Ik heb op 18 maart jl een All 1 one trimmer besteld en hiervoor 39,95 Euro voor betaald. Echter nog niets ontvangen. Krijg nu geen reactie meer en krijg zeer sterk het gevoel opgelicht te zijn door dit bedrijf. Ik heb veel mails gestuurd en ook een aangetekende brief zonder reactie. Op internet zie ik mega veel klachten en eigenaar die zwemt in geld....
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
door nickyviraliMay 21, 2020 om 07:23
1 Antwoorden / Vragen
Beste Marijke,
Maak je geen zorgen wij zijn geen oplichters! Ik zie in een van je reacties dat je 18maart besteld hebt, echter hebben wij nog geen trimmers verkocht rond die datum pas tegen eind maart. Wil je mij je bestel nummer mailen dan los ik het persoonlijk met je op! nickyverhoeven@hotmail.com
De leverancier is zijn afspraken niet nagekomen en heeft ons neppe tracking nummers gestuurd zover wij wisten werdt alles netjes geleverd echter is dit niet gebeurd. We zijn dit nu met alle klanten netjes aan het oplossen daarom wil ik je vragen mijn prive mail even te sturen zodat ik het met je kan oplossen!
Daarnaast wil ik je vragen prive fotos niet te delen.
graag hoor ik van je groetjes NICKY
door marita5May 22, 2020 om 18:55
11519 Antwoorden / 15 Vragen
@Nickyvirali ,
Beter hand in eigen boezem steken . Graag wil ik u verzoeken om geen privegegevens van klanten te plaatsen . Dit heeft u inmiddels al 2x gedaan .
door sjjoppyMay 22, 2020 om 20:30
7195 Antwoorden / 3 Vragen
Inderdaad weer een dropshipper. Op Aliexpress zult u dit zelfde artikel voor een fractie van de prijs vinden die u er nu voor betaald hebt. Bij de Action vind u zo'n ding voor ik meende rond de €18,00
door neodutchioMay 18, 2020 om 20:08
5156 Antwoorden / 12 Vragen
Een jurist in de arm nemen. Of gewoon uw verlies nemen en nadenken waar u gaat kopen. Geen adres, geen KVK en geen telefoonnummer. Nooit daar kopen dus.
door hutchMay 18, 2020 om 21:53
4515 Antwoorden / 29 Vragen
Helaas heeft u te maken met een amateur die vanuit huis werkt, een zgn. zolderkamerhobbyist. Met een beejte zoeken vindt u zijn adres en zijn 'bedrijfs'telefoonnummer is: [edit redactie: persoonsgegevens] Maar ja, met zoveel klachten zal hij toch niet opnemen.
ni
door nickyviraliMay 21, 2020 om 07:25
1 Antwoorden / Vragen
Marijke nogmaals mail mij even prive op nickyverhoeven@hotmail.com zodat ik het met je kan oplossen:)
Ma
door MarijkeHMMay 21, 2020 om 13:44
10 Antwoorden / 2 Vragen
Ik heb ''Nicky'' een privé bericht gestuurd. Kreeg korting op volgende aankoop in ruil voor een positieve beoordeling of bericht op deze website. Ik moet genoegen nemen met 4 weken wachten en geld teruggeven willen ze niet doen.
mi
door miennaamishaazMay 21, 2020 om 15:25
725 Antwoorden / 1 Vragen
Marijkehm
Klachten indienen bij alle genoemde instanties in de topics over de site.
daarnaast is het omkopen van reviews VERBODEN:
Hier enkele voorbeelden: https://radar.avrotros.nl/columns/item/online-reviews-wat-zijn-de-regels-en-hoe-herken-je-neprecensies/ https://www.acm.nl/nl/publicaties/publicatie/17218/Richtlijnen-voor-ondernemers-voor-gebruik-online-reviews https://www.vice.com/nl/article/3dx49n/de-ondernemers-die-klanten-betalen-om-slechte-recensies-weg-te-halen https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/2019/11/oneerlijke-reviews-werd-gevraagd-mijn-recensie-te-verwijderen/
ju
door juliomarinerMay 22, 2020 om 18:51
1329 Antwoorden / 2 Vragen
Nicky heeft die centjes denk ik nodig om zijn patserbak (ook wel genoemd penisverlenging want het schijnt dat in zo'n dikke bak rijden compensatiegedrag is) te kunnen betalen
door Thijs12May 22, 2020 om 20:36
541 Antwoorden / Vragen
Een leasebak moet tenslotte elke maand betaald worden! De eerste BNer uit Heumen.
Meld deze klacht bij klachtenkompas deze is van de consumentenbond. Zij gaan namens u contact opnemen met de firma waar u deze besteld en betaald heeft. Ik heb meerdere webshops gehad welke niet leverden en uiteindelijk via bemiddeling klachtenkompas heb ik mijn geld terug gekregen. Het geeft geen garantie maar zeker het proberen waard het kost u niets. Voortaan altijd checken met welk bedrijf u in zee gaat voordat u besteld maar dat heeft u nu al ervaren. Zie dit alles nu als leergeld voor de toekomst.
Ik ga niemand verdedigen om maar eerst te zeggen. Virali was een opstartende webwinkel. Hun producten kwamen rechtstreeks van uit China. Echter de leverancier heeft ivm de covid 19 situatie geen enkele bestelling verstuurt.. Hier door liggen deze nog steeds in China. Zij hadden ook verzuimd om virali hier van op de hoogte te stellen. Hierdoor zijn alle klanten van Virali de dupe. Zelf heb ik Nicky persoonlijk gemaild hierover. De volgende dag was mijn bestelling geannuleerd en was het door mijn betaalde bedrag op mijn rekening teruggestort.
door panter22May 22, 2020 om 18:14
6599 Antwoorden / Vragen
Niet de klanten van Virali zijn de dupe van de Chinese leverancier. Want de klanten hebben niets bij de leverancier in China gekocht. Virali kan de bestelde producten niet leveren en moet het geld aan de klanten terugbetalen. Dat Virali opgelicht is door de Chinese leverancier is jammer, maar dat is een zaak tussen die Chenese leverancier en Virali. De klant die het apparaat heeft gekocht, heeft alleen met Virali te maken. En niet roepen dat ze geen oplichters zijn. Want naar de klant toe zijn ze het duidelijk wel.
ne
door neodutchioMay 22, 2020 om 21:33
5156 Antwoorden / 12 Vragen
Was Virali maar een opstartende webwinkel. Het voldoen aan geen een wettelijk vereiste. Verder is het apart te noemen dat een klant gaat uitzoeken bij welke leverancier een winkel inkoopt en daar navraag gaat doen of het wel verzonden is.
Ik weet dat je van virali.nl bent of bent gevraagd om hier een positief bericht te schrijven in ruil voor geld of korting op een nieuw product.
Mijn eerdere bericht: Ik heb ''Nicky'' een privé bericht gestuurd. Kreeg korting op volgende aankoop in ruil voor een positieve beoordeling of bericht op deze website. Ik moet genoegen nemen met 4 weken wachten en geld teruggeven willen ze niet doen.
Dropshippers, een never ending story. Nu is het Virali, morgen A, overmorgen B en zo door naar Z en daarna weer in reverse naar A. Zolang mensen zoals u niet opletten waar zij iets kopen, is en blijft het een story zonder einde. Zelfde verhaal speelt bij tickets bestellen bij onbetrouwbare ticket bureaus.
Hopelijk komen steeds meer mensen tot het besef dat ze dropshippers met zulke oplichters praktijken moeten vermijden. Vooralsnog lijkt het meer op een pandemie. Kijk op Facebook : Ali versus de rest
door MarijkeHMMay 22, 2020 om 16:44
10 Antwoorden / 2 Vragen
Ik hoop het wel Theo.
door Thijs12May 22, 2020 om 17:40
541 Antwoorden / Vragen
Als je een keer ingelogd bent geweest bij Aliexpress kun je bij elke dropshipper op een afbeelding klikken (in Chrome) de originele foto met verkoper zoeken in Aliexpress.
Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed
...
Lees meer
Hr.- mevr. Hoogvliet
Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]
Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen
...
Lees meer
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest
...
Lees meer
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst. Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij. Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer