Wat is er aan de hand mer drogisterij.net
Op 12 juli 2018 bestelling geplaatst deze is bevestigd en aangemeld bij DHL, daar niet aangekomen, mail gestuurd en geprobeerd te bellen.
Hallo Liesbeth1951 ,
De ondernemer heeft 30 dagen de tijd om het product te leveren , zie de voorwaarden :
- De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
- Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.
- Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
- Na ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.
- Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/bezorgen/verkoper-bezorgt-product-niet
Drogisterij.net is aangesloten bij thuiswinkel.org , u kunt daar na 30 dagen een klacht indienen .
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Ps : In de link van @panter22 lees ik het volgende :
Wegens overmacht (wat van 26-06-2018 tot 23-07-2018 werd vermeld in de winkelmand) en daarbij een storing in ons systeem,
Omdat wij van 26-6-2018 tot 23-7-2018 overmacht hebben gehad in ons magazijn (hiervoor hadden wij een melding geplaatst in de winkelmand), hebben wij als gevolg hiervan overmacht op onze klantenservice.
Lees ook deze klachten ,
https://nl.trustpilot.com/review/www.drogisterij.net
Als je kijkt naar de klachten op kieskeurig.nl, dan kon er wel iets mis zijn met die drogisterij.
https://www.kieskeurig.nl/winkels/drogisterij.net/reviews
Je kunt een klacht indienen bij thuiswinkel waarborg
https://www.thuiswinkel.org/leden/drogisterij.net/certificaat
Zou het niet weten.
Heb er geen klachten over.
'geprobeerd te bellen'? (bereikbaar van 9 tot 21 uur)
Geen idee wat er met ze aan de hand is en of er wel iets met ze aan de hand is.
Zie de reactie van @edrick3.
Ik weet niet wat ze bedoelen met 'overmacht gehad' (creatief Nederlands...) maar ik heb twee weken terug nog een bestelling gedaan én gekregen. Bestel al jaren bij ze en het gaat altijd goed.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer