AmbuPijl
door AmbuPijl Jan 27, 2023 om 21:00
Winkels & webshops
Op 10KM hoogte onterecht 2x afgeboekt

Op 10KM hoogte onterecht 2x afgeboekt

Op mijn terugreis vanaf Egypte kocht ik bij Transavia een Powerbank twv €45,--   Tijdens deze vlucht kon je alleen contactloos betalen maar dat was geen probleem voor mij echter de transactie via m'n Iphone(+Bankpas) lukte niet maar gelukkig met de bankpas wel. Thuisgekomen zie ik echter dat er wel 2x €45,-- van mijn rekening is afgeboekt door Transavia. De volgende dag uiteraard contact gezocht met klantenservice en kreeg ik het geruststellende bericht dat dit probleem bekend was en dat het ten onrechte afgeboekte geld zo snel mogelijk retour gestort zou worden. Ondertussen ben ik bijna 7 weken verder, heb ik 5x contact gehad gehad met die klantenservice en iedere keer weer de geruststellende reactie dat het bekend is en dat het deze week terug gestort zal worden echter ik heb nog niets ontvangen.
Dit nodigt nou bepaald niet uit om een volgende keer weer iets aan te schaffen tijdens de vlucht. Ik kom bij klantenservice Transavia nu niets verder; is er iemand die weet hoe ik dit wel afdoende kan aanpakken? Enkele reacties van klantenservice:
*Hi Robert, fijn dat je contact opneemt met ons. Je hebt dubbel betaald zeg je. Maak je geen zorgen dat probleem is bij ons bekend en wordt zo snel mogelijk teruggestort op je rekening. Het kan paar dagen duren.  *Goedemiddag, bedankt voor je bericht. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat het al bekend is bij ons dat er 2 keer is afgenomen van je rekening mijn excuses hiervoor. Vanwege drukte kan het 2 weken duren dat je het geld op je rekening krijgt. *Ik heb het geregeld en het wordt volgende week vrijdag overgemaakt. Nogmaals excuses voor het ongemak. 

2671 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 27, 2023 om 21:43
16991 Antwoorden / 202 Vragen
1

Wat is uw vraag? U heeft een reactie dat de terugboeking even kan duren en dn is het m.i. toch eerst een kwestie van even afwachten. Het dubbel afboeken is immers bevestigd. Dus wachten tot vlgd week vrijdag.

Nee_echt
door Nee_echt Jan 29, 2023 om 11:25
Antwoorden / Vragen

Zijn vraag is wat hij nu moet doen na RUIM 7 weken hetzelfde verhaal aan te horen. Een week extra wachten gaat dat niet oplossen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 29, 2023 om 11:33
16991 Antwoorden / 202 Vragen
0

Indien nog steeds geen antwoord resp. positieve reactie: dan is https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/transavia/details of belbus@bnnbvara.nl of https://www.maxmeldpunt.nl/meld-uw-klacht/ waar men zich ook regelmatig met dit soort kjlachten bezig houdt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ee
EefjeEerlijk - Oct 31, 2024 om 23:43
Geldzaken & recht

Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen

C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.

C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze ... Lees meer

Jo
Joriend - Oct 31, 2024 om 20:26
Garantie & verzekeringen

Houtworm in TV meubel

Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing  - ... Lees meer

Ga
Gamba 1950 - Oct 30, 2024 om 20:07
Huishouden & energie
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast

Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast

Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer