ka
door katjamol Apr 17, 2009 om 18:58
Winkels & webshops

(te)veel supermarkt vergelijkingssites

Als prijsbewuste twintiger vind ik het prettig dat er vergelijkingssites voor supermarkt aanbiedingen zijn. Maar de laatste tijd komen er wel erg veel bij. Ik zie soms door de bomen het bos niet meer. Ikzelf gebruik www.yenom.nl regelmatig en ben daar erg tevreden over. Maar ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn?

670 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 23:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik gebruik ze nooit, kijk online folder van winkel die ik veelal bezoek of naar iets dat ik zoek.

-Ik zie soms door de bomen het bos niet meer.--

Je moet ze niet allemaal aflopen dan, zal bij alle hetzelfde staan als het goed is dus neem de site die Jij prettig vind, een ander zal een ander prettiger vinden wellicht, dus voor elk wat wils zeg maar ;-)

Groetjes,

ve
door verwijderd - Apr 18, 2009 om 00:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Stacey

"-Ik zie soms door de bomen het bos niet meer.--"

Als je op www.yenom.nl kijkt, snap ik wel waarom jij het bos niet meer ziet, haha......>>>

Dat is toch niet te doen, wat een verwarrende site, zo hol je van hot naar her, nieuwe sport zeker.

Als ze nu 1 produkt neerzetten met daarachter gelijk de prijzen van de verschillende supermarkten dan is het overzichtelijker.

Los daarvan, is het toch niet te doen, om al je boodschappen stuk voor stuk ergens anders te kopen, dat wordt een dagtaak.

Mensen willen niet voor €4,- per uur werken, maar wel voor 1 euro van hot naar her rennen. Nee, ik doe het zoals Stacey. Ik vergelijk ook met beide supermarkten in mijn buurt, gewoon via de folders.

De supermarkten zitten hier naast elkaar, dus dat is nog te doen.

Groetjes, Elena

ve
door verwijderd - Apr 20, 2009 om 10:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Grappig om je reactie te lezen. Zo zie je maar dat mensen heel verschillend met zo'n website omgaan ;)

Ik ga echt niet alle supermarkten af rennen, hahaha

voor de supermarkten bij mij in de buurt zoek ik gericht of er bepaalde producten (toiletpapier, wasmiddel etc) in de aanbieding zijn, en dan doe ik daar de rest van mijn boodschappen.

Wel lekker voor jou dat je supermarken naast elkaar zitten. Die luxe heb ik helaas niet :(

groetjes,
Katja

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 08:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk zelf regelmatig op superjerijk.nl, in een oogopslag alle aanbiedingen voor de supermarkten en boodschappen die ik op dat moment op 't oog heb. Waarom zou je een hele folder door gaan lezen, kost tijd en 't zet je alleen maar aan tot zinloze aankopen. Gewoon een boodschappenlijstje maken (sowieso altijd doen) en even checken.

@ Elenay
juist als je meerdere supermarkten in de buurt hebt zitten (en 't zijn er meestal nog meer dan je denkt) is het toch interessant om even een vergelijking te maken, zodat je producten bij dié supermarkt haalt waar ze in de aanbieding zijn..

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 18:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik koop alleen maar aanbiedingen bij de grote supermarkten in mijn buurt, daarna ga ik dus naar de A..i ik weet dan wat mijn buurtsuperd goedkoop aan bieden, zijn zij goedkoper bij de A..i dan neem ik ze dus niet mee maar ga daarna lopent naar AH of C1000. bij mij om de hoek. vooral fruit bij C1000 en aanbiedingen bij AH.
Met groet Valerius