gamerking1611
door gamerking1611 Apr 24, 2016 om 17:13
Winkels & webshops

Valve blokkeert account

Ik heb gestreden zo lang ik kon en ik kan verder niets doen.

Valve heeft begin deze maand mijn account onder "restricted" gezet, waardoor ik geen games meer kan kopen. Nadat ik contact met hen heb opgenomen, zeiden ze dat er een account op mijn netwerk was die creditcard fraude heeft gepleegd. Ik heb hen meerdere keren verteld dat ik het account niet ken en dat er helemaal geen fatsoenlijke link is tussen deze accounts. Maar ze blijven door gaan dat het mijn account is. Nu zijn ze zo ver gegaan dat ik permanent geblokkeerd. Ik ben ten einde raad, wat moet ik doen?

1212 7 Rapporteer

Topantwoord

aurora1
door aurora1 - Apr 24, 2016 om 17:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

"Ten einde raad?" Overdrijft u niet een "beetje"?

gamerking1611
door gamerking1611 Apr 24, 2016 om 17:19
1 Antwoorden / 4 Vragen

Ik weet letterlijk niet meer wat ik moet doen.

costnix
door costnix Apr 24, 2016 om 20:01
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U bent een wolk en drijft over. Het probleem zal hetzelfde doen.

gamerking1611
door gamerking1611 - Apr 24, 2016 om 17:21
1 Antwoorden / 4 Vragen

The restrictions have been removed from your brother's accounts. However, we have found activity related to fraudulent credit card use on your other Steam account kxy4wj.

Per the Steam Subscriber Agreement, we have locked all of your accounts permanently. The accounts will not be reactivated.

The Steam Subscriber Agreement can be found at:
http://store.steampowered.com/subscriber_agreement/

In addition to violation of contract, said activities on the account may violate state and federal law. Valve reserves the right to refer the matter to the appropriate authorities.

edrick3
door edrick3 - Apr 24, 2016 om 17:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ten einde raad?
Omdat je geen games meer kunt kopen?
Tjongejonge........

ja
door jackyh - Apr 24, 2016 om 17:33
953 Antwoorden / 4 Vragen

Er zijn mensen waar gamen een halszaak is dus heb een beetje begrip. Sterkte, maar gelukkig biedt  het leven ook nog andere dingen.

diumenge
door diumenge - Apr 24, 2016 om 18:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dus er zat/zit een account (kxy4wj) op je netwerk waarmee creditcard fraude is gepleegd. Bedoelen ze met je netwerk je IP-adres? Zo ja, dan moet toch te achterhalen zijn wie dat is (geweest)?

akkerdistel
door akkerdistel Apr 25, 2016 om 01:52
1790 Antwoorden / 3 Vragen

En zit de ban enkel op het IP-adres is het probleem zo verholpen. Overigens ook indien account en IP gebanned zijn ;-).

sw
door swat1500 - Apr 25, 2016 om 12:02
3795 Antwoorden / 0 Vragen

Een kort geding starten in Ameriika want daar is Valve gevestigd. Kennelijk is er sprake van een wifi verbindng waar meerdere personen gebruik van kunnen maken. Wellicht kan je het daarmee aanvechten.

Cookies
door Cookies - Apr 25, 2016 om 12:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Gevoel voor drama heb je wel;-))

.....Ik heb gestreden zo lang ik kon......