se
door sella Dec 26, 2021 om 19:09
Winkels & webshops

Opgrlicht door Hunkemoller niemand te berijken via mail of tel

ik heb 9 artiekelen besteld bij Hunkemoller en na 3 dagen kwam mijn paketje binnnen er miste 2 artiekelen op mijn fuctuur staat ook dat ik ze heb betaald en op mijn afleverbon staan de 2 artiekelen niet.
ik heb meerdere mails gestuurd en geen reaktie.
live chat berichten gestuurd geen reaktie.
naar de winkel gegaan in zoetermeer daar zeggen ze dat je het moet regelen via internet.
klantensevice gebeld na 40 min wachten verbreken ze de verbinding meerdere malen geprobeerd.
heeft u mischien een oplossing

1753 7 Rapporteer

Thecla58
door Thecla58 - Dec 26, 2021 om 19:28
854 Antwoorden / 3 Vragen

Of het een oplossing is weet ik niet, maar ik zeg wel dat je even goed op je rekening en/of afleverbon moet kijken of er artikelen in nalevering staan. Het is natuurlijk heel goed mogelijke de twee artikelen niet op voorraad staan.

Verder... het zijn de laatste twee weken van het jaar en dan is het - zoals vaak - razend druk in de detailhandel off- en online, dat er dan niet meteen een reactie komt is, mijns inziens, niet meer dan logosch,
Overigens weet ik niet wanneer je contact gezocht hebt, als je dat gisteren en vandaag gedaan hebt, dan is dat vergeefse moeite er is zoiets als kerstmis bezig.

Wat ik al zei controleer hetgeen ik hierboven schreef en wacht tot morgen met contacteren.

EDIT: roep niet meteen dat je opgelicht bent, dat kan smaad of laster zijn.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 26, 2021 om 19:40
7192 Antwoorden / 3 Vragen

Uit de link:
Soms kan het helaas voorkomen dat je niet de hele bestelling hebt ontvangen. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze
klantenservice.

https://www.hunkemoller.nl/faq/bestelling-levering

sw
door swat1500 - Dec 26, 2021 om 19:44
3781 Antwoorden / 0 Vragen

U bent niet opgelicht door Hunkemöller. Niet alle bestelde goederen zijn geleverd. Op uw factuur zou moeten staan waarom en wanneer het wel wordt geleverd.
Als deze goederen niet geleverd kunnen worden heeft u recht op terugbetaling.
Dat moet Hunkemöller regelen.

sira
door sira - Dec 26, 2021 om 20:32
2341 Antwoorden / 24 Vragen

Het klopt dat die 2 artikelen niet op de afleverbon stonden, want ze zijn niet geleverd. Als ze wel op de afleverbon stonden, kon u er vanuit gaan dat er een fout was gemaakt, maar in dit geval is er geen fout gemaakt.

Zoals de anderen al aangeven, zullen de 2 artikelen niet op voorraad zijn geweest. Deze worden nog nageleverd.

Exact hetzelfde gebeurt ook bij andere webshops. En ja, dit zal ergens op de door u ontvangen papieren staan. U kunt ook inloggen op uw account en ga naar "mijn bestellingen" of naar "mijn facturen". Ik heb nog nooit iets bij Neckerman besteld, maar u moet het in uw account ergens kunnen vinden.

tenormin
door tenormin Dec 26, 2021 om 22:33
16830 Antwoorden / 108 Vragen

@sira. Neckerman? Hunkemoller toch. ☺

sira
door sira Dec 27, 2021 om 08:59
2341 Antwoorden / 24 Vragen

@Tenormin, je hebt helemaal gelijk, het is Hunkemöller, ik had slecht geslapen :-), maar ook bij Hunkemöller heb ik nooit iets besteld.
Bij Hunkemöller zal het met naleveren van artikelen niet anders gaan dan bij andere webshops..

marita5
door marita5 - Dec 26, 2021 om 21:13
11514 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Sella ,

Wanneer de 2 artikelen niet geleverd worden , kunt u een klacht indienen bij Thuiswinkel.org , Hunkemöller is hierbij aangesloten , klik op de rode regels .

https://www.thuiswinkel.org/leden/hunkemoller-nl/certificaat

https://www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 26, 2021 om 22:02
16852 Antwoorden / 202 Vragen

Het is kerst en dat kan betekenen dat men in ieder geval vandaag niet direct bereikbaar is en gisteren dat ook het geval kan zijn.

Naast al gegeven reacties adviseer ik u als u weer bestelt gebruik te maken van de mogelijkheid om eerst te betalen als alees is afgeleverd.
U kreeg al verwijzingen hoe eventueel te handelen en ik geef u ook nog deze info https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu  ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshop;   https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen-

Als ook al gezegd maar dan iets sterker: houd er rekening mee dat indien u op een openbaarforum zoals dit een beschuldiging uit inzake oplichting dat gfezien kan worden als laste/smaadschift of in ieder geval openbare belediging en ik verwijs u daarbij naar het gestelde in het wetboek van strafrecht art.: 262 t/m 266. Gebruik een opmerking als 'opgelicht'dus niet op een openbaar forum als dit indien u het niet kunt bewijzen. (Deze site is door iuedereen in de gehele wereld die er belangstelling voor heeft te lezen.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Dec 27, 2021 om 09:35
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Zullen die 2 wel later zodra er weer voorraad is geleverd worden.