Weigering aansprakelijkheid van de HEMA
Hallo allemaal,
Ik ben een paar maanden gelden uitgegleden in een Hemavestiging door slordigheid van het personeel tijdens het bijvullen. Ik ben toen ernstig geblesseerd, kon amper nog lopen van de spierpijn, had o.a. pols zwaar gekneusd, enz.... Ik werd aan mijn lot overgelaten, geen bedrijfsleider/BHVer erbij, helemaal niks.... kortom, er werd niet eens naar mij omgekeken en moest maar zien hoe ik thuis kwam. Kon moeilijk lopen, laatstaan autorijden naar huis.
Geen excusses, bloemetje, kaartje ,niks. Mijn dochter heeft boos het hoofdkantoor gebeld en haar is beloofd dat de bedrijfsleider van het fililaal mij zou bellen....ze moeten nu nog bellen! Ik heb toen besloten om een letselschadebureau in te schakelen, maar de HEMA weigert aansprakelijkheid te erkennen!!!!!! Wie heeft ook iets dergelijks meegemaakt waarbij de HEMA ook geen aansprakelijkheid erkende? Hoe is dat verder verlopen? Ik ben nu nog steeds onder behandeling van de fysio en doorverwezen naar een orthopeed.
Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Beste hoveling,
Deze vraag is in de verkeerde rubriek geplaatst. Dit onderdeel van de Kassa-site is bestemd voor discussies over consumentenkwesties.
Heeft u een consumentenvraag, dan kunt u deze kwijt in onze rubriek Vraag & Beantwoord.
Wilt u hier rekening mee houden als u nog een keer een vraag wilt stellen op de site? Alvast bedankt.
Redactie Kassa-online
kassa-online@vara.nl
hoveling
Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt. Spontaan is enkele jaren terug een bij de Hema gekochte noodbril uit elkaar gesprongen. Delen van de bril zijn in het oog gedrongen en moesten door een expert worden verwijderd. Het betreffende linker oog was ook beschadigd en derhalve moest na 4 maanden een nieuwe leesbril aangeschafd worden. De totale schade bedroeg meer dan 1200 euro om over smartegeld maar niet te spreken. Het hoofdkantoor erkende categorisch geen enkele aansprakelijkheid en onze vordering werd bruut afgewezen op het enkele feit, dat wij geen kassabon meer konden tonen van de aanschaf van noodbril. We hebben toen, ondanks de inschakeling van de rechtbijstandverzekeraar, deze zaak verloren. Daarna zijn we in ons netwerk begonnen om iedereen op de hoogte te stellen van de laffe houding van het hoofdkantoor, zodat we nog enige genoegdoening kregen. Verder hebben we aan het hoofdkantoor meegedeeld, dat we nog wel naar de HEMA gaan, maar dan uitsluitend en alleen om het toilet te gebruiken.
Met vriendelijke groet, ReadAC.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis
Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet.
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg
...
Lees meer
Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben
Gechte,
2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.
Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.
Afijn een week
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer