Zuivel over datum
In Digros te Leiderdorp wordt regelmatig gekoelde zuivel in het schap aangeboden waarvan de datum met één dag is overschreden, dat mag toch niet?
[quote=plhb schreef op vrijdag 28 dec 2012, 12:54]In Digros te Leiderdorp wordt regelmatig gekoelde zuivel in het schap aangeboden waarvan de datum met één dag is overschreden, dat mag toch niet?
Nee, die horen uit de schappen verwijderd te worden. Wat let je om daar de bedrijfsleider over/op aan te spreken?
http://www.houwersholtackers.nl/nieuwsartikel.html?cmsid=1152
In dit stukje staat duidelijk dat het verboden is om melkproducten en eieren na de houdbaarheidsdatum te verkopen.
Eerst ben ik met "foute" spullen thuisgekomen, en ben er toen op gaan letten.
Toen ik vijf keer, na constatering van fouten, van de zomer had geprobeerd het personeel (oa servicebalie) erop aan te spreken heb ik (geirriteerd) zo een overtredend pak vla aan zo iemand in handen gegeven, Die reageerde schofterig en riep dat ik hem slecht aansprak. Door de irritatie over het herhaaleffect was de toon ook niet geweldig.
NVWA is op de hoogte van mijn bevindingen, evenals hoofdkantoor van Digros.
Aanspreken van de vestigingsmanager had het gevolg dat hij mij niet te woord wenste te staan en een winkelverbod overwoog; welnu: daarvoor moet een grond zijn en die is er niet. Ik steel verniel en bevuil niet.
Digros Leiderdorp overtreedt de wet en niet ik door er wat van te zeggen.
Ik heb nota bene op 27 december 2012 weer goederen aangetroffen die niet voldoen aan de warenwet. NVWA ingelicht.
Wegens de vorige reacties doe ik dat niet meer via het personeel.
Zijn er meer klanten van Digros Leiderdorp met deze klachten? Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat ik de enige ben.
ik maak mij hier niet meer druk om. Ik geef het af aan een medewerker zonder gemopper en ga door met boodschappen doen.
het er wel eens iets aan gedaan. Friki ingelicht dat de supermarkt de kip opnieuw inpakte. Friki heeft toen de sm aangepakt.
verder doe ik over aso-gedrag van het personeel verslag op twitter of op de fb-pagina. publiek lesgeven noem ik dat.
daarentegen geef ik ook publiek complimenten op dezelfde platforms.
bij elke volgende constatering bel ik nvwa, gratis nummer: 0800 0488; ik nodig iedereen uit dat ook te doen bij dit soort constatering.
Deze producten behoren te worden verwijderd, maar kan best gebeuren dat het over het hoofd worden gezien, maar bij grote hoeveelheden ja daar staan boetes op.
Ik zou de klacht direct bij het hoofdkantoor deponeren als je via die filiaalhouder je klacht niet serieus behandeld ziet worden, want dit lijkt echt helemaal nergens op.
klik hier -> Digros = Lekker doen
Daar zou ik vermelden hoe je behandeld bent en dat je meerdere malen hebt geconstateerd dat ze sjoemelen met de houdbaarheidsdatum.
Je zou het ook nog op het Tros-Radar forum kunnen vermelden.
Hier -> Tros-Radar
Ik heb ze zelf al geschreven dat hier een verhaaltje over ze te lezen is.
Ik ben toch echt benieuwd hoe TS het personeel nu echt heeft aangesproken. Vrijwel alle mensen reageren normaal als je ze normaal behandelt en normaal aanspreekt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer