soepkiep
door soepkiep Oct 5, 2011 om 16:38
Auto & vervoer

Antwoord op vraag

hallo
hoe kan het dat ik geen antwoord kan geven op een vraag
dan moet je eerst inloggen dat doe ik
maar ik kan niet op beantwoorden drukken
want daar onder staat weer eerst inloggen
druk ik er weer op staat er u weet zeker dat u uit wil loggen
ik weet niet wat ik verkeerd doe

757 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 5, 2011 om 16:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Al eens na inloggen bij vraag: pagina vernieuwen geprobeerd? (F5).

ve
door verwijderd - Oct 5, 2011 om 16:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Soepkip,

Heb ik sinds een kleine week ook !!
Op mijn werk (nu dus foei !!! ) kan ik gewoon ouderwets inloggen en reageren, Thuis op mijn PC heb ik sinds kort ook hetzelfde probleem. Iets door Vara Kassa aangepast ? of heb je vrij recent je PC je register gecleaned en al je cookies verwijderd waardoor de toegang naar de VARA site is geblokkeerd en je ook dit probleem krijgt. Heb je trouwens firefox en de afgelopen 3 dagen de nieuwste versie gedownload (firefox vraagt er automatisch steeds om ), dan kan dit ook de oorzaak zijn.

Ik hoor je wel !!

ve
door verwijderd - Oct 5, 2011 om 16:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wanneer je na inloggen nog steeds "Om te kunnen reageren dient u ingelogd te zijn." ziet staan, druk je tegelijk op de CTRL-toets en F5. De site zal dan herladen en uw gegevens verwerken.

Ik vermoed dat dit probleem bij de Kassa-site ligt, en niet bij de bezoekers van de site.

ve
door verwijderd - Oct 5, 2011 om 17:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo da ben ik weer

gijssie81 bedankt het is gelukt wat je zei
ik heb ook firefox maar er was weer een nieuwe versie en die heb ik niet aan geklikt

ik vond het al zo raar
en dacht ik doe toch niets verkeert
maar bedankt

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 10:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

klopt, ik heb er ook last van. Als je bent ingelogd en klikt op vraag & beantwoord,
dan zie je dat je in de oranje balk bovenin je naam en mijn pagina niet ziet staan.
Klik je op een categorie in het menu, dan komt het weer tevoorschijn. Ligt dus ogenschijnlijk aan de vara-site.(zowel op FF,IE als Chrome).
m.vr.gr.

gijssie81 schreef op woensdag 5 okt 2011, 16:54: Wanneer je na inloggen nog steeds "Om te kunnen reageren dient u ingelogd te zijn." ziet staan, druk je tegelijk op de CTRL-toets en F5. De site zal dan herladen en uw gegevens verwerken.

Ik vermoed dat dit probleem bij de Kassa-site ligt, en niet bij de bezoekers van de site.

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 11:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

En het heeft al heel lang wèl goed gewerkt..... Blijkbaar is met een update van de website deze 'bug' er weer ingeslopen...zucht....

Freya

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@,

Wilde net dezelfde vraag stellen.
Gebeurt hier ook.
Lastig!
Bij het verwijderen van de duimen blijkbaar iets teveel verwijderd!
Van mij een rode duim! ;-)

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

F5 wederom een terugkomend dilemma, deze server is te traag ...
Ik begrijp niet waarom dit blijft duren ... de snelheid van een telefoon verbinding ...

HELP

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 15:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft niets met deze update/wijziging te maken volgens mij.
Ik heb het probleem met regelmaat en al langere tijd.

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gebeurd bij mij ook dikwijls dan ga ik naar mijn gegevens en die krijg ik. Daarna werkt het weer goed.

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 15:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Komt bij mij ook alweer geruime tijd voor met meerdere browsers. Na bovenaan pagina vernieuwen aanklikken is het opgelost.

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 17:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

aurora1 schreef op donderdag 6 okt 2011, 15:32: Komt bij mij ook alweer geruime tijd voor met meerdere browsers. Na bovenaan pagina vernieuwen aanklikken is het opgelost.

Dus F5 of bij firefox Ctrl-F5 om de pagina te vernieuwen.