Li
door Liesmal9 Oct 22, 2024 om 15:43
Winkels & webshops

Opgelicht / van Malen

Dag, is er iemand die een bestelling heeft gedaan bij van Malen Mode.
Heb in september bij hun een bestelling gedaan voor 104,85. Hierna meerdere malen via hun mail info@vanmalenmode.nl gevraagd waar de bestelling bleef.
Er waren allerlei redenen voor oponthoud. Nog niets geleverd.
Nu krijg ik als antwoord op mijn mail dat het een HOST is. Ze tonen GEEN  tel. nr. op hun website.
Via de website kun je nog wel bestellen.
Wat kan ik nog doen.
Bedankt en groet,  Liesbeth.

185 4 Rapporteer
Thecla58
door Thecla58 - Oct 22, 2024 om 15:52
932 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb hun site bekeken en daarna de rveiws gelezen. Kan me niet voorstellen dat dit bedrijf al 20 jaren in de mode zit, want dan hadden er ook nuttigr reviews gestaan.

Persoonlijk denk ik: "Wat een pech, je geld is zomaar weg." :-((

Ja
door JannyBoe - Oct 22, 2024 om 15:55
584 Antwoorden / Vragen

Hallo Lies, u hebt met een dropshipper te maken. Info daarover vindt u bijvoorbeeld bij Radar van de Tros, of bij de Vara.
De poliie adviseert het volgende. Of dat wat oplevert is de vraag maar u zou het kunnen proberen. Succes.

hereistom
door hereistom - Oct 22, 2024 om 17:31
757 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom gaan mensen niet eerst informatie zoeken over betrouwbaarheid e.d. voordat ze iets gaan bestellen?
Nu is het allemaal mosterd na de maaltijd en kunt u fluiten naar uw geld.