Ro
door Rob63 Oct 1, 2024 om 19:09
Winkels & webshops

Sapph verandert in oplichters bedrijf?

Weet iemand wat er aan de hand is? Sapph lingerie maakt op de socials veel reclame met kortingen. Je komt ook echt op de juiste website. Alleen wordt er vervolgens niks geleverd. Ga je dan zoeken lijkt het moederbedrijf failliet en regent het negatieve review. Hoe zou het kunnen dat een regulier bedrijf op deze wijze doordraait? Het riekt naar oplichting. Geen antwoorden niet te bereiken etc.
Geld zijn we dus kwijt. Mij gaat het erom dat Sapph iedereen wel kent maar ze nu wel heel raar doorkunnen.

2183 10 Rapporteer
wi
door wilhelmina59 - Oct 1, 2024 om 19:32
558 Antwoorden / 0 Vragen

Website doet niets meer.
Weet niet wanneer u iets besteld hebt, maar als ik de website zie ben ik bang dat het echt over is.

sira
door sira - Oct 1, 2024 om 19:47
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord.

Maar bij mij werkt de site wel
https://www.sapph.com/nl/home/

tenormin
door tenormin Oct 1, 2024 om 21:44
16945 Antwoorden / 109 Vragen

Bij mij werkt de site ook, hoor. Outfitjes, om mannen te plezieren? Of... ;-))

sira
door sira Oct 1, 2024 om 21:54
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Als ik vroeger weleens iets aan had wat slordig of versleten was, zei mijn oma altijd: "stel dat je een ongeluk krijgt".
Met de outfitjes op Sapph hoef je je niet te schamen als je een ongeluk krijgt.

marita5
door marita5 - Oct 1, 2024 om 22:55
11667 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Rob63 ,

Probeer dit eens , Sapph valt onder Ultracool BV , zie deze link .

https://stagemarkt.nl/bedrijven/profiel/sapph/profiel-2fe14d15-6787-48e2-9e6c-872477204988

Of dit :

Ultracool B.V.

Dr. Kuyperkade 22

3142 GC Maassluis

Nederland

Telefoon nummer algemene zaken: +31(0)10 - 32 20 018 Van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 12:00 en 14:00 tot 16:00 uur.

Klachten in overvloed ,

https://nl.trustpilot.com/review/sapph.com

https://nederlandreview.nl/sieraden-tassen-fashion-accessoires/sapph-ervaringen-beoordelingen-reviews

Ja
door JannyBoe - Oct 2, 2024 om 08:13
584 Antwoorden / Vragen

Hallo Rob, zie ook de website van Radar voor een artikel van vandaag over Sapph.

1paul
door 1paul - Oct 2, 2024 om 08:34
3346 Antwoorden / 0 Vragen

Sapph heeft leveringen die nog uitstaan naar henzelf toe, daarom kunnen ze ook de klanten nog niet uitleveren, gaat wel komen en zeer waarschijnlijk deze maand al.

ze hebben hieromtrent al verschillende mails uit laten gaan trouwens..

Co
door Consumenneke - Oct 2, 2024 om 12:22
4 Antwoorden / Vragen

Sapph beweert bij Radar dat het vaak om zogenaamde pre-orders gaat, waarbij aangegeven werd dat ze wat later uitgeleverd zouden worden. Dat fenomeen ken ik niet in retail, maar wellicht zijn ier mensen die wel vaker een pre-order doorgeven. Misschien zelfs mensen die de waarschuwing van Sapph. gezien hebben.

Wat ik wel weet is dat serieuze problemen vaak met dit soort ruis en smoezen beginnen.

Melis’0
door Melis’0 - Oct 4, 2024 om 09:00
1 Antwoorden / Vragen

Hier het zelfde probleem 28 augustus 2024 besteld en tot op heden niets ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar en via whatsapp kreeg ik steeds het zelfde antwoord dat er vertraging is. 3 weken terug een bericht dat de levering is rotterdam is aan gekomen je raad het al niets ontvangen.

ik heb de eigenaar van SAPPH gecontacteerd op Linkedin en daar wedrt heel bijzonder gereageerd. Ik zou sensatie zoeken terwijl mijn vraag netjes was wat er aan de hand is aangezien velen geen pakket krijgen. Nu is het maar afwachten? Onderstaand de reactie van de eigenaresse.

Beste Melissa,

Waarom zouden wij de bestellingen niet leveren. Er is een vertraging opgelopen dat gebeurd overal wel eens. Je bent heel erg op sensatie uit lijkt het wel. Er is dus niets aan de hand en je bestelling zal binnenkort geleverd gaan worden excuses voor de vertraging.

Mvg

Annique van der Zande

Ja
door JannyBoe Oct 4, 2024 om 12:18
584 Antwoorden / Vragen

Trek je vooral niks aan van die reactie Annique.
Iemand die vanuit een bedrijf zo  reageert is ongeschikt als servicemedewerker.

gerbera
door gerbera - Oct 4, 2024 om 12:20
7478 Antwoorden / 14 Vragen

Wat hun aangeven als zgn pre-order betekend gewoon dat de artikelen niet in vooraad zijn en dat is een andere benaming voor het feit dat het spul uit China moet komen, en dat kan dan later worden dan verwacht. Het zal heus wel komen maar u moet dan wel geduld hebben en daarbij maar hopen dat het past, Chinezen hebben een andere, vaak kleinere maatvoering, dan Europa.

MGMBeets
door MGMBeets - Oct 15, 2024 om 15:46
1 Antwoorden / Vragen

Ik ervaar hetzelfde, ik ben vast webshop model voor dit bedrijf en mijn facturen worden ook niet meer betaald. Na vele vele vele berichtjes, belletjes etc. blijven zij mij negeren. Ik vind het BLOED irritant en uiterst asociaal.

Rianne1904
door Rianne1904 - Oct 20, 2024 om 19:58
1 Antwoorden / Vragen

7 weken geleden besteld. Geen melding op website dat het pre-orders waren, gewoon normale bestelling die conform hun informatie binnen twee werkdagen met DHL deur uit zou gaan. Na een week eens geinformeerd waar de bestelling bleef. Mail werd niet beantwoord, daarna tweewekelijks een mail die ook niet beantwoord werd. Appjes worden niet beantwoord, echter een maal een standaar: het komt er binnen een week aan. Messenger alleen standaard no-reply. Intussen twee twee standaard mails gehad waarvan de eerste drie weken geleden, zie bijlage en nu weer een herhaling. En overal schreeuwt Sapph van de daken dat mensen liegen over hun en lelijk doen.....ongelofelijk !