Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hi-webcare
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 4, 2013 om 12:23Onjuist Hi abonnementHi Inge,
Helaas hebben we op dit moment problemen met het ontvangen van e-mail in onze inbox. Zou je jouw vraag op hi.nl/forum willen stellen zodat we je daar verder kunnen helpen?
Sorry voor het ongemak.
Groetjes,
Christy
Hi Webcare -
Sep 30, 2013 om 17:40beltegoed kwijt bij overstappen naar andere tefoon providerHi Johan,
Wat vervelend dat er onduidelijkheid is over de opbouw van jouw laatste Hi Telefoonrekening. Om er zeker van te zijn dat ik jouw vraag volledig kan beantwoorden heb ik het 06 nummer en klant- of bankrekeningnummer nodig. Zou je mij deze toe willen sturen per mail? Je kunt de mail sturen naar webcare@hi.nl met als onderwerp Kassa Vara/Slotrekening.
Groetjes,
Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum -
Sep 26, 2013 om 10:43Onjuist Hi abonnementHi Inge,
Het is natuurlijk altijd erg vervelend wanneer je een hogere rekening krijgt dan dat je had verwacht. Ik wil graag voor jou uitzoeken waarom het contract van GSMeasy niet overeenkomt met het contract dat wij hebben ontvangen. Wil je mij jouw 06 nummer en klant- of bankrekeningnummer mailen samen met het contract dat je van GSMeasy hebt ontvangen? Deze mail kun je sturen naar webcare@hi.nl met als onderwerp Kassa Vara/GSMeasy.
Groetjes,
Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen via hi.nl/forum -
Sep 24, 2013 om 12:19HI abonnement verlengenHi Heleen,
Jij hebt jouw bericht ook op Tros Radar en Klacht.nl geplaatst. Ik heb je helaas al moeten aangeven dat we je hier niet mee kunnen helpen. Het is niet mogelijk om tijdens de looptijd van je contract een Hi Sim-only om te zetten naar een Hi Abonnement met toestel.
Groetjes,
Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen via hi.nl/forum -
Sep 24, 2013 om 12:16Mobiele abbonement bij HiHi Dearagain,
Waarom denk jij dat we onze klanten niet willen helpen? Het spijt me dat je deze indruk hebt gekregen. Wij zijn juist hier actief om onze klanten een oplossing te bieden voor de problemen die ze hebben. Nu kunnen we niet altijd oplossen, maar we kunnen in ieder geval samen kijken naar de mogelijkheden.
Groetjes,
Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen via hi.nl/forum -
Sep 24, 2013 om 12:12Hi abonnementHi Pajen,
Jouw bericht heb je ook op Tros Radar geplaatst. Hier heb ik op gereageerd met het verzoek om je gegevens naar ons door te mailen. Ik zie jouw mail graag tegemoet.
Groetjes,
Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum -
Sep 19, 2013 om 14:09Mobiele abbonement bij HiHi Gils,
Wat jammer om te zien dat je zo ontevreden bent. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! De mogelijkheid om vroegtijdig op te zeggen is er wel. Hiervoor zal er een afkoopsom in rekening gebracht worden. Dit zijn de maandelijkse kosten keer het aantal maanden dat het Hi Abonnement nog loopt plus 25 euro aan administratiekosten.
Een betere oplossing is misschien wel om te kijken wat er precies misgaat en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Om met je mee te kijken heb ik jouw 06 nummer en klant- of bankrekeningnummer nodig. Deze kun je me toesturen per e-mail naar webcare@hi.nl met als onderwerp Kassa Vara/Zakelijke Hi Abonnementen.
Groetjes,
Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen via hi.nl/forum -
Sep 9, 2013 om 16:36heraansluitkosten telefoonHi Mona,
Het is natuurlijk nooit leuk als er problemen zijn met het betalen van de telefoonrekeningen. Op het moment dat een betaling te lang op zich laat wachten sluiten we je inderdaad af. De heraansluitkosten bedragen 28 euro. Dit bedrag is voor een halfzijdige en volledige afsluiting hetzelfde.
Uiteraard doen we dit alleen na het versturen van een herinnering over de openstaande betaling.
Groetjes,
Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum -
Aug 21, 2013 om 10:56hi en smartcareHi Claudia,
Wat vervelend dat jouw tablet tot nu toe niet gemaakt is. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg lastig voor je is! Sorry dat we je tot nu toe nog niet hebben kunnen helpen met het probleem.
Ik wil graag opzoek gaan naar een passende oplossing hiervoor. Om dit te kunnen doen heb ik een aantal gegevens van je nodig. Kun je mij jouw 06 nummer, klant- of bankrekeningnummer en de 4 bonnummers van de reparaties doormailen? Deze mail kun je sturen naar webcare@hi.nl met als onderwerp Kassa Vara/Tablet SmartCare.
Groetjes,
Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum -
Aug 13, 2013 om 14:18Problemen met SmartCareHi Cindy,
Vanmorgen heeft mijn collega Angela telefonisch contact met je opgenomen om dit met je te bespreken. Zij zal je hier verder bij helpen.
Groetjes,
Christy
Hi Webcare