Ko
door Koos H. Oct 28, 2024 om 20:48
Winkels & webshops

MLine Multi Motion elektrische inlegbodem

Wij hebben een aantal jaren geleden 2 complete MLine Multi Motion bedden (elektrisch) gekocht. Een paar jaar na aankoop is een scharnierpunt voor het verstellen van het hoofdeind kapot gegaan. Onlangs is ons gebleken dat het hierbij kennelijk gaat om een bekend probleem bij deze bedden. Wie heeft daar eveneens ervaring mee.

86 1 Rapporteer
sira
door sira - Oct 28, 2024 om 23:11
2573 Antwoorden / 24 Vragen

Nee, persoonlijk heb ik daar geen ervaring mee. Zelf heb ik, na grondig prijsvergelijk, 20 jaar geleden 2 elektrische bedbodems bij Wehkamp gekocht en die werken nog altijd uitstekend.
In principe kan natuurlijk alles stuk gaan en dat heeft met meerdere factoren te maken, zoals o.a. gewicht.

U schrijft dat het kennelijk om een bekend probleem gaat. Hoe bent u daar achtergekomen? Kunt u de link plaatsen van het artikel waar u dat gelezen heeft? En wat wilt u er uiteindelijk mee? Hoeveel jaren bedoelt u met een aantal jaren?
Eigenlijk zie ik dat de MLine bedbodems allemaal 5 sterren hebben, maar ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat ik ze niet heb doorgelezen.