ja
door janbrusket Nov 14, 2006 om 16:28
Auto & vervoer

ANWB of On Route

Ik heb eindelijk weer een auto na een 14 maanden zonder. Door een lichte handicap een automaat. Rijdt prima.

Maar mijn vraag is of iemand mij zou kunnen informeren wat ik moet doen. Vanwege mijn handicap en vanwege het feit met een gerust hart op weg te kunnen wil ik ook weer zoiets als een wegenwachthulp bij pech onderweg. Want je weet maar nooit...

Welke is de beste voor mij. Welke voordelen en ook nadelen hebben ze.

Ik dank u bij voorbaat voor uw informatie...

668 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 14, 2006 om 16:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

wij als xperts worden geaccht op deze site geen reclame te maken. U kunt het beste zelf de voor en nadelen vergelijken. Als er toch wordt geantwoord zal dat op basis van ervaringen zijn etc. Ik heb zelf in ieder geval geen enkele aanleiding en behoefte om te wijzigen mbt de ANWB.

ve
door verwijderd - Nov 14, 2006 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag janbrusket,

De anwb probeert altijd ter plekke de zaak te repareren. Routmobiel sleept je meestal naar een garage. De eerste is gemiddeld 5 minuten later ter plekke dan de tweede. Anwb is wat duurder. Routemobiel heeft standaard in zijn pakket woonplaatsservice. Bij de anwb moet je dat apart erbij nemen.

Vriendelijke groet, Read.

ve
door verwijderd - Nov 14, 2006 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Naast de genoemde antwoorden,

welk merk rijd je, soms is de dealer bij onderhoud volgens fabrieksvoorschift gratis hulp... dus tot een jaar na grote beurt, tenzij je teveel km maakt...

Ook diverse Bosch garage's geven deze service, dit is niet merkgebonden, maar ze zitten niet overal dichtbij,  maar ze zijn niet duurder, eerder iets goedkoper dan dealers.

Bij bijde optie's dus gratis hulp en service... dus U kunt het ook dus bijna gratis krijgen, dus informeer eens, op de website van de importeur van Uw merk over onderhoud en garantie bij vele merken te vinden...

Veel succes.

ve
door verwijderd - Nov 14, 2006 om 18:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

De Anwb geeft ook woonplaats service afgelopen jaar 2 maal gebruik van gemaakt.

Als gehandicapte heb je meer aan de anwb is mijn ervaring.

ve
door verwijderd - Nov 15, 2006 om 17:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi

De anwb is de beste wel wat duurder maar dan heb je ook wat.Route mobiel is oplichter.groeten Pascal

ve
door verwijderd - Nov 15, 2006 om 18:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zit zelf qua gezondheid in de zelfde situatie en zweer bij de anwb, heb nu zelfs voor europa dekking gekozen, zodat wij ook in het buitenland geholpen worden. Ik heb al menig maal van hun gebruik moeten maken, 1x moest ik medicijnen innemen en ik gaf dat door. Binnen 30 minuten aanwezig en ik was op tijd thuis.

ANWB alsnog bedankt

ve
door verwijderd - Nov 15, 2006 om 20:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Via een kennis had ik gehoord dat hij vanuit het buitenland van het kastje naar de muur werd gestuurd met Route Mobil (daardoor enorme gsm kosten had)Ik ben vanaf 1998 lid van de ANWB en de keren dat ik ze nodig had (gelukkig niet veel) werd ik echt perfect geholpen.

Inderdaad met een handicap en de woonplaatsservice zal ik ook kiezen voor de ANWB.

Met dit soort gevallen betaal ik liever wat meer en blijf ik bij het oude vertrouwde

ve
door verwijderd - Nov 18, 2006 om 02:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

met ANWB echt heel goede resultaten, vraag me nu met de nieuwe service-keuze wel af waarvoor je moet kiezen?reis merendeel in ons eigen landje, maar ga ook wel eens even over de landgrenzen, dus europakeuze??