Opgrlicht door Hunkemoller niemand te berijken via mail of tel
ik heb 9 artiekelen besteld bij Hunkemoller en na 3 dagen kwam mijn paketje binnnen er miste 2 artiekelen op mijn fuctuur staat ook dat ik ze heb betaald en op mijn afleverbon staan de 2 artiekelen niet.
ik heb meerdere mails gestuurd en geen reaktie.
live chat berichten gestuurd geen reaktie.
naar de winkel gegaan in zoetermeer daar zeggen ze dat je het moet regelen via internet.
klantensevice gebeld na 40 min wachten verbreken ze de verbinding meerdere malen geprobeerd.
heeft u mischien een oplossing
Of het een oplossing is weet ik niet, maar ik zeg wel dat je even goed op je rekening en/of afleverbon moet kijken of er artikelen in nalevering staan. Het is natuurlijk heel goed mogelijke de twee artikelen niet op voorraad staan.
Verder... het zijn de laatste twee weken van het jaar en dan is het - zoals vaak - razend druk in de detailhandel off- en online, dat er dan niet meteen een reactie komt is, mijns inziens, niet meer dan logosch,
Overigens weet ik niet wanneer je contact gezocht hebt, als je dat gisteren en vandaag gedaan hebt, dan is dat vergeefse moeite er is zoiets als kerstmis bezig.
Wat ik al zei controleer hetgeen ik hierboven schreef en wacht tot morgen met contacteren.
EDIT: roep niet meteen dat je opgelicht bent, dat kan smaad of laster zijn.
Uit de link:
Soms kan het helaas voorkomen dat je niet de hele bestelling hebt ontvangen. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
https://www.hunkemoller.nl/faq/bestelling-levering
U bent niet opgelicht door Hunkemöller. Niet alle bestelde goederen zijn geleverd. Op uw factuur zou moeten staan waarom en wanneer het wel wordt geleverd.
Als deze goederen niet geleverd kunnen worden heeft u recht op terugbetaling.
Dat moet Hunkemöller regelen.
Het klopt dat die 2 artikelen niet op de afleverbon stonden, want ze zijn niet geleverd. Als ze wel op de afleverbon stonden, kon u er vanuit gaan dat er een fout was gemaakt, maar in dit geval is er geen fout gemaakt.
Zoals de anderen al aangeven, zullen de 2 artikelen niet op voorraad zijn geweest. Deze worden nog nageleverd.
Exact hetzelfde gebeurt ook bij andere webshops. En ja, dit zal ergens op de door u ontvangen papieren staan. U kunt ook inloggen op uw account en ga naar "mijn bestellingen" of naar "mijn facturen". Ik heb nog nooit iets bij Neckerman besteld, maar u moet het in uw account ergens kunnen vinden.
@sira. Neckerman? Hunkemoller toch. ☺
@Tenormin, je hebt helemaal gelijk, het is Hunkemöller, ik had slecht geslapen :-), maar ook bij Hunkemöller heb ik nooit iets besteld.
Bij Hunkemöller zal het met naleveren van artikelen niet anders gaan dan bij andere webshops..
Hallo Sella ,
Wanneer de 2 artikelen niet geleverd worden , kunt u een klacht indienen bij Thuiswinkel.org , Hunkemöller is hierbij aangesloten , klik op de rode regels .
https://www.thuiswinkel.org/leden/hunkemoller-nl/certificaat
https://www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/
Het is kerst en dat kan betekenen dat men in ieder geval vandaag niet direct bereikbaar is en gisteren dat ook het geval kan zijn.
Naast al gegeven reacties adviseer ik u als u weer bestelt gebruik te maken van de mogelijkheid om eerst te betalen als alees is afgeleverd.
U kreeg al verwijzingen hoe eventueel te handelen en ik geef u ook nog deze info . https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshop; https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen-
Als ook al gezegd maar dan iets sterker: houd er rekening mee dat indien u op een openbaarforum zoals dit een beschuldiging uit inzake oplichting dat gfezien kan worden als laste/smaadschift of in ieder geval openbare belediging en ik verwijs u daarbij naar het gestelde in het wetboek van strafrecht art.: 262 t/m 266. Gebruik een opmerking als 'opgelicht'dus niet op een openbaar forum als dit indien u het niet kunt bewijzen. (Deze site is door iuedereen in de gehele wereld die er belangstelling voor heeft te lezen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Appartement. Gas/cv installatie definitief afsluiten
Goedemiddag,
Woon in een appartement. In het kader van verduurzaming wil ik van het gas af. Inductieplaat aangeschaft en een boiler.
Verwarm de woonkamer elektrisch d.m.v. een kachel, gas/cv installatie gebruik ik niet meer en is afgekoppeld door een installateur.
Ik wil het gas definitief af laten sluiten, heb een aanvraag lopen.
VVE geïnformeerd over mijn plannen.
De
...
Lees meer
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Orthodaily
Ik heb schoenen besteld bij ORTHOdaily.nl https://orthodaily.nl/ Het zouden dus orthopedische schoenen moeten zijn. Het zijn gewone schoenen van een middenkwaliteit, wat je eigenlijk ook mag verwachten bij die prijs. Ze worden rechtstreeks uit China geleverd via Yun Express in Rozenburg. De Nederlandse verkoopvestiging zit op een bovenwoning in Amsterdam met een telefoonnummer uit Leiden dat ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer