Ki
door Kinderen4 Jan 9, 2017 om 22:45
Auto & vervoer

Eigen fout gemaakt bij arriva

Ik heb een tweeling die allebei hetzelfde traject reizen, nu heb ik gisteren 2 dezelfde abonnementen gekocht maar dom als ik ben (dus eigen fout, weet het) 2 keer hetzelfde ov kaart nummer ingevuld, nu staan dus op 1 kaart 2 abonnementen en op de ander geen. Na telefonisch contact heb ik restitutie aangevraagd en op de lege kaart een nieuw (derde) abonnement gezet.
Wat kost me dit een hoop geld!
Hoe groot is de kans dat ik idd het geld van 1 abonnement terug krijg?
Groetjes Amber

1070 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Jan 9, 2017 om 22:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

63,4%

Ki
door Kinderen4 Jan 9, 2017 om 22:59
Antwoorden / 1 Vragen

Dat is in ieder geval beetje hoopgevend, meer kans van wel dan niet

diumenge
door diumenge Jan 9, 2017 om 23:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dit was natuurlijk geen serieus antwoord. Niemand hier kan weten wat die kans is, het lijkt mij echter niet meer dan redelijk dat ze inderdaad restitutie geven voor een abonnement daar u het direct gemeld hebt. Al is het alleen uit coulance.

Ki
door Kinderen4 Jan 9, 2017 om 23:07
Antwoorden / 1 Vragen

Ik begrijp dat niemand de uitslag weet maar omdat ik me zorgen maak fijn om te lezen wat andere denken..bedankt voor Uw antwoord. Ik zal gewoon moeten afwachten..

Topantwoord

ha
door halex - Jan 9, 2017 om 23:23
1374 Antwoorden / 4 Vragen
11

Ik zou 't niet weten. Ik hoop dat die kans achteraf 100% blijkt te zijn. Zeker als u tegenover Arriva net zo eerlijk bent (eigen fout) als hier. Hebben ze nog niets gezegd over de restitutie in het telefonisch contact dat u had?
Dat is overigens ook wel een verademing, iemand die gewoon zegt 'mijn fout'. In plaats van het afschuift op anderen 'ja, die kinderen leken zo op elkaar, dat ik me vergiste in de juiste naam, daar kan ik toch niets aan doen en nu moet ik dus dubbel betalen...'. Jammer dat je geen +1 voor de vraag kan geven.

Ki
door Kinderen4 Jan 9, 2017 om 23:26
Antwoorden / 1 Vragen

Haha dankjewel  maar moet best erom lachen die kinderen lijken zo op elkaar, dat is best een goede

Ki
door Kinderen4 Jan 9, 2017 om 23:29
Antwoorden / 1 Vragen

Zijn ook nog eeneiig

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

DS
DS1992 - May 12, 2024 om 00:34
Winkels & webshops

Mag albert heijn de prijs van een bestelling zomaar verhogen?

Onlangs heb ik iets besteld bij albert heijn. Het ging om een voorraad bier voor een festival. De totale prijs was €294,30. Dit bedrag heb ik geaccepteerd.  toen kwamen er nog bezorg kosten bij(logisch natuurlijk) deze bezorgkosten waren €5,70, wat het totaal bracht op €300,-

Na bevestiging stond er in de app dat het te betalen bedrag bij bezorging €300,- was. En dat bleef er ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Vp
Vpk75 - May 12, 2024 om 14:33
Geldzaken & recht

BKR gegevens, moeten die gewaarmerkt zijn?

Wij willen een nieuwe woning bezichtigen en de cooperatie vraagt om de BKR gegevens. Het gaat om een vrije sector woning. Maar die gevens kosten gewaarmerkt 15 euro pp.
Is dat nodig of mag ik het ook, aangezien ik het gratis mag inzien, screenshotten en in een document zetten, denkt u?
Dat mag wel met de BRP gegevens, staat er. Daar staat het namelijk gewoon bij vermeld, in de info voora ... Lees meer