Op 10KM hoogte onterecht 2x afgeboekt
Op mijn terugreis vanaf Egypte kocht ik bij Transavia een Powerbank twv €45,-- Tijdens deze vlucht kon je alleen contactloos betalen maar dat was geen probleem voor mij echter de transactie via m'n Iphone(+Bankpas) lukte niet maar gelukkig met de bankpas wel. Thuisgekomen zie ik echter dat er wel 2x €45,-- van mijn rekening is afgeboekt door Transavia. De volgende dag uiteraard contact gezocht met klantenservice en kreeg ik het geruststellende bericht dat dit probleem bekend was en dat het ten onrechte afgeboekte geld zo snel mogelijk retour gestort zou worden. Ondertussen ben ik bijna 7 weken verder, heb ik 5x contact gehad gehad met die klantenservice en iedere keer weer de geruststellende reactie dat het bekend is en dat het deze week terug gestort zal worden echter ik heb nog niets ontvangen.
Dit nodigt nou bepaald niet uit om een volgende keer weer iets aan te schaffen tijdens de vlucht. Ik kom bij klantenservice Transavia nu niets verder; is er iemand die weet hoe ik dit wel afdoende kan aanpakken? Enkele reacties van klantenservice:
*Hi Robert, fijn dat je contact opneemt met ons. Je hebt dubbel betaald zeg je. Maak je geen zorgen dat probleem is bij ons bekend en wordt zo snel mogelijk teruggestort op je rekening. Het kan paar dagen duren. *Goedemiddag, bedankt voor je bericht. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat het al bekend is bij ons dat er 2 keer is afgenomen van je rekening mijn excuses hiervoor. Vanwege drukte kan het 2 weken duren dat je het geld op je rekening krijgt. *Ik heb het geregeld en het wordt volgende week vrijdag overgemaakt. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Wat is uw vraag? U heeft een reactie dat de terugboeking even kan duren en dn is het m.i. toch eerst een kwestie van even afwachten. Het dubbel afboeken is immers bevestigd. Dus wachten tot vlgd week vrijdag.
Zijn vraag is wat hij nu moet doen na RUIM 7 weken hetzelfde verhaal aan te horen. Een week extra wachten gaat dat niet oplossen.
Indien nog steeds geen antwoord resp. positieve reactie: dan is https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/transavia/details of belbus@bnnbvara.nl of https://www.maxmeldpunt.nl/meld-uw-klacht/ waar men zich ook regelmatig met dit soort kjlachten bezig houdt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen
C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.
C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze
...
Lees meer
Houtworm in TV meubel
Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing - ... Lees meer
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast
Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer