Fixit faster
Wie ook een rekening gehad bij fixit faster
ik heb gezocht naar een gebruiksaanwijzing
niet de juiste gevonden nu wel rekening van 30€
moet betalen zeggen ze
maar ik ben echt niet van plan
ik heb nergens gelezen dat 30€ kost voel me genept
wie je ook ervaring met dit nep bedrijf
wie ook niet betaald
Het staat er wel dat het 30 euro kost. Je moet ook een vinkje zetten dat je de algemene voorwaarden hebt gelezen (wat je dus NIET hebt gedaan) EN dat het 30 euro kost. Artikel 8 van de AV:
Onderaan bij de downloadbutton staat ook 'met betaalverplichting'.
Advies, betalen en voortaan beter opletten.
Hier zijn ook nog enkele reviews te lezen.
https://nl.trustpilot.com/review/fixitfaster.nl
Allemaal ontevreden mensen die niet hebben gelezen. Het lijkt op die opzegbrievenbureautjes ;-))
TS heeft gelezen dat er voor elk apparaat een handleiding is en ook nog eens een storing kan verhelpen maar heeft niet gekregen waar om gevraagd is.
Mabelle heeft gelijk, u heeft de voorwaarden niet gelezen, maar ook niet de tekst waar u de gegevens moest invullen.
Ik ben nu wel heel benieuwd naar het apparaat waar u de handleiding voor zocht. Ik heb al vele handleidingen gedownload, niet alleen voor oude apparaten, maar ook van zaken waarvan ik de boekjes te klein vond, maar ik heb er nog nooit voor hoeven te betalen.
Fixit bestaat sinds een paar maanden (Software Bit Solutions) en heeft een nieuw verdienmodel gevonden. Inderdaad zoals die bedrijfjes voor opzeggen van abonnementen. Ik snap werkelijk niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om NIET te zien dat het geld kost.
Het idiote is, als ik handleiding ...... (een paar apparaten gekozen), kom ik uit bij Gebruikershandleidingen, Handleiding Kwijt, Handleidi.ng, allemaal sites waar de handleiding gratis te downloaden is, maar Fixit Faster zie ik nergens staan. Daarom vraag ik mij om wat voor een apparaat het gaat en wat heeft de TS ingetypt, maar daar zullen we waarschijnlijk nooit achterkomen.
Maar als je een willekeurig mail adres neemt waar verder niets aanhangt, hoe gaan ze je dan laten betalen? Ik heet bv Henk de Vries.
Heb dit probleem al beschreven, het gaat over fixitfaster
Wat bedoel je met 'heb dit probleem al beschreven'? Ben jij dan dezelfde als topicstarter Martst?
Ik heb ook een rekening gehad van 30€, en ik weet zeker dat ik geen account heb aangemaakt en dan dreigen,
Ik ga echt niet betalen en als ze bezig blijven dangaik ermee naar de politie en dan geef ik ze aan voor oplichting
Dus je hebt NIET die je voornaam-achternaam-emailadres ingevuld? Zie afbeelding bovenaan?
Wat ik lees is dat fix it faster een handleiding toe kan sturen waarin staat dat er een eventuele storing verholpen kan worden maar u hebt niet gekregen waar u om vroeg.
Ben benieuwd wat de politie die u gaat bezoeken ervan vindt
Het account maakt fix it faster aan met uw toestemming.
Hoe zouden ze aan uw gegevens moeten komen als u geen account hebt aangemaakt?
Een mogelijk onterechte vordering zult u via de civiele kantonrechter moeten afhandelen. De politie heeft hier geen rol in.
Weet u waarom u die rekening heeft gekregen........gewoon omdat u niet verder heeft gekeken op de pagina. Dat u geen account heeft aangemaakt is niet van belang, u heeft op de e.o.a. wijze gebruik gemaakt van hun dienst en daarbij heeft u toch echt wel gegevens ingevuld. Want de tijd dat men gegevens uit een telefoonboek halen is al heel lang voorbij. Sterkte bij de politie die ook zullen melden dat er betaald moet worden.
Wij zijn een bedrijf en hebben recent een e-mail ontvangen met het verzoek om een bedrag van €30 te voldoen. Het blijkt dat dit bedrag zou voortvloeien uit het niet lezen van de kleine lettertjes in een overeenkomst of aanbieding. Graag willen wij hierover het volgende opmerken:
-
Wij hebben nooit gebruikgemaakt van de betreffende website of diens diensten. Het zou gaan om een handleiding van een product of dienst die wij niet in ons bezit hebben, noch gebruiken.
-
Na ontvangst van deze e-mail hebben wij direct contact opgenomen om aan te geven dat wij niet akkoord gaan met deze gang van zaken en hebben verzocht om al onze gegevens onmiddellijk uit hun systeem te verwijderen. Tevens hebben wij duidelijk gemaakt dat wij geen verdere diensten van hen wensen te ontvangen.
-
Het antwoord dat wij hebben ontvangen, was dat wij binnen 14 dagen een annulering hadden moeten doorvoeren. Dit was echter onmogelijk, aangezien wij tot dat moment niet op de hoogte waren van enige overeenkomst of verplichting.
de wijze waarop deze kosten en verplichtingen kenbaar zijn gemaakt, pas na meerdere dagen of weken, ons onredelijk voorkomt.
Wij willen hierbij iedereen waarschuwen voor dit bedrijf en de praktijken die zij hanteren. Het lijkt erop dat er meerdere meldingen zijn van soortgelijke gevallen, aangezien er geen rechtsgrond bestaat waarop dit bedrijf aanspraak kan maken op deze betalingen. Deze werkwijze lijkt gericht op het op een slinkse manier proberen te verleiden tot het betalen van kleine bedragen, wat naar onze mening valt onder uitlokking.
En niemand van het bedrijf heeft (al dan niet per ongeluk) iets besteld? Nagevraagd bij alle medewerkers? Hoe komt fixit aan jullie gegevens?
Dan bestrijdt je de factuur toch gewoon. Iedereen kan wel zeggen dat je wat moet betalen. Laat ze maar bewijzen dat er een overeenkomst is met je bedrijf.
Beste Kassa
25 augustus wilde ik een Nederlandse beschrijving voor m'n stoompan,via Google kwam ik bij fixitfaster..
Ik moest wat gegevens invullen,maar de beschrijving niet gevonden
Tot m'n verbazing kreeg ik deze week een rekening van hun 30 euro en erbij nog 20 boete? Dus 50 euro
Ik begrijp nu dat ze nadat je je gegevens heb ingevuld,het 30 euro kost,zonder dat ik iets heb ontvangen,ook de rekening die eerst kwam niet gezien waarschijnlijk in de spambox,maar ook daar niet gevonden?
Ik vind dat je voor je je gegevens geeft moet kunnen zien dat dat dan 30 euro kosten..
Ik voel me zeer misleid.
Ook las ik alle reviews en die zijn niet mis,alle misleiden mensen,geen telefoonnummer te bekennen van hun..
Voel me echt opgelicht,misleid en bedrogen.
En zou het geweldig vinden als jullie dit kunnen uitzoeken,en de oplichters kunnen ontmaskeren.
Vriendelijke groet Monique
Ja ook misleid!!
Ze mogen dat toch niet doen ,zonder dat het duidelijk is wat het kost??
Voel me echt opgelicht,heb er ook nog n boete bij van 20 euro!!
Niet eens beschrijving ontvangen van m'n vraag.
HET MOET ER DUIDELIJK STAAN
DAT HET GELD KOST..
volgens de reviews zijn veel mensen misleid.
Triest!!!
Ik ga nog naar de rechtswinkel,want ook ik wil t niet betalen.
Beetje oplichters spekken. Echt niet
Dus hopelijk wordt er eens grondig naar gekeken,en de reviews gelezen,dit kan toch niet zomaar?
Er staat gewoon dat je moet betalen. Je moet dat zelfs aanvinken. Maar als je blind alles aanvinkt zonder te lezen wat je doet moet je achteraf niet gaan klagen. Zet je ook zomaar overal je handtekening onder?
Ondanks het feit dat je zelf niet goed hebt gelezen: betaal deze bedriegers NIET. Ze hebben zich een tijdje gedeisd gehouden, tot de ophef over dit soort firma's is gaan liggen, maar nu overspoelen ze opnieuw social media ermee. Op facebook is momenteel elke 3e commercial van 1808. Het zijn smeerlappen. Ja, je moet zelf uitkijken, maar hier is sprake van oneerlijke handelspraktijken, en deze ratten komen weer uit de modder naar boven.
Als ik dit op facebook zet, zetten ze mijn account op non-actief. Hier op deze site kunnen ze er niets mee. Dit soort misbruik moet onmiddellijk stoppen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer dan 10 euro statiegeld
Beste Kassa,
In de JUMBO hangt sinds kort bij de flessen automaat een briefje waarop staat dat indien je meer dan 10 euro aan statiegeld inlevert je dit niet apart mag laten uitbetalen maar moet verrekenen met boodschappen doen.
Laatst sotnden mijn kinderen met gespaarde statiegeld bonnetjes, en werd de uitbetaling geweigd, omdat het totaal bedrag 20 euro was en zij geen aankoop in
...
Lees meer
Drift trike
Geachte heer/mevrouw,
Mijn zoon wil van zijn spaargeld een drift trike kopen, alleen ben ik niet bekend met de wetgeving omtrend deze elektrische voertuigen.
Ook het zoeken op de pagina van de rijksoverheid en RDW heeft mij niet verder geholpen. Waar kan ik teruglezen welke voertuigen toegestaan zijn op de weg of stoep? Op de pagina van de rijksoverheid staat wel een overzicht van
...
Lees meer
Heb een 10 maanden oude koelkast Lekt enorm water,blijkt niet nieuw te zijn,al G
Koop nieuwe koelkast bij een witgoedfirma, na 10 maanden kom ik terug van een weekje vakantie en het water stroomt uit mijn koelkast. De lade eronder staat al open gebarsten. Dan moet ik meer dan een maand wachten op een AEG expert. Die zegt dit is niet meer te repareren deze koelkast is niet nieuw en is al eens gerepareerd. Krijg wel een nieuwe koelkast,maar de schade willen ze niets van wete ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer