Sa
door Sandra85 Apr 15, 2017 om 21:14
Winkels & webshops
www.nikehakken.nl

Www.nikehakken.nl

Goedenavond kassa,

Ik heb 21-10-2016 hakken besteld via www.nikehakken.nl en ik heb op dat moment de betaling in 2x ook afgerond (82,98 en resterend 0,77: kwam na eerste betaling erachter dat ik te weinig had afgerekend) beide bedragen waren tevens 24-10-2016 afgeschreven.

Vanaf dat moment heb ik tot op heden mail contact gehad, dit omdat ik mijn hakken nog niet heb mogen ontvangen. Als ik hun mail dan duurt het enkele dagen tot ik reactie krijg (gebrekkig Engels) of soms krijg ik helemaal geen reactie. Ik krijg de ene keer het antwoord dat het al is verzonden en het andere moment dat de desbetreffende hakken niet meer voorradig zijn omdat het populaire hakken zijn en dan mag ik andere uitkiezen (alles wat ik dan aangeef is dan ook niet voorradig). Aangezien we nu al een half jaar verder zijn en ik nu ten einde raad ben, hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen?

Verdere nodig info: Nike hakken Swoosh lage hak zwart/wit, ordernummer 2016525.

Ik hoop van jullie te horen, dit is mijn schreeuw om hulp!

Met vriendelijke groet, Sandra vdr Plaat.

1171 4 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Apr 15, 2017 om 21:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U bent hier op een forum en wij verkopen geen schoenen (die we niet versturen....).
Voor (de redactie van Kassa) moet u even naar beneden scrollen naar: Contact.
Niet dat ik denk dat de redactie van Kassa uw problemen met deze non-leverancier zal oplossen.
U had beter vooraf wat onderzoek kunnen doen en dan had u gezien dat er nog al wat wonderlijke websites zich van hetzelfde Gmailadres bedienen.... : https://www.google.nl/search?q=lanvinshopzhoe&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&gfe_rd=cr&ei=aHPyWPyKCIzS8Aee87P4DQ#q=lanvinshopzhou

ficus
door ficus - Apr 15, 2017 om 21:30
147 Antwoorden / 2 Vragen

Ik keek op de website.
Allerlei hele dure merkschoenen waren er in de winkel te koop, voor niet al te veel geld. Een adres, KVK nummer en telefoonnummer vond ik niet. Ik vond wel een emailadres van ....@gmail,com. Mevrouw S. vdr Plaat, waarom ging er bij u geen alarmnelletje rinkelen voordat u daar iets kocht? Ik vond de webwinkel niet betrouwbaar overkomen.

aurora1
door aurora1 - Apr 15, 2017 om 21:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat een onzin: schreeuw om hulp. Hoe verzint u het.
Waarom zet u hetzelfde verhaal 2 x neer op dit forum?

costnix
door costnix Apr 16, 2017 om 10:15
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat krijgt men wanneer men wanhopig is, men verliest het verstand.
(Hoewel, de TS was haar verstand al verloren toen zijn de onrealistisch lage prijzen zag)