Ja
door Jaap Rotterdam Jan 3, 2024 om 15:54
Winkels & webshops

Snack automaten op metro stations, werken vaak niet

Snack automaten op metro stations, werken vaak niet, dit is pure publieks oplichting. Nergens is te vinden wat te doen als je hebt betaald, en niks krijgt.

1020 5 Rapporteer
heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 3, 2024 om 16:13
16879 Antwoorden / 202 Vragen

Ik vraag mij af of deze klacht niet beter aan de redactie kan worden gemeld. Dit is een forum waar vrijwilligers proberen adviezen te geven etc. In ieder geval kan ik u in deze geen ander advies geven dan deze klacht in ieder geval neer te leggen bij de beheerder van de metrostations (in Amsterdam of Rotterdam) resp het vervoersbedrijf.

Ja
door Jan Netten Jan 3, 2024 om 17:53
9 Antwoorden / Vragen

[edit off topic bijdragen - houd het hier inhoudelijk en vriendelijk tegenover elkaar s.v.p.]

Thecla58
door Thecla58 - Jan 3, 2024 om 16:17
860 Antwoorden / 3 Vragen

Ja en?

Je moet, zoals Heremietkreeft al zegt, niet hier zijn. Er zit altijd een sticker, als het goed is, op de automaat waarop een telefoonnummer staat dat je bij storingen kunt bellen. Heb je dat al geprobeerd en anders zou ik zeggen neem je verlies en neem in het vervolg iets van thuis mee. Is nog goedkoper ook.

Publieksoplichting (dat is een woord) is nogal een uitspraak die je doet, dat als men tegen je gebruikt kan worden.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jan 3, 2024 om 16:20
2084 Antwoorden / Vragen

Meestal staat er in een automaat een bordje met wat te doen bij storingen en een telefoonnummer.

Ge
door GeeJee - Jan 3, 2024 om 17:22
15 Antwoorden / Vragen

2 tips:

1. Met het nieuwe jaar voor de boeg is het voor onze gezondheid vaak beter om zo'n apparaat voorbij te lopen.

2. Bellen naar de beheerder van het apparaat.

in
door inno1 - Jan 4, 2024 om 12:15
120 Antwoorden / Vragen

..en hoe vaak bent u op gelicht en op welke stations allemaal? Er zijn er 106 in Nederland.