an
door anneke scholten-de haan Apr 1, 2016 om 09:37
Winkels & webshops

Testpanel

Beste kassa,
Vorige week keek ik naar kassa waar een testpanel verschillende bezorgservices voor bloemen testte. Het testpanel bestond uit 2 mannen die ook aan een door Top bloemen gesponsord tv programma van SBS ( de beste bloemist) programma hebben meegewerkt. Top bloemen kwam er als nr 1 uit, waar ze nu heel handig gebruik van maken door via de STER-reclame!!  En laten weten aan de consument dat zij nr 1 door Kassa zijn uitgekozen! Ja dat raadt je de koekoek! Is de uitkomst van deze 'test' niet gemanipuleerd in deze?
Bovendien blijft men afhankelijk van de kwaliteit van de bloemist hiermee boven alle tests staan! Conclusie: dit was geen objectieve test bezorgservice bloemen en kwalijk dat op zo'n manier de klant verkeerd wordt voorgelicht !
mvg,
anneke de haan

3512 8 Rapporteer

marita5
door marita5 - Apr 1, 2016 om 09:44
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Anneke Scholten-De Haan ,

Is de uitkomst van deze 'test' niet gemanipuleerd in deze?

Deze vraag kunt u aan kassa zelf stellen , klik benedenaan deze pagina op contact .

Apetjoek
door Apetjoek - Apr 1, 2016 om 09:52
234 Antwoorden / 16 Vragen

nee, (*zo score ik weer plus punten op mijn lijst*) heel het leven wordt gemanupumoeilijkt dus waarom hier niet?

jo
door jorisw Apr 1, 2016 om 10:09
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Omdat het hier een door de overheid gefinancierde organisatie betreft en ook nog eens eens een omroep die zich moreel superieur acht t.o.v. die verderfelijke "commercieelen"....

freya
door freya - Apr 1, 2016 om 09:58
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ken het genoemde SBS-programma niet, maar als het wáár is wat TS schrijft, dan is dit de tweede commerciële blunder van Kassa in korte tijd....

reflecs
door reflecs Apr 1, 2016 om 10:42
1859 Antwoorden / 4 Vragen

.

hutch
door hutch - Apr 1, 2016 om 11:03
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Men ziet allerlei testen over allerlei zaken bij net zovele pragramma's en omroepen op tv. Wat mij altijd weer opvalt is, dat het nooit objectief is.

Valt het u nooit op dat de panelleden altijd met elkaar overleggen? Waar blijft de objectiviteit dan? Als ik dat soort 'testen' zie, moet ik altijd weer lachen.
Als er een echte (!) test gedaan moet worden m.b.v. panelleden, ga dan tenminste helemaal apart zitten/staan en ga absoluut niet met elkaar overleggen.
Noteer de eigen bevindingen en vergelijk daarna pas...... maar niet tegelijkertijd. Bepaalde personen zijn altijd te manipuleren op wat voor een wijze dan ook.

Er blijft altijd een commercieel tintje aan zitten. En personen, die gelieerd zijn aan een bepaald bedrijf, om meningen vragen, is per definitie nooit objectief.

edison
door edison - Apr 1, 2016 om 14:28
64 Antwoorden / 0 Vragen

Alle programma's zijn gesponserd en trouwens uit het vergelijk kwam deze als beste naar voren en volgens mij was dat door ons stervelingen ook wel enigszins te zien of werk jij voor de verliezer Anneke?

co
door cotrom - Mar 9, 2017 om 20:04
1 Antwoorden / Vragen

Anneke ik ben het helemaal met je eens, het leek mij een door TOP bloemen gesponserde uizending, de VARA heeft natuurlijk dure medewerkers op de loonlijst staan,waaronder de hoofd medewerkster van het programma Kassa en kan dus wel een extra centje gebruiken.
De navolgende dagen zijn de TOP bloemisten geinformeerd door TOP Bloemen met de mededeling dat de bestellingen gigantisch gestegen waren!
Ik heb div.mails naar Kassa verstuurd, maar nergens antwoord op gekregen, duidelijk is mij dan dat de zaak stinkt!
MVG.Co

diumenge
door diumenge Mar 9, 2017 om 20:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Fijn hoor, bijna een jaar na dato.

costnix
door costnix Mar 10, 2017 om 05:12
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@Dimenge:
Ze werken voor "Helemaal Bovenaan Bloemen"

fa
door familyman - Mar 9, 2017 om 20:39
888 Antwoorden / 1 Vragen

Vlotte reactie, onderwerp is van 1 apr. 2016 om 09:37