Eigen fout gemaakt bij arriva
Ik heb een tweeling die allebei hetzelfde traject reizen, nu heb ik gisteren 2 dezelfde abonnementen gekocht maar dom als ik ben (dus eigen fout, weet het) 2 keer hetzelfde ov kaart nummer ingevuld, nu staan dus op 1 kaart 2 abonnementen en op de ander geen. Na telefonisch contact heb ik restitutie aangevraagd en op de lege kaart een nieuw (derde) abonnement gezet.
Wat kost me dit een hoop geld!
Hoe groot is de kans dat ik idd het geld van 1 abonnement terug krijg?
Groetjes Amber
63,4%
Dat is in ieder geval beetje hoopgevend, meer kans van wel dan niet
Dit was natuurlijk geen serieus antwoord. Niemand hier kan weten wat die kans is, het lijkt mij echter niet meer dan redelijk dat ze inderdaad restitutie geven voor een abonnement daar u het direct gemeld hebt. Al is het alleen uit coulance.
Ik begrijp dat niemand de uitslag weet maar omdat ik me zorgen maak fijn om te lezen wat andere denken..bedankt voor Uw antwoord. Ik zal gewoon moeten afwachten..
Topantwoord
Ik zou 't niet weten. Ik hoop dat die kans achteraf 100% blijkt te zijn. Zeker als u tegenover Arriva net zo eerlijk bent (eigen fout) als hier. Hebben ze nog niets gezegd over de restitutie in het telefonisch contact dat u had?
Dat is overigens ook wel een verademing, iemand die gewoon zegt 'mijn fout'. In plaats van het afschuift op anderen 'ja, die kinderen leken zo op elkaar, dat ik me vergiste in de juiste naam, daar kan ik toch niets aan doen en nu moet ik dus dubbel betalen...'. Jammer dat je geen +1 voor de vraag kan geven.
Haha dankjewel maar moet best erom lachen die kinderen lijken zo op elkaar, dat is best een goede
Zijn ook nog eeneiig
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag albert heijn de prijs van een bestelling zomaar verhogen?
Onlangs heb ik iets besteld bij albert heijn. Het ging om een voorraad bier voor een festival. De totale prijs was €294,30. Dit bedrag heb ik geaccepteerd.
toen kwamen er nog bezorg kosten bij(logisch natuurlijk) deze bezorgkosten waren €5,70, wat het totaal bracht op €300,-
Na bevestiging stond er in de app dat het te betalen bedrag bij bezorging €300,- was. En dat bleef er
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
BKR gegevens, moeten die gewaarmerkt zijn?
Wij willen een nieuwe woning bezichtigen en de cooperatie vraagt om de BKR gegevens. Het gaat om een vrije sector woning. Maar die gevens kosten gewaarmerkt 15 euro pp.
Is dat nodig of mag ik het ook, aangezien ik het gratis mag inzien, screenshotten en in een document zetten, denkt u?
Dat mag wel met de BRP gegevens, staat er. Daar staat het namelijk gewoon bij vermeld, in de info voora
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer