ba
door bauwine Nov 2, 2019 om 14:33
Winkels & webshops

Seniorenpas 2019 betrouwbaarr

Had via facebook seniorenpas aangevraagd. Door ziekte nog niet betaald, nu herinnering met extra kosten, totaal 48,95. Is de pas betrouwbaar of moet ik zo snel mogelijk opzeggen en de kosten betalen of juist niet doen?

5992 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 2, 2019 om 14:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt hem besteld en blijkbaar ook gekregen, dan moet u uiteraard ook betalen. Wel zondegeld want het jaar is haast om.

Als u er volgend jaar niet aan vast wil zitten, moet u hem wel direct opzeggen.

marita5
door marita5 - Nov 2, 2019 om 14:58
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Bauwine ,

Ik neem aan dat u seniorenvoordeelpas bedoeld .
U heeft inmiddels een herinnering ontvangen , dit betekent dat u buiten de 14 dagen bent , dus betalen

De voorwaarden :

5.2
Bij niet, niet-tijdige betaling – waaronder door stornering van de afgeschreven bedragen of wegens een ontoereikend saldo op de aangegeven rekening – of onvolledige betaling, wordt een betalingsherinnering gestuurd waarbij een termijn van 14 dagen wordt gegund om alsnog te betalen. Bij het uitblijven van betaling binnen deze termijn van 14 dagen, is Senicom gerechtigd het lidmaatschap eenzijdig en met onmiddellijke ingang te beëindigen, alsmede achterstallige betalingen vermeerderd met wettelijke rente te vorderen. Over het openstaande bedrag zal Senicom gerechtigd zijn de door haar gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Deze incassokosten bedragen maximaal: 15% over het openstaande bedrag, met een minimum van € 40,=.

Voor de volledige voorwaarden , klik op de rode regel .

https://www.seniorenvoordeelpas.nl/algemene-voorwaarden

panter22
door panter22 - Nov 2, 2019 om 15:14
6599 Antwoorden / Vragen

Dan ligt de rekening er al langer dan een maand,
Je hebt de pas besteld en geen gebruik gemaakt van het herroepingsrecht van 14 dagen. Dus je zit er aan vast en je moet de pas betalen met de extra kosten. En direct weer opzeggen als je er vanaf wilt.
Uit de algemene voorwaarden(Marita5)
7.4
Opzeggen kan schriftelijk, per e-mail (klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl) en via het formulier op onze website (door​ ​te​ ​klikken​ ​op​ ​de ​link https://www.seniorenvoordeelpas.nl/klantenservice). Als de overeenkomst met u telefonisch is aangegaan kunt u ook telefonisch opzeggen. Belt u dan naar: 085-0700 900.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 2, 2019 om 16:04
16861 Antwoorden / 202 Vragen

Zie de al gegeven reacties en als direct antwoord op uw vraag: ik twijfel aan de betrouwbaarheid en zal hem zelf niet aanschaffen. Als al door anderen gezegd, u dient wel te betalen en dan ook snel dus meteen opzeggen.

(EDRICK3: bij aanklikken van de verwijzing komt uitsluitend deze vraag van 2 nov. 14:33 uur in beeld en geen eerdere. Ik heb de readactie al getipt dat dit vaker gebeurt)

sjjoppy
door sjjoppy Nov 2, 2019 om 20:30
7195 Antwoorden / 3 Vragen

@heremietkreeft, in de vernieuwde site moet eerst op “zoek in” geklikt worden en daarna op “laatst beantwoorde vragen”. Zo komt de link van @edrick3 tot zijn recht.

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 3, 2019 om 10:36
16861 Antwoorden / 202 Vragen

@SJOPPIE: het gaat er om welke datum er bij profiel;s taar. Bij sommigen is dat steeds de datum van 'vandaag' maar bijv bij mij staat het wel goped en bij u ook (2011).

sjjoppy
door sjjoppy Nov 3, 2019 om 11:37
7195 Antwoorden / 3 Vragen

@heremietkreeft,
                                   dit is wat u te zien krijgt als u doorklikt op
                                    “zoek in”  en daarna op
                                    Laatst beantwoorde vragen en u ziet dan de volledige link.

Alle vragen
Nieuwe vragen
Onbeantwoorde vragen
Laatst beantwoorde vragen

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 3, 2019 om 11:46
16861 Antwoorden / 202 Vragen

.

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 3, 2019 om 11:51
16861 Antwoorden / 202 Vragen

@SJOPPIE mijn reactie van 10:36 was onjuist. Het gaat mij niet om de laatst beantwoorde vragen door een expert/gebruiker maar om het fenomeen dat ik noemde: bij aanklikken van de reactie van @EDRICK3 kwam niet de oude vraag waar @EDRICH3 naar verwijst maar de vraag waarop is gereageerd. Deze dus:

DOOR BAUWINE 2 NOV. 2019 OM 14:33
WINKELS & WEBSHOPS

Seniorenpas 2019 betrouwbaarr

sjjoppy
door sjjoppy Nov 4, 2019 om 16:37
7195 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt ook op OK klikken in het rode vierkantje, dan komen de eerdere vragen en antwoorden tevoorschijn waar op gedoeld is. Dit staat in de link onder Zoeken.

Ka
door Kassagebruiker - Nov 2, 2019 om 16:11
683 Antwoorden / 5 Vragen

Ja, zo snel als mogelijk opzeggen. Ja, de pas is onbetrouwbaar. Ja, u zult de kosten moeten betalen.
Los van alles, waarom gaat u betalen aan A om bij B korting te krijgen? Beetje dom?

aurora1
door aurora1 - Nov 2, 2019 om 17:57
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Betaal wat u moet betalen en zeg het ding svp per omgaande op. U heeft er nl niets aan, en de verkoper ervan vult gemakkelijk zijn portemonnee.
Voortaan eerst zaken uitzoeken voordat u ergens aan begint, en via Faceboek zou ik al helemaal niets aanschaffen.
Lees dit eens door (en huiver):

https://radar.avrotros.nl/forum/uitgaan-entertainment-f21/seniorenpas-t187187.html

Th
door Thijs124 - Nov 2, 2019 om 20:05
289 Antwoorden / Vragen

Zijn die opl. nu al meer dan drie jaar bezig! Ik dacht dat die al op de Malediven zaten met het geld.

gerbera
door gerbera Nov 3, 2019 om 11:02
7367 Antwoorden / 14 Vragen

Zitten ze ook maar ja het (feest)leven is daar ook duur;-))

Th
door Thijs124 Nov 3, 2019 om 11:10
289 Antwoorden / Vragen

Dat kunnen ze ook op een tablet aan het strand regelen. Ze hebben alleen iemand nodig om dat pasje op te sturen. Geld kunnen ze ook daar afhalen.

gerbera
door gerbera - Nov 3, 2019 om 11:09
7367 Antwoorden / 14 Vragen

De pas op zich is best wel betrouwbaar alleen.......u heeft er zo weinig aan. Kortingen die u zou kunnen krijgen is meestal in die winkels de ver bij u uit de buurt zijn. En als u daar al bent geldt die korting nou net niet op dat artikel wat u wilt aanschaffen. Dus heel snel opzeggen en nooit meer op zoiets in gaan.

mo
door mof - Nov 4, 2019 om 13:15
3619 Antwoorden / 3 Vragen

U heeft hem besteld, dus betalen moet u. Onbetrouwbaar of niet. Opzeggen kunt u na betalen, of voor betalen, altijd, met inachtnemeing van de in de voorwaarden opgenomen opzegtermijn.

ioannes
door ioannes - Nov 4, 2019 om 13:41
20 Antwoorden / 3 Vragen

U zult moeten betalen.
Opzeggen kunt u daarna doen - ténzij u over een goed inkomen beschikt.
Zo niet is het meewerken aan het zoveelste "vermarkte' uitsluitmodel voor de "lagere klassen" door VVD en (c)DA opnieuw volop gecreëerd ????.
Hoed u!

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2019 om 15:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een belachelijke reactie.

ju
door juliomariner Nov 4, 2019 om 16:16
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Inderdaad waar slaat dit op, wat heeft de VVD en het CDA hiermee te maken?

pierre60
door pierre60 - Nov 4, 2019 om 15:12
132 Antwoorden / 14 Vragen

Normaal krijg je alleen korting bij online kopen. Ik heb het zelf ondervonden. Zou ik online kopen dan kreeg ik kortin maar ik ging naar de winkel en daar kreeg ik te horen dat de korting niet in de winkel telde maar wel online. Uit coulance kreeg ik wel winkel korting maar geen korting op mijn seniorenvoordeelpas. Ik heb het ook meteen opgezegd voordat ik weer een nieuwe rekening zou krijgen. Je hebt er echt veel te weinig aan.

panter22
door panter22 Nov 4, 2019 om 15:50
6599 Antwoorden / Vragen

Als je iets wilt kopen en je kunt met die pas korting krijgen, dan is het de moeite waard.
Maar als je niet van tevoren leest waar en op welke manier je korting kunt krijgen, dan is het een teleurstelling.

ko
door korenbloem2000 - Nov 4, 2019 om 17:02
33 Antwoorden / Vragen

Daaraan had u moeten denken, voordat u de kaart aanschafte, of die kaart betrouwbaar is....