as
door astra Oct 27, 2004 om 19:41
Auto & vervoer

Astra

Hoe bevalt de nieuwe opel-astra ?  Wie heeft er ervaring mee ?

695 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 23, 2004 om 19:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben ook van plan er een te kopen. Wil graag "meeliften" op uw vraag.

Vr. gr.

ve
door verwijderd - Jan 22, 2005 om 15:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet dat het een kwestie van smaak en merkbeleving is, maar een opel!?!?!? En dan ook nog eens een astra!?!?!? Nederland is het enige land in Europa met hoge opel-verkopen. Geen wonder dat Nederland een suf imago heeft in het buitenland. Iedere zomer tijdens de vakanties op de Franse autosnelwegen wordt dit nog eens extra benadrukt door de stationwagens met nederlands kenteken en dito caravan erachter. Wal-ge-lijk.

ve
door verwijderd - Jan 22, 2005 om 16:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

oud draadje en geen antwoord op de vraag

ve
door verwijderd - Jan 30, 2005 om 22:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

wij hebben  tussen de astra en de stilo zitten twijfelen ,rare vergelijk zul je denken , maar toch iets éénvoudiger dan je denkt . Ik ben verslaafd aan koppel en wou dus de 150 pk JTD motor of CITD zoals opel deze fiat/alfa/lancia motor noemt Aangezien deze 2 merken tot het zelfde concern horen opel 100% GM fiat 20% GM zijn heel veel onderdelen van deze auto's bodemplaat , wielophanging ,elektronica enzv. hetzelfde .Uitstraling en "thuisgevoel" in de auto en de dealer zouden voor ons de doorslag geven .

Bij avis een weekend een astra gehuurd en bij de fiat dealer een weekend een stilo meegekregen .De astra ( met maar 150 km op de teller ) is een fijne auto maar voor ons gevoel te afstandelijk , de wegliging is ok maar te sterk onderstuurd in lange bochten (kan ook aan de merk banden liggen) en er zat een vervelende "kadett"kraak in 't dashboard .

wij hebben voor de stilo gekozen .