Jo
door Jopiers45 Mar 5, 2018 om 08:04
Winkels & webshops

Www.40PlusLove.com datingsite is oplichterij ze zeggen KvK geregistreerd kijken

www.40PlusLove.com is een datingsite die mensen geld aftroggelen dat kan oplopen tot 700a800euro per maand fake profielen afspraken komen er nooit ze zeggen KvK geregistreerd te staan gewoon pure oplichterij willen jullie dat uitzoeken want een hoop mensen gaan financieel ten gronden

4216 8 Rapporteer

marita5
door marita5 - Mar 5, 2018 om 08:27
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jopiers45 ,

willen jullie dat uitzoeken

U bent hier op het forum van Kassa , wij onderzoeken niks .

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .

https://www.scamadviser.com/check-website/40pluslove.com

Lees ook deze tips

https://www.gratisdatingtips.nl/betrouwbare-datingsites/

http://www.keurmerkveiligdaten.nl/

Klik in deze link ook op de afbeeldingen benedenaan , Fake profiel herkennen e.d.

https://datingsitesontmaskerd.nl/dating-tips/bescherm-jezelf-tegen-datingfraude

Klachten over 40plus.com

https://nl.trustpilot.com/review/40pluslove.com

Google Vertaling ,

Ik ontmoette een vrouw die het potentieel leek te hebben om een vriend te worden, maar ondanks de 40PlusLove beweren ze dat ze zouden overeenkomen met iemand die geografisch dicht bij me staat. Yje-match die ik selecteerde bleek ogenschijnlijk interstate te leven, op meer dan 100 km afstand.
Ik schreef ze, maar kreeg een antwoord dat duidelijk een geplakte kopie was van een deel van de regels en voorwaarden.
Bij nader inzien ontdekte ik deze regel van het type onderaan een van de pagina's van hun website. Voor mij zegt het alles en ik zal geen cent meer met hen investeren. Dit is de tekst die in een zeer klein type verschijnt op één regel onder aan een pagina:
Door deze website te gebruiken , gaat u ermee akkoord zich te houden aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid. Deze website bevat fictieve profielen voor amusementsdoeleinden , Fysieke afspraken met deze profielen zijn niet mogelijk .

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 5, 2018 om 08:37
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Er hoeft niets onderzocht te worden want het is een bekend gegeven.
Een datingsite is voor hen die geld genoeg hebben om bedondert te worden, er wordt met deze sites grof geld verdiend omdat er niet geselecteerd hoeft te worden wie men aan de lijn krijgt, de beller ziet immers niets.

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 5, 2018 om 09:23
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als uzelf het even had uitgezocht dan had u geen vraag hoeven stellen en was u ffinancieel niet .benadeeld.
@Marita heeft speciaal voor u al uitgezocht dat het nepprofielen zijn, dit had uzelf ook kunnen lezen.
Maar ja het is lust boven lezen uw geval.

marita5
door marita5 Mar 5, 2018 om 09:29
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@diewilik , ik had van u verwacht dat u zou schrijven : u bent genaaid maar niet op de manier die u wilde ;-))

gerbera
door gerbera Mar 5, 2018 om 11:31
7372 Antwoorden / 14 Vragen

@marita5 +10

tenormin
door tenormin Mar 5, 2018 om 11:53
16847 Antwoorden / 108 Vragen

@marita5 +10

Gerry1969
door Gerry1969 Mar 5, 2018 om 13:21
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Marita, ach ik wilde deze keer wat minder hard overkomen :-)

vo
door volanns - Mar 5, 2018 om 10:22
126 Antwoorden / 57 Vragen

Het is menselijk dat  men vriendschap en liefde wilt/zoekt.

Datingssites zijn een soort "goed doel" .  Ze helpen graag, maar het gaat ook alleen om GELD.
Zij troggelen idd. geld af  van goedgelovigen. Misbruik maken .

Maar op internet  zoeken, kan ook gevaarlijk zijn. Betaald of niet.
Veel gestoorde mensen zijn er ook.

Veel oplichters die slachtoffers zoeken, ze zijn niet op zoek naar liefde maar naar GELD.
Ze doen zich goed en lief voor
maar dat is schijn.

Triest voorbeeld, is moord op een tiener die op internet een contact had.
Of een man die ergens had afgesproken en door een groep idioten werd mishandeld.

Men moest eens weten wat  het internet-daten  met mensen kan doen, heel veel ellende.
Uit schaamte komt het niet naar buiten.

Negeer de slechte kanten niet.

gerbera
door gerbera - Mar 5, 2018 om 11:34
7372 Antwoorden / 14 Vragen

 pure oplichterij willen jullie dat uitzoeken want een hoop mensen gaan financieel ten gronden

Och maar veel meer zijn er verstandig en blijven weg van zo'n site.
Verder hoeft dat niet meer uitgezocht te worden want dat heeft u blijkbaar al gedaan.

aurora1
door aurora1 - Mar 5, 2018 om 12:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zoals al is gezegd: dat hoeft niet uitgezocht te worden want dat is al vaker uitvoerig gedaan. U heeft zelf niets erover uitgezocht en bent daarom zoveel geld kwijt. Belachelijk dat u dat aan een website uitgeeft voor wat chatten.
Een betere manier om mensen te leren kennen is van achter de pc vandaan komen en in de benen gaan: lid worden van een bowlingclub, tafeltenninsclub, enz. enz. of gewoon af en toe naar het café gaan. Dan heeft u contact met allerhande mensen en kunt u zien wie u voor u heeft en omgekeerd net zo.

tenormin
door tenormin Mar 5, 2018 om 15:42
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Of, @aurora1,op Facebook naar "oude liefde" zoeken; als je geluk hebt, zoals ik had, 't is 3 jaar leuk geweest. Dat hij aan het vergeten is - understatement -nu, doet niet af dat we, onverwachts, toch een douceurtje kregen.

aurora1
door aurora1 Mar 5, 2018 om 23:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U heeft inderdaad geluk gehad (mr America?). Maar het moet wel zo zijn dat de instelling en verwachtingen over en weer gelijkgestemd moeten zijn. Ik vind dit van TS meer lijken op desperaat zoeken, nou daar loopt iedereen hard voor de andere kant op denk ik en dat lijkt me erg verstandig.

Franske1958
door Franske1958 - Mar 5, 2018 om 18:22
433 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo "jopiers45"    Hebt U er al eens aan gedacht om een dating advertentie te plaatsen op marktplaats.  Daar is ook een rubriek "man zoekt vrouw" en een rubriek  "vrouw zoekt man"   Deze site is echt helemaal gratis. U kunt hier zoeken op zoveel of zo weinig kilometers van uw eigen woonplaats als U zelf wilt.  Waarom een dure site als het ook echt helemaal gratis kan ????

Jack07
door Jack07 - Jul 16, 2018 om 20:05
1 Antwoorden / Vragen

Hallo allen,<br /><br />ben juist nieuw hier maar wat me meteen opvalt en toch wat stoort is dat de meeste een aanvallenende en provocerende reactie plaatsen en de persoon die de vraag steld zelfs de schuld geven, en stuit op onbegrip. Terwijl hij toch de bedoeling heeft om anderen te behoeden ook slachtoffer te worden van deze fraude of oplichterij. Niet iedereen heeft de tijd om al wat hij bezoekt na te gaan en ook niet iedereen bezoekt zulke sites met de intensie hier aan sex te geraken maar een doodgewone date trachten te vinden word hier afgeschreven of je bent een volkomen idioot. Als al deze sites oplichterij is waarom worden deze dan niet door servers van het internet gehaald? Waarom wordt dit gedoogd ? Hij is niet het eerste slachtoffer van dit soort oplichterij maar zal ook niet de laatste zijn. Daarom kan men niet genoeg blogs en reviews oprichten en geven ter bescherming tegen deze criminelen. We krijgen dagelijks zoveel mails die duiden op fraude of fishing en de manier van te werk gaan veranderd constant dat we ons uiteindelijk meer moeten bezig houden om alles na te checken. Daarom blijven rapporteren en begrip tonen tegenover de slachtoffers en hen trachten op een of andere manier te helpen i.p.v. hen gelijk met de grond te maken. Heb daarbij de vragen eens overlopen van diegene die zo provocerend reageerden, wel meer dan 80% van hun vragen moesten ook niet gesteld worden mochten ze wat voorafgaand opzoekwerk gedaan hebben, bij sommige zijn de vragen zelfs schaamtelijk om ze zelfs te durven stellen. Dus kijk eerst naar uw eigen shit voor ge kritiek hebt op een andere zijne shit das mijn mening. Vele dating sites zijn nep,niet allemaal maar ge moet in deze materie zeer voorzichtig zijn en dit geld trouwens voor alle sites als men na een aantal stappen overgaan om geld te innen voor hun diensten wees achterdochtig en informeer je voor je overgaat naar betalingen das mijn advies. Dit alles gezegd met alle respect voor ieders mening.

ne
door neodutchio Jul 16, 2018 om 20:35
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Men kan niet genoeg blogt en reviews schrijven om het te voorkomen? Inderdaad, u bent nieuw hier. Waarschuwen is tegen dovemansoren. Men gaat pas kijken nadat er iets gebeurd is. Mensen gaan pas waarschuwen nadat ze iets gedaan hebben. Het merendeel van dit forum ging afgelopen jaar om malafide webshops, seniorenvoordeelpas en import uit China. Om u een indruk te geven, over malafide Chinese webshops zijn 50 topics geopend. Hoe vaak moet er dan gewaarschuwd worden voordat iemand niet gaat kopen?
Ander voorbeeld: import vanuit China. Verblind worden door de lage prijzen op Ali gaan mensen hebberig bestellen. Vervolgens worden ze aan de deur 'verrast' met een rekening van bv postNL. Niemand had ze namelijk verteld dat er boven de € 22,00 kosten bij komen. Het staat in de wet, er zijn tv uitzendingen aan gespendeert, op de radio geweest en weet ik hoeveel topics over geopend. En we moeten blijven waarschuwen? En al die mensen die opnieuw verrast worden, wat hebben die met de waarschuwingen gedaan?
Doorverkoopsites van concertkaartjes. We roepen moord en brand als blijkt dat er achteraf 4 keer zoveel voor is betaald als voor het originele kaartje. Wetten moeten aangepast worden, want de schuld ligt bij een ander. Dat er al meer dan 10 jaar lang gewaarschuwd wordt ten spijt, men kijkt niet.
Dus ja, de vaste forumleden zijn kritisch. Veel dingen zijn gewoon te zien als je het leest. Als je achteraf pas gaat zoeken naar wat je gedaan hebt is dat de verkeerde volgorde. En waarom mag dat niet verteld worden?

tijger1
door tijger1 Jul 16, 2018 om 20:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@jack07

Als ik u was dan zou ik maar een paar weken besteden aan het lezen van alle vragen en antwoorden. Dan piept u wel anders.

De meeste waarschuwingen zijn boter aan de galg gesmeerd, oftewel paarlen voor de zwijnen.

Maar als u flink zoekt, krijgt u interessante vragen te zien, met ook heel hulpvaardige antwoorden.

Dus succes, en wij mogen van u niet de “slachtoffers” gelijk met de grond maken, maar u uit hier wel simpel beledigingen richting de forum deelnemers.

En dan zet u bij uw profiel nog het veel misbruikte woord “respect”.

aurora1
door aurora1 Jul 17, 2018 om 00:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@ neodutchio +10
@ tijger1 +10

Jack07
door Jack07 Jul 17, 2018 om 03:38
1 Antwoorden / Vragen

Beste neodutchio, ik versta uw frustraties maar het kan toch niet zijn dat we oplichterij gewoonweg niet of amper bestrijden (blijkbaar zijn waarschuwingen niet voldoende) en gedupeerden in de kou laten staan! Het is hun eigen schuld,ze hadden beter moeten weten,eigen schuld dikke bult.We zijn mensen,wij maken fouten handelen soms tegen beter weten in,we overtreden regels,soms zijn we te impulsief,soms te ambitieus..enz nogthans zijn we voor de meeste fouten die we maken op een of andere manier vooraf gewaarschuwd geweest. Volgens uw ideologie moeten we gezinnen met overmatige schulden dan ook maar aan hun lot overlaten ze zijn immers vooraf toch gewaarschuwd en hebben zelf de schulden toch begaan. Nog een voorbeeld, wat doen we met een roker die zware gezondheidsproblemen krijgt word die bij de arts terug naar huis gestuurd? Mensen met een verslaving? allemaal zijn ze gewaarschuwd voor de mogelijke gevolgen of de valkuilen. Wetten aanpassen inderdaad, in een zaak als deze zou de overheid moeten optreden door maatregelingen te treffen waarmee men de mogelijkheid uitsluit slachtoffer te worden van dit soort geldklopperij, dit om de mens zowaar te behoeden tegen dergelijke want er blijven nog steeds te veel mensen in deze val trappen ondanks de zovele waarschuwingen zoals u aanhaald. Men doet dit niet....men doet dat niet....men luisterde niet...men..men. We zijn allen individuen die met verschillende verwachtingen deze sites bezoeken elk met een verschillend verhaal en/of achtergrond, dus scheer niet iedereen over de zelfde kam. Oprechte mensen opzoek naar liefde of een date langs deze weg, is toch niks verkeerd mee dacht ik en te verstaan in deze digitale wereld. Niet iedereen stapt zomaar een bar,café of dancing binnen of is even sociaal en dan is het eerste contact makkelijker gelegd vanuit je eigen habitat.          Nog ff dit voor Tijger1, als u zich door mij beledigd voelt mijn excuses dan hiervoor. Ik twijfel er niet aan dat er bij vragen en antwoord zeer interessante vragen en antwoorden staan. Als ik u was! Gelukkig voor mij bent u dat niet,waardoor ik ze ook niet allemaal ga lezen (alleen hetgeen me aan belangt) wat u blijkbaar doet. Met uw 36032 antwoorden dwarrelt u wellicht constant rond op dit forum op zoek naar iemand om te voorzien van enig antwoord,ik mag daardoor veronderstellen dat u een persoon bent met een enorme kennis en dit in een zeer brede waaier van onderwerpen en hier zonder enige twijfel veel tijd doorbrengt. Echter heb ik deze tijd niet door mijn gezinsleven en door verscheidene andere bezigheden. Maar zwaait u vast gerust verder met uw scepter door dit forum en neemt u alsjeblieft geen aanstoot in mijn schrijven mocht ik naar uw inziens wederom het woord "respect" misbruikt hebben. That's all folks!

ne
door neodutchio Jul 17, 2018 om 07:33
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Jack07, zullen we een testje gaan doen? U gaat naar een willekeurig persoon toe en houdt bij deze zijn of haar handje vast. Bij alles wat die persoon doet moet u vooraf controleren of het wel goed is wat er gebeurd. Daarna gaan wij nog een stapje verder dat de persoon niet meer zelf hoeft na te denken, dat gaat u wel doen.
Had u diverse topics gelezen, dan had u een rode draad gevonden. Namelijk dat mensen zelfstandig willen zijn. Zelfstandig en verscherpte wetten stroken niet met elkaar.
Dan de term oplichting. U weet wat dat inhoud? Als iets oplichting is, is het heel makkelijk. Gewoon aangifte doen bij de politie en justitie doet de rest. Dus of het wel oplichting is, is maar de vraag.

Terug naar deze topic. Waar ziet u hier oplichting in? Gaat u eens naar de homapage van 40pluslove en lees het allerlaatste regeltje onderaan de pagina eens. Daarin wordt netjes gezegd dat er chatpals zijn waar niet mee afgesproken kan worden. Oftewel wel, gewoon personen waarmee je kunt chatten. Het verwachtingspatroon van Ts en de aanbieding van 40pluslove sluiten dus niet op elkaar aan.

Jack07
door Jack07 Jul 17, 2018 om 10:58
1 Antwoorden / Vragen

Neodutchio,u lijkt me een wijs persoon te zijn maar toch enigszins naïef met wat u wilt aantonen met je testje. Dit is juist wat justitie en de overheid tracht te doen of beter gezegd altijd al gedaan heeft nl. controleren of het wel goed is wat je doet. Ook u met de meest uiteenlopende gegevens van u persoon staat in hun databanken waarmee ze uw levenswandel makkelijk kunnen samenstellen. Het stapje verder, het nadenken hoef je al lang niet meer te doen,doen ze voor u, u kunt alleen doen wat u wordt opgedragen zij bepalen u ondergaat zij zijn de puppet master, wij de popjes terwijl ze ons laten geloven dat we zelfstandig mogen handelen.Dus zij kunnen hierin wel degelijk optreden als goede huisvader, iets wat ik ook wel zien te gebeuren al is het waarschijnlijk nu nog verre toekomst. Het is daarbij de wereld op zijn kop als u zulke praktijken niet als oplichterij beschouwd. Mensen met loze beloftes,valse profielen,door schending van vertrouwen en weet ik nog allemaal geld aftroggelen en hun overeenkomst niet nakomen of op malafide manier ontwijken noem ik inderdaad oplichting..De aangifte bij politie en justitie is inderdaad zeer makkelijk maar helaas word er niks of nauwelijks gevolg aan gegeven, reden? Wat u in uw laatste alinea aanhaald zal waarschijnlijk duiden op een misverstand. Ik beweer volstrekt niet dat hier oplichting gebeurt en geef u ontegensprekelijk gelijk dat hier regels gelden die vermeld staan waar we ons als leden of gebruikers aan moeten houden ik tracht dit ook te doen.Ik tracht hier volstrekt niet de tegendraadse boeman te spelen. Hooguit en wellicht wat kritisch dit alleen om het forum te stimuleren de topics nog aangenamer te maken en interessant en zeer nuttig te houden met het oog om nog beter te worden. Mijn verwachtingspatroon staat helemaal niet haaks met het aanbod hier. alleen mogen onze frustraties niet de overhand krijgen waardoor het niveau zakt van de topics dit zou zonde zijn voor al het geleverde werk hieraan. Hier sluit ik dan ook mee af op dit topic. Voor info of vragen kom ik zeker terug naar jullie forum indien dit nog wenselijk is door de toch te voelen spanning dat dit te weeg bracht door mijn posts. Greets Jack07