ad
door adbrown Jan 5, 2014 om 08:04
Auto & vervoer

Bieden op producten of goederen

Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen met websites waar men op producten kan bieden, zoals Bidstar of Madbid?

8245 5 Rapporteer

boy
door boy - Jan 5, 2014 om 08:51
92 Antwoorden / 44 Vragen

Zie onderstaande lijken. Zegt mij genoeg. ga hier niet mee in zee. Ik ga er vanuit dat Bidstar op een vergelijkbare manier werkt

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=29&t=139895
http://forum.fok.nl/topic/2043765

boy
door boy - Jan 5, 2014 om 09:06
92 Antwoorden / 44 Vragen

Lijken moet linken zijn

edrick3
door edrick3 - Jan 5, 2014 om 10:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Niet aan beginnen!

bo
door borol - Jan 29, 2014 om 13:03
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is directe oplichting! Ze neppen je aan alle kanten. Ten eerste is winnen van de veilingen praktisch onmogelijk. Schat de kansen ongeveer gelijk in met een kraslot. De opgespaarde korting die verdiend met het uitgeven van credits is niet in verhouding met het bedrag dat je erin hebt gestoken.

Wil je hier toch een gokje wagen. Let dan op!!!!! Bij aanmelding staat standaard aan dat je credit tegoed automatisch wordt opgehoogd. Met andere woorden, ze boeken gewoon keer op keer geld bij je af zonder dag t je het doorhebt (gebeurd namelijk per creditcard). Bij je afschrift ben je dan waarschijnlijk al honderden euro's lichter!

pi
door pieterwolters - Jan 29, 2014 om 14:34
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=boy schreef op zondag 5 jan 2014, 09:06]Lijken moet linken zijn

In deze context kunnen beide van toepassing zijn :-)