Blokker aktie ns
Ik heb 14 april 2015blokker ns dagkaarten gekocht voor een dagje uit. Omdat ik een ap op mijn telefoon heb gekregen van blokker dat ik als een van de eerste gebruik kan maken van deze aktie maakte ik als een van de eerste gebruik van deze aktie en bestelde 4 kaartjes en rekende tegelijkertijd af en betaalde 99 cent extra voor het thuisbezorgen . Maar na een week had ik nog niets binnen en ik ging bellen met blokker .
Na 3 pogingen van een half uur kreeg ik eindelijk een mevr aa n de lijn die me vertelde dat de kaartjes op waren . Ze zou me terug bellen om filialen. In mijn woonplaats tebellen. Of ik ze daar op kon halen . Maar na een half uur werd ik terug gebeld met de mededeling dat er geen kaartjes meer waren . Dus mijn geld zou terug gestort worden . Maar ik zei daar heb ik die goedkopere treinkaartjes niet voor besteld , nu moet ik duurder kaartjes kopen en ik heb het geld al naar jullie ovrrgemaakt .
Na weer meerdere malen geofobeert tehebben in contsct tekomen met 020 8200976 al de medewerkers zijnconstant in gesprek en na een half uur krijg je iemand aan de lijn maar wordt je per ongeluk afgebroken ! Ook heb. Ik een mailtje gestuurd maar geen antwoord opgekregen . Hoe lossen we dit op , ik heb inmiddels al een flinke telefoonrekening opgebouwd en nog steeds geen treinkaartjes om met mijn gezin een dagje tekunnen treinen. En ben 60 euro armer ?....
Het beste is gewoon om te accepteren dat je de kaartjes niet gaat krijgen en het geld terug laten storten (mits dat dat wel goed gaat).
Overigens voor Blokker begrippen hebben ze best veel gedaan voor je. Ze gaan niet onderzoeken bij Blokker waar de kaartjes gebleven zijn?
Als leek zou ik zeggen: 't is balen, maar accepteer de pech, en koop kaartjes bij de lopende actie van Kruidvat.
Als het besparen van geld met die goedkope kaartjes zo belangrijk voor u is, dan zou ik als ik u was:
- het geld terug laten storten;
- de kaartjes voortaan gewoon in de winkel kopen i.p.v. via een telefoon app;
- uw telefoonrekening vooral niet verder laten oplopen.
(Daarnaast helpt het de duidelijkheid van uw verhaal als u het eerst naleest op typefouten alvorens op verzenden te drukken. Of heeft u dit soms ook op uw telefoon getypt?)
Bij de Kruidvat en de Hema zijn ze regelmatig in de aanbieding en een van die winkels zitten misschien wel bij u in de buurt.
Maar let wel op dat als er staat "OP IS OP" dat u dan rekening moet houden dat ze er niet meer zijn staat dit er niet bij vermeld dan kan u wel eisen dat ze de kaarten ter beschikking stellen of een gelijkwaardig product leveren.
ik vind het altijd zo kinderachtig als mensen zich zo opstellen over taalfouten het gaat toch om de vraag.
[quote=corinne5 schreef op woensdag 20 mei 2015, 23:25]ik vind het altijd zo kinderachtig als mensen zich zo opstellen over taalfouten het gaat toch om de vraag.
Ik heb tenminste de moeite genomen eerst een antwoord te geven op bovenstaande vraag, alvorens commentaar te leveren. Jouw commentaar draagt echter helemaal niks bij aan deze discussie...
Voortaan gewoon in de winkel halen .Zeker aan het begin van de actie is daar dan meer dan voldoende voorraad.
Bovendien heb je dan ook geen verzendkosten.
[quote=corinne5 schreef op woensdag 20 mei 2015, 23:25]ik vind het altijd zo kinderachtig als mensen zich zo opstellen over taalfouten het gaat toch om de vraag.
Wat is er mis mee om taal zo te gebruiken zoals je het op school hebt geleerd? Zeker als het om geschreven tekst gaat is het belangrijk dat het zo goed mogelijk is opgeschreven om misverstanden te voorkomen. Komma's of juist geen komma's kunnen een tekst een hele andere betekenis geven. Maar goed, dat hoef ik niet uit te leggen want dat hebben we allemaal op de basisschool gehad.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer