor de bezorging in rekening worden gebracht (€ 3,95). Mijns inziens zou er in de banner al een * moeten staan met een verwijzing naar de voorwaarden of zou je een melding moeten krijgen wanneer je na 19:30 uur inlogt op de website (let op: ....). Dat ze dat niet doen is volgens mij een marketing trucje omdat mensen toch niet meer zo snel afhaken als ze het hele proces al doorlopen hebben (en dus voor het blok gezet worden wat betreft de € 3,95 verzendkosten). Wat vinden jullie?

2613 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 3, 2016 om 09:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar staan die kosten dan niet vermeld als je wilt gaan betalen?

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 3, 2016 om 09:46
7196 Antwoorden / 3 Vragen
4

https://www.hallmark.nl/info/bezorginformatie/

Bestel je na 19.30 maar voor 22.00 uur, dan schakelen we een koerier voor je in. Je betaalt daar een vast bedrag voor.
Je bestelling wordt dan op de door jou gekozen dag tussen 09:00 en 22:00 bezorgd per koerier. Met de track & trace code die we je toesturen kan je zelf je bestelling volgen.

 

€ 3,95


 

jo
door jorisw - Oct 3, 2016 om 09:47
4340 Antwoorden / 1 Vragen
1

Marketingtrucjes bestaan niet. Niet oplettende consumenten wel.

ja
door jackyh - Oct 3, 2016 om 09:49
953 Antwoorden / 4 Vragen
0

We hebben toch niet voor niets ogen. Ben er van overtuigd dat men kan stoppen na het zien van deze extra kosten. Dit is spijkers op laag water zoeken.

Cookies
door Cookies - Oct 3, 2016 om 09:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen
2

Voor 22.00u besteld = morgen bezorgd 

Er staat niet bij dat het gratis bezorgd wordt. Voor mij dan altijd een reden om even bij de bezorginfo te kijken.

edrick3
door edrick3 - Oct 3, 2016 om 10:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen
3

Misleidt Hallmark klanten?

Nee.
Kwestie van goed lezen.

rp
door rpgfreling - Oct 3, 2016 om 10:30
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja, dan wel inderdaad. Maar het gaat mij erom dat ze iets zeggen, wat ze anders bedoelen. Je denkt iets te kopen, maar het blijkt anders te zijn. Dat vind ik niet oké.

edrick3
door edrick3 - Oct 3, 2016 om 10:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Er staat toch duidelijk op de site:


* Indien je bestelt na 19.30 uur en kiest voor bezorging de volgende dag, dan betaal je de vaste meerkosten voor de koerier.

Maar ik geef je gelijk dat ze bij:
Maak hem voor 22.00! De kaart wordt dan morgen al bezorgd.
ook beter een sterretje hadden kunnen zetten.
Heb je je klacht al bij Hallmark gedeponeerd?
Neem aan dat ze de site zullen aanpassen met een *

hansje klein
door hansje klein - Oct 3, 2016 om 10:38
3037 Antwoorden / 62 Vragen
2

Indien Hallmark in uw ogen niet klantvriendelijk/onduidelijk communiceert is het toch normaal om een e-mail naar het bedrijf te sturen en op deze door u opgevallen 'bug' te wijzen? Een beetje professionele marketingafdeling zal zich per ommegaande voor zo'n tip bedanken en mogelijk nog een leuke kortingbon eraan toevoegen. Ik denk, dat Hallmark een professioneel bedrijf is.

U heeft uw bevindigen daarom m.i. aan de verkeerde partij geadresseerd, maar kunt het alsnog beter doen.

ed
door editusernaam - Oct 3, 2016 om 12:35
18 Antwoorden / Vragen
0

Zou eerder van een dwaling willen spreken. Moet beter vermeldt gaan worden de onduidelijkheid na 19u30.

ha
door halex Oct 4, 2016 om 07:30
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Kunt u toelichten waarom u vindt dat Hallmark zich schuldig maakt aan dwaling? Of bedoelt u dat de koper dwaalt, terwijl de (extra) kosten genoemd worden en nergens staat dat het gratis is?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mi
Michael Smeer - May 6, 2024 om 00:16
Huishouden & energie

Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?

Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel  een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer

Quirine van Steijn
Quirine van Steijn - Oct 4, 2023 om 13:50
Geldzaken & recht

Boete betalen bij abbostop

Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer