il
door ilona11 Nov 16, 2004 om 14:10
Auto & vervoer

De sleutel

Hallo


Nadat ik mijn berichtje hier over de sleutel heb geschreven kreeg ik telefoon.(Lees onder)De  man die mij opbelde was op vakantie geweest en zei tegen me dat dit niet had mogen gebeuren,Er zou overlegd worden en ik zou terug gebeld worden.Helaas moet dat nu nog gebeuren.Ik heb toch heel wat emails geschreven en iedere keer mijn telefoon nummer vermeld!!!!


Ik vind dit diep treurig voor een auto garage waar BOVAG op staat.


 


 


 

304 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 23:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Aks je al zoveel emails gestuurd hebt 1 keer contact met hem gehad hebt en met 2 verkopers die er niets van willen weten,zou het helpen denk je om weer een kleine 170 km te gaan rijden om ja ,wat te doen eigenlijk??????????


 


 


 

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 23:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag ilona11,


Als die 'man' niet terugbelt kun je toch gewoon een keer naar hem toegaan. Persoonlijk kontakt wil nog wel eens helpen. Sukses, groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 23:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag ilona11


Ik heb je eerste bericht nog eens gelezen en dat gevoegd bij je tweede bericht. Het is inderdaad onfatsoenlijk en klantonvriendelijk wat deze BOVAG-garage doet. Het leek mij in mijn vorige bericht nog de enige mogelijkheid om naar de garage terug te gaan. Nu denk ik dat 170 km toch wel erg veel is, en ook kosten met zich meebrengt. Het risico is wel erg groot dat je uit de zaak verwijderd wordt. Jammer, sommige zaken moet je soms accepteren terwijl je weet dat je onrecht wordt aangedaan. Ik hoop dat je over de auto zelf geen klachten heb want dat zou helemaal een ramp zijn met zo'n garage. Vriendelijke groet, Ton. 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer