Retourformulier Remono
Ze weten je wel te vinden met reclamemailtjes vanaf het mailadres waar ik naar mail.
100% dropshipper...
Geef het op, je krijgt niks meer voor elkaar.
En koop voortaan niets via advertenties op feesboek ..
U heeft ook in het andere Remono topic gereageerd. Maar heeft u alle reacties daar wel gelezen? Ik heb de indruk van niet.
Het is dat er nu corona heerst, anders had u naar London kunnen gaan om het daar op kantoor te bespreken. Nou ja kantoor, een woonhuis.
U hebt besteld bij een dropshipper. U betaald veel te veel geld aan hun en zij sturen spullen op uit China. Als u weigert gaat het misschien terug naar China. Vaak gaat het de kliko in omdat terug sturen veel te duur. En het geld terughalen? U zou de eerste zijn bij wie dat gaat lukken.
U kunt ook hier nog een klacht melden:
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/remono.nl/klachten/geen-retour-formulier-/details?complaintId=54657b65-ce9c-4df4-bb10-86fb6aaea3c0
Dus u heeft niets ontvangen, en wilt uw geld terug?
Maar Remono verwijst u naar het retour fomulier?
Dit is gewoon een dropshipper die niet het geld wil terug geven.
Mischien kijken via welke betaal-partner het geld is overgemaakt en met de betaal partner contact opnemen dat Remono het geld niet wil terug geven
En dan toch hier ook maar weer dit:
Ik kan hier als vrijwillige vraagbeantwoorder niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er als is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.
Zo u tot de mening zou komen dat u wordt opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik), doe melding bij de ACM www.consuwijzer.nl Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling is hierbij van groot belang.
Zie verder o.a. https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshop; https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen en https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat
en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet (veel)anders zullen zijn.
U kunt ook nog en melding doen bij www.klachtenkompas.nl van de Consumentenbond
@Tijger, als u goed gelezen had dan had u geweten dat meneer graag alvast een retourformulier wil voor het geval alsnog geleverd wordt. Hij geeft daarmee aan de gang van zaken meer dan beu te zijn.
En dan?
De TS heeft besteld bij een oplichter. Dezelfde artikelen worden bij AliExpress voor een fractie van de prijs verkocht.
Stel hij krijgt een retourformulier toegestuurd, dan kan hij het voor ca. € 30,- (onverzekerd) retourneren naar China. Is hij nog duurder uit, artikel kwijt en geld kwijt.
Tijger had dat heus wel gezien hoor.
Klik op de volgende link:
Opgelicht van avatros heeft nu een programma wat mensen helpt die slachtoffer zijn van oplichting.
https://opgelicht.avrotros.nl/uitzending/gemist/item/opgelicht-hulp-online-ellie-lust-biedt-hulp-op-het-gebied-van-online-oplichting/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer