bi
door bilbo1951 May 29, 2006 om 14:24
Auto & vervoer

Canta LX

LS,

Ik ben op zoek naar iemand die zelf een Canta heeft en het onderhoud daarvan zelf kan verrichten. Ik kom graag met je in contact want ik heb een paar vragen die ik zou willen stellen zodat ik mogelijkerwijs voortaan zelf wat kan sleutelen.

Het onderhoud dat de "garages" leveren is vaak zo verschrikkelijk duur dat ik anders maar overweeg het Cantaatje weg te doen.

Ik ben zelf redelijk handig, maar dan moet ik wel eerst weten wat ik doen moet.

Het ding wil maar niet voldoende  kracht en snelheid ontwikkelen. Ligt niet aan de uitlaat of de koppakking!

Wie kan mij helpen ?

BVD.

4334 7 Rapporteer

stacey
door stacey - May 29, 2006 om 15:56
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Ik kan je niet helpen maar misschien een tip;

Ik ga zelf altijd naar garage op de autosloop, handige jongens,

goedkoop, goedkope tweedehands onderdelen en nooit te beroerd je te helpen bij problemen, garagebedrijven zijn veel te duur zeker voor zo`n oud autootje, alles wat ze vervangen is nieuw/duur met een levensduur van nog 2x je auto ;) dus zonde

Succes,

hutch
door hutch - May 29, 2006 om 15:57
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Bilbo,

kent u de volgende site al:

Cantaclub Nederland

Gr. Hutch

bi
door bilbo1951 - May 29, 2006 om 16:00
2 Antwoorden / 1 Vragen

LS,

Dank voor je antwoord.Het probleem is dat die Cantaaatjes slechts heel zelden bij de sloop terecht komen.

Groet.

bi
door bilbo1951 - May 29, 2006 om 16:01
2 Antwoorden / 1 Vragen

LS,

Dank voor de tip. Ik neem aan dat het adres eindigt op .nl.

Ik zal eens kijken wat zij te bieden hebben.

Groet,

B.

hutch
door hutch - May 29, 2006 om 16:53
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Bilbo,

wat ik daar heb neergezet is een link naar die site. Klik maar eens op die (blauw/paars) naam........

Het volledige (URL)adres is: http://nl.msnusers.com/cantaclubnederland/hebjevragen.msnw

Gr. Hutch

stacey
door stacey - May 29, 2006 om 16:55
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Je kunt gewoon op Hutch zn letters gaan staan/klikken dan kom je vanzelf op de site ;)

Groetjes,

vo
door vollegaz - Jun 2, 2006 om 23:12
11 Antwoorden / 0 Vragen

Redelijkhandig is vaak net niet genoeg om zelf onderhoud te doen. Olie + filters of bougie's v.v. kan iedereen (dit kun je zelfs een aap leren [ fantastische dieren apen]). Dit kunnen ze zelfs bij de kwick fit. Bij onderhoud komt echter kennis van zaken goed tepas (er komt wel wat meer bij kijken). Ga eens bij een automaterialen zaak langs hier komen vaak mensen die je tegen een goedkopertarief kunnen helpen.