ma
door marcelliusk Jun 23, 2016 om 12:39
Auto & vervoer

De Gazelle dealers willen mijn gereviseerde batterij niet aanmelden op mijn fiets.

Ik heb een Gazelle Chamonix Innergy elektrische fiets, waarvan ik de accu heb laten reviseren bij Natrans te Middelveld. Er is tijdens de revisie ook een andere stekker en printplaat ingekomen. Doordat de stekker niet 1 op 1 op de hardware van de dealer past, willen ze niet iets meer moeite doen door de stekker passend te maken, wat volgens de meneer van Natrans zeer simpel te doen is. Dus nu zit ik met een batterij die niet aangemeld is op de fiets, en de 2 dealers in Heerenveen willen mij niet verder helpen. Het is niet zo dat het niet mogelijk is volgens Natrans. Natuurlijk hadden de dealers liever een nieuwe batterij verkocht. Deze batterij heeft zeer zwakke oplaad puntjes, die zo afbreken(dit is mij ook gebeurt). Kent iemand een dealer in omgeving Heerenveen die hier niet moeilijk over doet?

9430 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ja
door jackyh - Jun 23, 2016 om 13:45
953 Antwoorden / 4 Vragen
0

Moest het gratis met garantie gebeuren? Zoja, dan heb ik begrip voor de dealers. Zonder garantie en tegen betaling zouden zij het eigenlijk wel moeten doen.

Gerry1969
door Gerry1969 Jun 23, 2016 om 14:15
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Jacky, als de dealers tegen betaling deze niet originele onderdelen, die ook nog eens zijn aangepast zouden aanmelden om ze zo officeel te maken. Dan gooien ze hun eigen glazen in want dan koopt iedereen iets anders wat de dealer moet legaliseren en dan zal je zien dat de klant na deze handeling ook nog eens garantie wil want de dealer heeft het onderdeel origineel gemaakt. 
Diewilik

ja
door jackyh Jun 23, 2016 om 14:29
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ik weet eigenlijk niet wat aanmelden wil zeggen. Dacht eigenlijk dat het een schrijffout was. Sorry als ik wartaal geschreven heb.

gerbera
door gerbera - Jun 23, 2016 om 14:04
7367 Antwoorden / 14 Vragen
2

Maar waarom heeft Natrans dit dan niet aangepast als het zo simpel te doen is. Zij hebben een onjuiste stekker aangebracht.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 23, 2016 om 14:10
3449 Antwoorden / 25 Vragen
2

U wijkt af van standaard Gazelle onderdelen, logisch dat de dealer zijn eigen handel verdedigd en niets voor u wilt doen. 
Garantie geldt op originele onderdelen en alleen die onderdelen kunnen worden aangemeld/gegarandeerd. 
Ik geef de dealer groot gelijk. 
Diewilik 

edrick3
door edrick3 - Jun 23, 2016 om 14:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Je laat een accu reviseren bij een NIET-officiële dealer.
Natrans levert de gereviseerde accu af terwijl de stekker niet passend is? Raar. Dan moet je dáár verhaal halen.
Logisch dat de officiële gazelle dealer hier niets mee wil/kan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer

p.
p.j.de leur - Apr 29, 2024 om 16:31
Voeding & gezondheid

Krimpflatie

Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L  qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]   Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer