ta
door tanja.acj Dec 29, 2016 om 14:07
Winkels & webshops

Onweerstaanbaarlijf.nl

Ik vond een website: onweerstaanbaarlijf.nl

Is deze webshop betrouwbaar?
Ik zou er schoenen willen bestellen

1539 12 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 29, 2016 om 14:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wat dacht je zelf met zo'n sitenaam?
Zou er maar niet aan beginnen!

tijger1
door tijger1 - Dec 29, 2016 om 14:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u schoenen wilt bestellen, kunt u dat beter doen op de site van www.uwordtopgelicht.nl daar zijn ze nog veel voordeliger.

Cookies
door Cookies Dec 29, 2016 om 14:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat is dat? Er zit copyright op mijn www.uwordtopgelicht.nl, hoor!;-))

tijger1
door tijger1 Dec 29, 2016 om 15:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Stuur Brein maar op me af:-))

edrick3
door edrick3 Dec 29, 2016 om 15:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@carola83 je link werkt niet. ;-)

Cookies
door Cookies Dec 29, 2016 om 15:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1: ik heb mijn juriste al ingeschakeld. Je kunt morgen een pittig schrijven verwachten. @edrick3: uit voorzorg gedaan, voordat iemand daar dure horloges gaat bestellen.;-)

tijger1
door tijger1 Dec 29, 2016 om 15:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ha, ik schakel direct Consuwijzer in en de RCC, dan trekt u vast aan het kortste end. :-)) desnoods Kassa.

tenormin
door tenormin - Dec 29, 2016 om 14:13
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Onweerstaanbaar lijf als naam voor de verkoop van schoenen? U maakt vast een grapje, ik trap er niet in. U toch ook niet? ☼

diumenge
door diumenge - Dec 29, 2016 om 14:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen
ja
door jackyh Dec 29, 2016 om 14:35
953 Antwoorden / 4 Vragen

Heel leuk.

tenormin
door tenormin Dec 29, 2016 om 14:47
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Zo @diumenge, wat kan jij boos worden, zeg, haha.

Cookies
door Cookies Dec 29, 2016 om 15:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, niet boos, maar diumenge kan wel hard schreeuwen. Gelukkig heb ik het geluid uit.;-)

hansje klein
door hansje klein - Dec 29, 2016 om 14:31
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ik durf al niet eens meer te gaan kijken naar .... onweerstaanbaar lijf? Daar trekken ze eerder je schoenen uit.

tijger1
door tijger1 Dec 29, 2016 om 14:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zijn die onweerstaanbaar dan?:-)) komisch: "over ons" is in het Latijns.

hansje klein
door hansje klein Dec 29, 2016 om 14:55
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Snap ook niet waarom ze dit uit het chinees in latijn hebben vertaald ...... voutje! Ik heb altijd gedacht, dat die Chinesen alleen maar hele kleine maatjes produceren, maar die leven inmiddels dus óók op grote voet. Onweerstaanbaarlijf is dan óók een vertaalvout....! Nederlans hun zijn niet ook onberispelijk: Onze klanten altijd eerst komt. Wij erkennen dat zonder u, onze klanten, we niet zouden zijn waar we vandaag zijn. Wij streven ernaar om uw ervaring met ons zo aangenaam en makkelijk mogelijk te maken. Met dit in gedachten, hebben we een website die is zeer gebruiksvriendelijk en hebben een volledig bekwaam personeel bereid is om u te helpen op alle mogelijke manieren.

Cookies
door Cookies - Dec 29, 2016 om 14:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als ik jou was, zou ik schoenen bestellen bij www.mijnverstandligtopdegrond.nl of www.wijkrijgenereenpunthoofdvan.nl

chris74
door chris74 - Dec 29, 2016 om 15:10
564 Antwoorden / 44 Vragen

Dit staat er op de site onder kopje over ons.

Over Ons

The standard Lorem Ipsum passage, used since the 1500s

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum."

Section 1.10.32 of "de Finibus Bonorum et Malorum", written by Cicero in 45 BC

"Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur?"

1914 translation by H. Rackham

Dat is toch duidelijk dat je daar geen schoenen gaat kopen.

temmetje
door temmetje Dec 29, 2016 om 15:40
24 Antwoorden / 3 Vragen

De algemene voorwaarden (die elk moment gewijzigd kunnen worden) zijn ook niet mis te verstaan :

Algemene Voorwaarden

1.Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden

Door het gebruik van deze site bezoekt, gaat u akkoord met deze voorwaarden. Als je niet akkoord gaat met deze voorwaarden, moet u deze site niet gebruiken. We kunnen deze Algemene Voorwaarden te wijzigen op elk moment.

2.Restrictions Op gebruik van Materialen

Deze website is auteursrechtelijk beschermd. Elke tekstuele of grafische materiaal dat u kopiëren, printen of downloaden is in licentie gegeven aan u door ons.

marita5
door marita5 - Dec 29, 2016 om 15:22
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Tanja Aci ,

U kunt aan uw tenen voelen dat deze site niet betrouwbaar is , koop daar schoenen en u staat meteen met uw onweerstaanbaar lijf op uw hoofd ;-))
De site is geregistreerd 11 - 10 - 2016 , gebaseerd Estland , de schoenen komen uit China , geen tel.nr , alleen via e - mail , geen Kvk nr .
Verzendkosten & Tracking is een google vertaling , de hele site klopt niet , hoe duidelijk wilt u het hebben ?

Als u ons te voorzien van een vals adres, wij zijn niet verantwoordelijk voor herlevering van de goederen  ..

Klik op de rode regels ,

http://www.scamadviser.com/check-website/onweerstaanbaarlijf.nl

Controleren of een site betrouwbaar is ,

https://www.consuwijzer.nl/shopscan/

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 29, 2016 om 15:26
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik zou ze gewoon bestellen dat levert u heel wat op.
1 Ze komen nooit
2 Als ze al.komen zijn ze nep
3 De douane neemt ze in beslag
4 Daar krijgt u een boete voor en invoerrechten die u mag betalen.
5 U opent een topic dat u opgelicht bent.
En dat alles voor die paar tientjes.

U vraagt van te voren om raad terwijl u zelf gerust weet dat alles aan de site niet klopt. Wilt u echt zo graag in uw domheid worden bevestigd?

br
door bravehenk - Dec 29, 2016 om 15:59
206 Antwoorden / 0 Vragen

Elke dag een soort gelijk topic waarbij de mensen hun gezond verstand verliezen zodra ze de onwaarschijnlijk lage prijzen zien,en er al van dromen om met hun niekies te kunnen pronken.Ik schrijf expres niekies had ook niksjes kunnen schrijven want het topmerk krijg je echt niet of zelfs wellicht nooit niet.En boven op de prijs komen ook nog invoerrechten daar worden ook weer topics over geopend.Verkeerde kleur maat ook weer topics over.Hoeveel berichten moeten er nog geplaatst worden alvorens mensen er niet meer intrappen.

gr Henk

hutch
door hutch - Dec 29, 2016 om 21:00
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Beste Tanja, alleen al door die vraag hier te stellen weet u eigenlijk het antwoord al....... hoop ik voor u.

Onweerstaanbaarlijf...... en schoenen..... Tja.....

En die algemene voorwaarden? Die gasten sporen niet helemaal.

Cookies
door Cookies Dec 29, 2016 om 21:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Mensen die daar wat bestellen, sporen nog minder.

ha
door halex - Dec 29, 2016 om 21:58
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Ik kom steeds vaker vragen van deze strekking tegen. Is dat een nieuwe manier om onbetrouwbare intermeuk te pitchen??