Mobiele abbonement bij Hi
Beste Kassa,
Ik heb met mijn stomme kop een abonnement afgesloten bij Hi.
Hierbij ben ik door de betreffende winkelmedewerker onder valse voorwaarden hierop ingegaan. Ik zou in totaal 160 euro per maand aan standaard kosten zitten.
Dit ging om 2 telefoons die zakelijk werden gebruikt.
Later kwam ik erachter dat de standaard kosten opeens boven de 180 euro uit zou komen.
Hier was ik al erg ontevreden over richting Hi.
Inmiddels hang ik bijna elke week wel over iets aan de telefoon met de klantenservice van Hi.
Ik had vorige periode een betalingsafspraak dat ik elke 28ste van de maand zou betalen. Inmiddels hebben ze nu al voor de tweede keer mijn telefoons afgesloten buiten de afspraak om.
Administatief heeft Hi het dus niet op orde. Ook word ik aangeslagen voor 3 maal afsluitkosten per telefoon bij 1 keer afsluiten. Zo zijn er nog wel meer voorvallen geweest en er is nog geen eens een half jaar voorbij!
De klantenservice van Hi heb ik geen vertrouwen meer in en ik ben van plan binnenkort een aangetekende brief te sturen in de poging mijn contract te ontbinden.
Dit soort problemen heb ik nog nooit meegemaakt met Vodafone en ik wil dan ook enorm graag mijn 2 Iphones bij Vodafone afsluiten!
Is er een oplossing om mijn contract eventueel vroegtijdig te ontbinden zodat ik bij Vodafone klant kan worden? Al moet ik een 10 jarig contract aangaan ik wil absoluut nooit meer klant worden bij Hi!
Met groet,
Gils Duyndam
U heeft een zakelijk contract met Hi dat maakt uw probleem geen consumentenprobleem en daarmee is het geen geschikte vraag voor dit consumentenforum.
Evengoed, misschien komt er een webcare van Hi langs die u verder wil helpen.
Zelf zou ik denken dat u alles schriftelijk moet regelen met Hi, want aan de telefoon blijft niets hangen en is niets bewijsbaar. Dus klim in de pen met uw klachten en stel een termijn waarbinnen de problemen moeten zijn opgelost, verzoek altijd uitdrukkelijk om antwoord. Doe dat per aangetekende brief. Per mail is ook goed, maar zorg wel dat u antwoord krijgt, of in ieder geval een bewijs van ontvangst.
In hoeverre u in uw recht staat is, voor mij althans, niet te beoordelen.
Zonder geldige reden een contract ontbinden levert bijna altijd een boete op. Bedenk ook dat een andere provider niet zit te wachten op iemand die als wanbetaler te boek staat (of u dat nu bent of niet).
Gelukkig staat er op je contract 'n bedrag vermeld van 160 euro, even een kopietje van maken en HI op wijzen.
Hi Gils,
Wat jammer om te zien dat je zo ontevreden bent. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! De mogelijkheid om vroegtijdig op te zeggen is er wel. Hiervoor zal er een afkoopsom in rekening gebracht worden. Dit zijn de maandelijkse kosten keer het aantal maanden dat het Hi Abonnement nog loopt plus 25 euro aan administratiekosten.
Een betere oplossing is misschien wel om te kijken wat er precies misgaat en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Om met je mee te kijken heb ik jouw 06 nummer en klant- of bankrekeningnummer nodig. Deze kun je me toesturen per e-mail naar webcare@hi.nl met als onderwerp Kassa Vara/Zakelijke Hi Abonnementen.
Groetjes,
Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen via hi.nl/forum
gjduyndam
*laat je niet in de luren leggen door de webcare van Hi
*zij zijn uitsluitend gericht op damage control
Hi Dearagain,
Waarom denk jij dat we onze klanten niet willen helpen? Het spijt me dat je deze indruk hebt gekregen. Wij zijn juist hier actief om onze klanten een oplossing te bieden voor de problemen die ze hebben. Nu kunnen we niet altijd oplossen, maar we kunnen in ieder geval samen kijken naar de mogelijkheden.
Groetjes,
Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen via hi.nl/forum
[quote=dearagain schreef op donderdag 19 sep 2013, 19:11]gjduyndam
*laat je niet in de luren leggen door de webcare van Hi
*zij zijn uitsluitend gericht op damage control
Begrijp deze reactie ook niet helemaal.
[quote=pino123 schreef op dinsdag 24 sep 2013, 14:22][quote=dearagain schreef op donderdag 19 sep 2013, 19:11]gjduyndam
*laat je niet in de luren leggen door de webcare van Hi
*zij zijn uitsluitend gericht op damage control
Begrijp deze reactie ook niet helemaal.
Is toch juist een typische reactie van @dearagain?
Hi weer gebeld zij zeggen mij dat ik 3000 euro kan ophoesten als ik van mijn contact af zou willen. komt er dus kort gezegd op neer dat wij als consument geen rechten meer hebben en ze bij hi met mij en mijn geld kunnen doen wat ze maar willen de komende anderhalf jaar ... zal in elk geval nooit meer iemand hi aanbevelen en hoop dat mijn bericht een waarschuwing is die ze nog veel meer klanten gaat kosten dan de twee killige abonnementen die ik bij ze heb afgesloten.. Waar is de vrije handelsmarkt zoals die er is op de energiemarkt?
Heb je de tip van lekkerisdat al gevolgd. Je hebt toch een contract, daar staat toch een bedrag op. Wat is het probleem dan om Hi daar op te wijzen.
Hi doet helemaal niks met die klachten joh.
Ik ben in de Hi winkel verkeerd voorgelicht.
Ik wilde een s4 en 500 min er werd mij verteld dat ik 8000MB zou krijgen maar dit ten alle tijde zou kunnen verlagen en dat kan dus niet.
Bel ik HI op krijg ik een of andere chef die mij zegt dat hij het zich niet kan voorstellen dat de HI winkel dat gezegd zou hebben dus word ik ook nog voor een leugenaar aangezien.
Ik heb al meer dan 2 jaar alleen maar ellende van HI.
Ik ben blij als ik van HI af ben !!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer