Sapph verandert in oplichters bedrijf?
Weet iemand wat er aan de hand is? Sapph lingerie maakt op de socials veel reclame met kortingen. Je komt ook echt op de juiste website. Alleen wordt er vervolgens niks geleverd. Ga je dan zoeken lijkt het moederbedrijf failliet en regent het negatieve review. Hoe zou het kunnen dat een regulier bedrijf op deze wijze doordraait? Het riekt naar oplichting. Geen antwoorden niet te bereiken etc.
Geld zijn we dus kwijt. Mij gaat het erom dat Sapph iedereen wel kent maar ze nu wel heel raar doorkunnen.
Website doet niets meer.
Weet niet wanneer u iets besteld hebt, maar als ik de website zie ben ik bang dat het echt over is.
Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord.
Maar bij mij werkt de site wel
https://www.sapph.com/nl/home/
Bij mij werkt de site ook, hoor. Outfitjes, om mannen te plezieren? Of... ;-))
Als ik vroeger weleens iets aan had wat slordig of versleten was, zei mijn oma altijd: "stel dat je een ongeluk krijgt".
Met de outfitjes op Sapph hoef je je niet te schamen als je een ongeluk krijgt.
Hallo Rob63 ,
Probeer dit eens , Sapph valt onder Ultracool BV , zie deze link .
https://stagemarkt.nl/bedrijven/profiel/sapph/profiel-2fe14d15-6787-48e2-9e6c-872477204988
Of dit :
Ultracool B.V.
Dr. Kuyperkade 22
3142 GC Maassluis
Nederland
Telefoon nummer algemene zaken: +31(0)10 - 32 20 018 Van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 12:00 en 14:00 tot 16:00 uur.
Klachten in overvloed ,
https://nl.trustpilot.com/review/sapph.com
https://nederlandreview.nl/sieraden-tassen-fashion-accessoires/sapph-ervaringen-beoordelingen-reviews
Sapph heeft leveringen die nog uitstaan naar henzelf toe, daarom kunnen ze ook de klanten nog niet uitleveren, gaat wel komen en zeer waarschijnlijk deze maand al.
ze hebben hieromtrent al verschillende mails uit laten gaan trouwens..
Sapph beweert bij Radar dat het vaak om zogenaamde pre-orders gaat, waarbij aangegeven werd dat ze wat later uitgeleverd zouden worden. Dat fenomeen ken ik niet in retail, maar wellicht zijn ier mensen die wel vaker een pre-order doorgeven. Misschien zelfs mensen die de waarschuwing van Sapph. gezien hebben.
Wat ik wel weet is dat serieuze problemen vaak met dit soort ruis en smoezen beginnen.
Hier het zelfde probleem 28 augustus 2024 besteld en tot op heden niets ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar en via whatsapp kreeg ik steeds het zelfde antwoord dat er vertraging is. 3 weken terug een bericht dat de levering is rotterdam is aan gekomen je raad het al niets ontvangen.
ik heb de eigenaar van SAPPH gecontacteerd op Linkedin en daar wedrt heel bijzonder gereageerd. Ik zou sensatie zoeken terwijl mijn vraag netjes was wat er aan de hand is aangezien velen geen pakket krijgen. Nu is het maar afwachten? Onderstaand de reactie van de eigenaresse.
Beste Melissa,
Waarom zouden wij de bestellingen niet leveren. Er is een vertraging opgelopen dat gebeurd overal wel eens. Je bent heel erg op sensatie uit lijkt het wel. Er is dus niets aan de hand en je bestelling zal binnenkort geleverd gaan worden excuses voor de vertraging.
Mvg
Annique van der Zande
Trek je vooral niks aan van die reactie Annique.
Iemand die vanuit een bedrijf zo reageert is ongeschikt als servicemedewerker.
Wat hun aangeven als zgn pre-order betekend gewoon dat de artikelen niet in vooraad zijn en dat is een andere benaming voor het feit dat het spul uit China moet komen, en dat kan dan later worden dan verwacht. Het zal heus wel komen maar u moet dan wel geduld hebben en daarbij maar hopen dat het past, Chinezen hebben een andere, vaak kleinere maatvoering, dan Europa.
Ik ervaar hetzelfde, ik ben vast webshop model voor dit bedrijf en mijn facturen worden ook niet meer betaald. Na vele vele vele berichtjes, belletjes etc. blijven zij mij negeren. Ik vind het BLOED irritant en uiterst asociaal.
7 weken geleden besteld. Geen melding op website dat het pre-orders waren, gewoon normale bestelling die conform hun informatie binnen twee werkdagen met DHL deur uit zou gaan. Na een week eens geinformeerd waar de bestelling bleef. Mail werd niet beantwoord, daarna tweewekelijks een mail die ook niet beantwoord werd. Appjes worden niet beantwoord, echter een maal een standaar: het komt er binnen een week aan. Messenger alleen standaard no-reply. Intussen twee twee standaard mails gehad waarvan de eerste drie weken geleden, zie bijlage en nu weer een herhaling. En overal schreeuwt Sapph van de daken dat mensen liegen over hun en lelijk doen.....ongelofelijk !
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Babymelk en waterontharder.
Is het veilig om babymelk te maken met onthard water, dmv een waterontharder? Lees meer
Schoenen met onbruikbare veters
Ik heb 3 maanden geleden bij de Makro dure Ecco-schoenen gekocht met elastische veters. Nu zijn deze veters kapot gegaan, maar nergens zijn vervangende veters te koop.
Ecco.nl zegt dat ik bij een Ecco verkooppunt moet zijn, maar die kaatst de bal terug: de schoenen zijn niet bij ons gekocht, dus geen garantie.
De Makro zegt: wij verkopen geen veters en de veters tonen verbuikssporen, dus
...
Lees meer
Safecourt Blender: verbranding in motor (Bol.com)
Beste lezers, Ik maak me zorgen over de veiligheid van een apparaat en hoor graag jullie mening over de volgende casus. Ik heb een blender gekocht via Bol.com van het merk Safecourt. De reviews waren overwegend positief, dus ik had er vertrouwen in. Echter, tijdens het gebruik begon de blender al snel een sterke geur van verbrand rubber of plastic af te geven, zelfs wanneer hij alleen in h ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer