Pakketten niet ontvangen of kwijt
Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt.
2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij wellicht eens kritisch naar de verpakking kijken (naamvermelding is blijkbaar aantrekkelijk voor diefstal)
Het verbaast mij iedere keer hoe men deze bedrijven weet te vinden.
Ik heb er nog nooit van gehoord, terwijl ze blijkbaar al heel lang te bestaan (1974).
Het lijkt mij dan ook niet dat het een dropshipper is, maar adverteren waarschijnlijk wel op Facebook.
Ze hebben vestigingen in Bemmel, Wijchen en Zevenaar. U zou er langs kunnen gaan, maar u kunt ook een klacht indienen, zie daarvoor deze pagina: https://www.expresswear.nl/klantenservice/klachten
Waarom bent u daar verbaasd over?
Er zijn waarschijnlijk duizenden bedrijven waar u nog nooit van gehoord hebt.
U zoekt er niet op en dus komt u er ook nooit op.
Facebook? Daar zit de HEMA ook op.
Dat dit bedrijf de zaak op moet proberen te lossen is duidelijk.
Fysieke winkels en een bestaan sinds 1974 geeft dan meer perspectief dan een probleem van geheel ándere aard, namelijk dropshippers.
Deze webshop oogt goed en hebben een geschillencommissie dus stel deze even op de hoogte.
https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Express-Wear-Online-BV_2807
U denkt dat de naam "Expresswear" al een reden is dat een bezorger dit pakje zou gaan stelen? Want de bezorger heeft rontgenogen en weet wat er in de verpakking zit en dat het ook nog eens de juiste maat heeft?
Het zoekraken van pakjes kan vele oorzaken hebben. Echter zijn de meeste oorzaken te wijten aan de verzender. Slechte verpakking of losse stickers zorgen er voor dat iets onvindbaar word. U kunt bij DHL de gegevens opvragen, dan is ook te zien waar het mis gegaan is.
Nou ga er maar van uit, dat dit aan PostNL ligt. In 2 maanden tijd zijn 2 door mij bestelde pakketten en een kaart niet aangekomen (op 3 verschillende plekken in Nederland en via 3 verschillende verzendorganisaties). En dat terwijl alle drie de geadresseerden in de PostNL wel zagen, dat e.e.a. bij hen bezorgd had moeten worden. Zelf heb ik een rouwkaart niet ontvangen (stond wel in de PostNL app) en een brief van de Belastingdienst (stond ook in de app). En als je bij PostNL klaagt is hun standaard reactie: we gaan het intern bespreken. Daarna hoor je er nooit meer iets van.
Ik neem aan dat u een verzendbewijs heeft? Dat lijkt me voldoende bewijs dat u het pakket heeft teruggestuurd.
En voor pakketten die niet ontvangen worden: u heeft een overeenkomst met de levenrancier, niet met het vervoersbedrijf. Als een pakket niet bezorgd wordt is het niet uw probleem, maar dat van het bedrijf waar u uw kleding heeft gekocht. Als je niets ontvangen hebt, hoef je dus ook niet te betalen, want niet geleverd.
Om zoekraken te reduceren....ga zo als vroeger. naar de/een fysieke winkel...de enige kans op xoekraken is dan dat U het zelf onderweg verliest..hier in ons appartementenflatje belt de bezorger bij 1 klant aan..is hij dan binnen loopt hij de bedoelde galerijen op en deponeert het gewoon voor de deur ! Zonder aan te bellen..en met de postbezorging, wordt straks weer 5 cent duurder, is het al net zo slecht gesteld..
Betalen met paypal nooit geen geauwehoer , niet ontvangen geld terug , niet zo moeilijk .
makkelijk gezegd, maar dat kan niet overal.
Mijn wervaring is exact hetzelfde. Bij DHL afgegeven en geretourneerd naar Atlas for Men. Hoe hoog of hoe laag ik sprong bij zowel DHL als de AFM het is en was verdwenen en bleef verdwenen. In mijn belevenis gestolen bij de HLD in Alkmaar, ook nog eens zonder een trac and trace code thuis niet ontvangen te hebben. Heb geen mobiel dus niet direct te controleren.
Aan de hand van de code en afgifte bon kunt U aantonen dat het paket geretourneerd is, afgegeven, daarbij de verantwoordelijkheid bij de DHL neer leggen en de code doorgeven aan degene waar U de bestelling geplaatst heeft. Is ook van belang als er deurwaarders tussen gaan komen. Nooit vooruit betalen als het boven een bepaald bedrag gaat.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer