li
door lilyjane 12 jan. 2018 om 22:01
Auto & vervoer

Bereikbaarheid klantenservice NS

Voor een bezoek aan de vakantiebeurs heb ik via de website een combi ticket bemachtigd, dacht ik. Betalingen worden altijd en overal geaccepteerd maar de levering kan even duren.
De couponcode voor het e-ticket geeft een foutmelding: meerdere malen. Het is weliswaar avond maar de klantenservice is telefonisch bereikbaar en dus bel ik en luister  ruim 1 minuut naar alle mogelijkheden en dan: wacht ik ruim 15 minuten op het moment dat een medewerker mij te woord wil staan, wat niet gebeurd en ik probeer intussen andere mogelijkheden en zie een nieuwe en leg op.
Vervolgens blijkt de gevonden oplossing niet te werken en ik bel opnieuw met hetzelfde resultaat alleen een langere wachttijd.
Totaal heb ik 45 a 50 minuten gewacht. Nu vraag ik mij af of meerdere mensen deze ervaring hebben en of dit nog steeds service heet zoals ik ook bij andere bedrijven heb ondervonden.
Bij het leveren van diensten is service, dacht ik, toch ook een van de taken die hier deel van uitmaakt?
O, ja mijn ticket heb ik nog niet... morgen verder.

441 5 Rapporteer
door V1126. - 12 jan. 2018 om 22:04
328 Antwoorden / Vragen
0
door simon55 - 12 jan. 2018 om 22:12
1332 Antwoorden / 4 Vragen
0

Nederlandse Sloompies !!!!

door marita5 - 12 jan. 2018 om 22:29
6559 Antwoorden / 8 Vragen
0

Hallo Lilyjane , 

Stel uw vraag op Twitter / of FB , klik op de rode regels .

https://twitter.com/ns_online 

https://www.facebook.com/nederlandsespoorwegen

door aurora1 - 13 jan. 2018 om 01:42
12835 Antwoorden / 6 Vragen
0

Dank voor het melden van uw klacht, maar helaas voor u, wij van dit forum behandelen geen klachten. Mooi dat u morgen verder gaat. Ik heb deze ervaring niet, maar ik heb de klantenservice van de NS dan ook niet nodig.
Mijn tegenvraag is wel: wat wilt u met de ervaringen van anderen? Gaat u de eventuele klachten van anderen dan oplossen?
Of wilde u op een forum dat daar niet voor is gewoon even klagen?
Wel kunnen we tips geven: probeer eventueel een andere browser.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ex
Expansievat - 8 sep. 2018 om 14:16
Geldzaken & recht

Slechte service ING door afschaffen TAN lijst ?

ING laat de tegenwoordig bij het internetbankieren steeds vaker dwingend kiezen voor het accorderen van betalingen via de app ( die je misschien niet eens hebt )

je moet je dan eerst door commentaar en vragen heenworstelen als "het is zoooo handig, die app "en  " weet je het zeker ? "  waarna je voor "deze ene keer" een TAN code van je papieren TAN lijst mag gebruiken

Nu h ... Lees meer

Ma
Maartenschrijft - 22 okt. 2018 om 10:07
Voeding & gezondheid

Petitie 'afschaffen eigen risico' plaatsen op het forum?

Dag,

Kan ik hier een link naar mijn petitie plaatsen voor het afschaffen van het eigen risico? https://petities.nl/petitions/afschaffen-van-het-eigen-risico   Of is het Kassa forum daar minder geschikt voor?
Vriendelijke groet, Maarten  ... Lees meer

su
suzukialto - 21 okt. 2018 om 14:07
Computers & telefonie

Laptop

Mijn HP laptop van 2015 zou voorzien worden van snellere harde schijf en Windows 10. Dit voor de prijs van €135 excl werkloon 2x€40. Helaas is tijdens demontage harde schijf de toetsenbordconnector afgebroken, mijn ict man gaf aan dat het niet rendabel was voor deze laptop om te laten repareren. Hij gaf aan dat het beter was nieuwe te kopen, en kwam snel met alternatief. Ik was overrompeld en ... Lees meer