ja
door jannetdijk Dec 11, 2010 om 14:30
Auto & vervoer

Dienstregeling NS

Gisteren met laatste trein uit Amsterdam - Utrecht (aankomst 00:17) de aansluiting met de sprinter naar Rhenen gemist (vertrek 00:15).

Schade: restant op OV chipper € 15,-- door gestress en taxikosten € 50,--.

Waarom word er geen bezemtrein ingeschaald op alle lijnen. Dit is een superslechte ervaring zeg!

555 6 Rapporteer

birdies
door birdies - Dec 12, 2010 om 11:51
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.......Waarom word er geen bezemtrein ingeschaald op alle lijnen.......

En jij bent bereid 3x zoveel te betalen voor je treinkaartje?

tr
door treintrien - Jan 14, 2011 om 02:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij geeft u zelf al het antwoord op de vraag:

De trein uit Utrecht komt aan om 17 over.

De trein naar Rhenen vertrekt om 15 over.

Dan is er geen sprake van een aansluiting.

De trein naar Rhenen is gewoon al twee minuten vertrokken als uw trein aankomt.

Jammer maar helaas.

rj
door rjw - Jan 14, 2011 om 11:36
3294 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=treintrien schreef op vrijdag 14 jan 2011, 02:48]Volgens mij geeft u zelf al het antwoord op de vraag:

De trein uit Utrecht komt aan om 17 over.

De trein naar Rhenen vertrekt om 15 over.

Dan is er geen sprake van een aansluiting.

De trein naar Rhenen is gewoon al twee minuten vertrokken als uw trein aankomt.

Jammer maar helaas.

Volgens de dienstregeling zou de trein in 0:05 aankomen in Utrecht. De trein was dus vertraagd. Het zou wel zo netjes zijn om de trein naar Rhenen (een stoptrein) even te laten wachten. Zeker als het toch de laatste trein van de dag is, maken die paar minuten niet uit.

diadino
door diadino - Jan 25, 2011 om 04:37
49 Antwoorden / 2 Vragen

misschien was het handiger geweest om toch even de conducteur aan te spreken en te kennen geven dat je naar rhenen wilde.
als je dat tijdig had gedaan, dan kon hij/zij er via de centrale voor zorgen dat je de aansluiting wel had kunnen halen. als je alleen passief afwacht terwijl je al het gevoel krijgt dat je te laat gaat komen, dan gaat het ook mis en kun je niets meer geregeld krijgen

br
door brouwershaven - Feb 1, 2011 om 16:09
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=diadino schreef op dinsdag 25 jan 2011, 04:37]misschien was het handiger geweest om toch even de conducteur aan te spreken en te kennen geven dat je naar rhenen wilde.
als je dat tijdig had gedaan, dan kon hij/zij er via de centrale voor zorgen dat je de aansluiting wel had kunnen halen. als je alleen passief afwacht terwijl je al het gevoel krijgt dat je te laat gaat komen, dan gaat het ook mis en kun je niets meer geregeld krijgen

Ik wist niet dat dit mogelijk was..Het verhaal van jannetdijk verbaasde mij niks..ik dacht bij mezelf: Ja nog iets nieuws?
Maar goed, volgende keer bij vertraging en het mogelijk missen van een overstap toch maar even naar een conducteur zoeken, ergens in de trein...

de motormuis
door de motormuis - Feb 1, 2011 om 18:50
598 Antwoorden / 13 Vragen

Als je die dan tijdig kunt vinden , en als die dan ook nog bereid is om moeite te
willen doen om dit te regelen.
Want als je een conducteur nodig hebt, dan is het soms lang zoeken. En dan bleek later dat hij even bij de machinist zat te buurten, omdat hij al een keer door de coupe's was geweest.