Jo
door Joop van Eck Dec 31, 2023 om 12:47
Winkels & webshops

Retour zending matras Emmasleep

Er staat hier al 2 maanden een matras klaar om opgehaald te worden door Emmasleep. We hebben meerdere malen gebeld met een medewerker die niet fatsoenlijk Nederlands spreekt, word van alles beloofd maar er gebeurt niets. Het matras is 180x200 cm groot en staat gruwelijk in de weg. Wij wonen op een appartement. Hoe kom ik van het matras af?
Vriendelijke groeten Joop van Eck

7383 9 Rapporteer
wi
door wilhelmina59 - Dec 31, 2023 om 12:49
516 Antwoorden / 0 Vragen

Op Marktplaats zetten

marita5
door marita5 - Dec 31, 2023 om 12:57
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Joop Van Eck ,

Emmasleep is aangesloten bij Thuiswinkel.org , u kunt daar een klacht indienen , klik op de rode regels .
Wanneer dit niet helpt neem dan contact op met ECC .

https://www.thuiswinkel.org/leden/emma-sleep/certificaat/

https://www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/

Vestigingsadres is in Duitsland

Neem contact op met ECC , klik op de link en scroll naar beneden .

https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 31, 2023 om 13:03
7195 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt nog reageren op Trustpilot, daar reageert Emma Sleep.

https://nl.trustpilot.com/review/emma-sleep.nl

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 31, 2023 om 13:12
16869 Antwoorden / 202 Vragen

Zie ook deze vraag en de antoorden. https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/profiel/toon_profiel/H%20Dorgelo%20Enschede
I
k zie dat helaas dat de adres gegevens er ook nog staan.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 31, 2023 om 16:03
2071 Antwoorden / Vragen

Zoals gebruikelijk, vriendelijk doch dringend verzoeken eea op te halen en als dat niet binnen een redelijke termijn helpt, schriftelijk in wat steviger taal een ultimatum stellen.

sw
door swat1500 - Jan 2, 2024 om 08:28
3791 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u wel uw geld terug gekregen?
Zo ja, Emmasleep een finale termijn geven waarbinnen het matras moet worden opgehaald.
In uw brief geeft u dan ook aan dat als er geen reactie komt en het matras niet wordt opgehaald u er van uit gaat dat Emmasleep afstand heeft gedaan en dat u het matras op milieu verantwoorde manier zult gaan afvoeren.

mi
door miennaamishaaz - Jan 2, 2024 om 11:29
725 Antwoorden / 1 Vragen

Indien u uw geld al terug heeft, bel met de klantenservice dat je binnen 14 dagen een actie vanuit emma wilt.
en dat als ze niets doen, dat ze dan afzien van het desbetrefende product,
hierna kan u het gewoon op marktplaats zetten.

mo
door mof - Jan 3, 2024 om 14:09
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Aangetekende brief met ultimatum.

Sa
door Sarah Boet - Jan 7, 2024 om 16:36
1 Antwoorden / 1 Vragen

U kunt het via onderstaande link retourneren. Ik heb zelf ook telefonisch contact gehad. Er werd verteld dat ik de kussens bij Beter bed kon inleveren maar dat bleek niet zo te zijn.

Zelf onderzoek gedaan en via de link de kussens terug kunnen sturen en alles is gelukt. Geld terug.

Emma Sleep - Contact (emma-sleep.nl)

Succes!