PR
door PRB Mar 17, 2018 om 10:11
Winkels & webshops

Pakbonnen van andere mensen ontvangen van Wehkamp

Ik heb bij mijn laatste bestelling bij Wehkamp vier pakbonnen van andere mensen meegezonden gekregen. Hierop staan hun naam, adres, woonplaats en precies wat ze hebben besteld. Zeer slechte privacy! Hebben andere mensen dit ook meegemaakt? Ik zou toch ook niet graag willen dat andere mensen mijn gegevens zomaar onder ogen zouden kunnen krijgen.

1419 10 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Mar 17, 2018 om 10:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Klantnummer staat er ook op, dus bestellen maar! Erg slordig inderdaad.

hansje klein
door hansje klein - Mar 17, 2018 om 10:16
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Nee, ik heb gekregen wat ik moest krijgen ... meer niet!

jo
door jorisw - Mar 17, 2018 om 10:19
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Inpakken blijft mensenwerk, en waar mensen werken gaat wel eens iets fout. Tijd voor een volledig gerobotiseerd distributiecentrum. Jammer voor de mensen die daar nu werken, maar dan worden dit soort fouten in ieder geval niet meer gemaakt.

tijger1
door tijger1 - Mar 17, 2018 om 10:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U bent vast feilloos.

edrick3
door edrick3 - Mar 17, 2018 om 10:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Foutje.
Melden bij Wehkamp.
Pakbonnen retourneren naar Wehkamp.
Die zullen dan wel excuus maken. ;-)

diumenge
door diumenge - Mar 17, 2018 om 10:35
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat was de reactie van Wehkamp toen u contact met ze opnam hierover?

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 17, 2018 om 11:37
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dit berust op een menselijke fout, dat kan gebeuren en Wehkamp verkoopt nou niet echt privacygevoelige producten.
Dus als u daar een dekbed of bbq heeft gekocht zal niemand wat interresseren.

Cookies
door Cookies Mar 17, 2018 om 11:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Daar gaat het niet (alleen) om. Met alle info die er op staat, kan TS nu rustig gaan shoppen bij Wehkamp op kosten van die anderen.

Gerry1969
door Gerry1969 Mar 17, 2018 om 11:42
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Carola, dat begrijp ik maar hoe kun je menselijke fouten uitsluiten? Dit kan gewoon gebeuren en in plaats van hier een onderwerp te starten had ts ook de bonnen kunnen vernietigen

aurora1
door aurora1 - Mar 17, 2018 om 15:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U maakt zelf natuurlijk nooit fouten.
U kunt Wehkamp telefonisch dit melden en ze vragen om een antwoordnummer om die pakbonnen gratis daar naar toe te sturen en ze ook even een code nummer o.i.d. daarvoor te vragen.
U kunt Wehkamp bellen, ze dit melden, foto's van die pakbonnen maken en die per mail naar Wehkamp sturen.
Of een variant van een van beide. of iets anders dat op hetzelfde neerkomt.
U had dit al lang kunnen doen in de tijd dat u hier een account aanmaakte en dit verhaal hier neer schreef. Daar heeft niemand iets aan en u al helemaal niet.
Wat denkt u te hebben aan te weten of anderen "dat ook hebben meegemaakt"? Daar heeft u toch helemaal niets aan?

holstein
door holstein - Mar 17, 2018 om 17:03
922 Antwoorden / 16 Vragen

Zoiets had ik met Wehkamp gecommuniceerd en niet op Kassa geplaatst, want natuurlijk hoort het zo niet, maar u heeft er toch geen schade of nadeel van ondervonden, want daarvoor zet je hier meestal een vraag of bericht....toch?

wi
door willem2sigaren - Mar 17, 2018 om 18:27
44 Antwoorden / Vragen

Er gebeuren wel meer rare dingen bij Wehkamp. Ge besteld een schoon rooi kleeke en ge krijgt schoenen. Heb dagelijks tientallen klanten van Wehkamp over de vloer en kan het weten.

tijger1
door tijger1 Mar 17, 2018 om 18:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja hoor, nog gekker.

aurora1
door aurora1 Mar 18, 2018 om 00:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dus u heeft het er maar druk mee, @meneerdesigaar.