ja
door janne1234 Oct 7, 2024 om 11:27
Auto & vervoer

Fiets ebike lidl

Betaald maar geen fiets ontvangen??
Grt Ferry

1112 11 Rapporteer
ju
door juliomariner - Oct 7, 2024 om 11:31
1386 Antwoorden / 2 Vragen

dank voor de mededeling. Wat is uw vraag. U geeft (bijna) geen info. Afgesproken levertijd etc ?

sira
door sira - Oct 7, 2024 om 11:32
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Zeer summiere info.

Was het wel de website van Lidl?

Ik heb nog wel een aanvulling voor u. U gaat een fiets bij een supermarkt kopen, stel de fiets wordt toch geleverd, dan neem ik aan dat u er ook voor in de toekomst goed over heeft nagedacht waar u de fiets laat onderhouden c.q. repareren? Een plaatselijke rijwielhandelaar zal waarschijnlijk "nee" zeggen.
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/garantie-verzekeringen/defecte-e-bike

JMA2
door JMA2 Oct 7, 2024 om 23:28
147 Antwoorden / 3 Vragen

Naast het onderhoud waar niemand op te wachten zit vraag ik me ook altijd af of iedereen zomaar een fiets kan monteren en afstellen. Ik kan het in ieder geval niet, fietsenmaker is een serieus vak.

sira
door sira Oct 7, 2024 om 23:48
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Daar twijfel ik ook aan JMA2.

Bovendien krijg je bij een plaatselijke fietsenwinkel betere service èn, indien nodig een leenfiets.

Maar ja, men wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten tot de eerste problemen komen en berouw komt altijd na de zonde.

Mabelle
door Mabelle - Oct 7, 2024 om 11:46
639 Antwoorden / 1 Vragen

Onderaan deze link https://customercare.lidl.nl/SelfServiceNL/s/article/Wanneer-ontvang-ik-mijn-bestelling vind je alle manieren om contact op te nemen met de Lidl. Houd wel alle gegevens (klantnr. en bestelnr.) bij de hand.

br
door bravehenk Oct 7, 2024 om 14:43
212 Antwoorden / 0 Vragen

Lidl zal je niet kunnen helpen,want dit is niet van lidl maar een oplichter

Mabelle
door Mabelle Oct 7, 2024 om 17:04
639 Antwoorden / 1 Vragen

Vermoed ook dat is besteld bij die oplichter, maar 100% zeker is het niet. Ook bij de echte Lidl shop kan wel eens wat fout gaan. Misschien horen we nog iets van Janne.

Janzegt
door Janzegt - Oct 7, 2024 om 11:55
160 Antwoorden / Vragen

Was het echt bij de Lidl, of was het via een advertentie op Facebook, die de naam Lidl misbruikt? Voorbeeld hiervan is Dealhunter Lidl.

Mabelle
door Mabelle - Oct 7, 2024 om 12:00
639 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zie het antwoord van @Janzegt en ik vermoed dat hij gelijk heeft. Een e-bike bij Dearhunter Lidl voor 99 euro. Als je daar hebt besteld, ben je opgelicht en je geld kwijt.

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/auto-vervoer/dealhunter-lidl-aanklagen

mahadma
door mahadma - Oct 7, 2024 om 12:44
11739 Antwoorden / 52 Vragen

Was dit een fiets, elektrisch, van 99,95 via een nep ldil advertentie? Dan bent u uw geld kwijt en zult nooit een fiets ontvangen.

br
door bravehenk Oct 7, 2024 om 14:46
212 Antwoorden / 0 Vragen

Zijn meerdere varianten in omloop op facebook. En vaak de mensen die hem zgn ontvangen hebben komen uit spanje, duitsland ,belgie, roemenie, zelfs soms uit aziatische landen m.a.w. nepprofielen

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 7, 2024 om 13:13
7384 Antwoorden / 3 Vragen

Het kan ook zijn dat u een afspraak voor de levering moet maken.

      Uit de link:

Levering van extra grote artikelen
Afhankelijk van de omvang van de zending en de vervoerder kunt u een afspraak maken. Als het bij de vervoerder mogelijk is om een afspraak te maken, ontvangt u een e-mail om een bezorgafspraak in te plannen. Als je je mobiele nummer invult, dan ontvang je op de leverdag een vooraankondiging per SMS. De bezorgdienst levert echter alleen op adressen die via het Nederlandse wegennet bereikbaar zijn, niet op adressen op de Waddeneilanden of op DHL-pakstations.

https://www.lidl.nl/p/crivit-urban-e-bike-27-5-creme/p100364585

gerbera
door gerbera Oct 7, 2024 om 15:59
7478 Antwoorden / 14 Vragen

Bij de echte Lidl kost die slechts € 1299 dus zou men in deze advertentie de 12 vergeten zijn.

sjjoppy
door sjjoppy Oct 7, 2024 om 20:17
7384 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zie bij TS geen € 99 staan.

gerbera
door gerbera Oct 8, 2024 om 21:54
7478 Antwoorden / 14 Vragen

Kijk ff  op het plaatje van @mahadma

sjjoppy
door sjjoppy Oct 9, 2024 om 12:50
7384 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zie bij TS geen € 99 staan.

br
door bravehenk - Oct 7, 2024 om 14:42
212 Antwoorden / 0 Vragen

Kun je fluiten dan kan je naar je geld fluiten
Is nepadvertentie en helaas trappen er veel mensen in. Tip blijf van facebook af als je zo goed gelovig ben.
Al op meerdere forums dit soort gedupeerden tegen gekomen.

gerbera
door gerbera - Oct 7, 2024 om 15:51
7478 Antwoorden / 14 Vragen

Ik heb mij e-bike ook bij de Lidl gekocht, maar dan wel bij de echte. Alles is prima verlopen met ruim voldoende informatie over de levering. Echter bij de bestelling ontvangt u al informatie waarbij vermeld wordt dat op alle berichten die zij versturen het originele Lidl logo zichtbaar moet zijn. En wat de garantie betreft die zit wel goed zolang je de eerste onderhoudsbeurten maar hebt laten doen. En er zijn voldoende fietsenmakers die deze tegen betaling willen uitvoeren. Overigens prima fietsen van Duitse makelij met Blaupunk electronica en motor en wordt ook direct vanuit Duitsland naar de klant verzonden maar zeker niet voor de prijs van € 99.

ju
door juliomariner - Oct 9, 2024 om 12:34
1386 Antwoorden / 2 Vragen

Als het inderdaad om de fiets uit de nepadvertenties gaat dan snap ik niet dat iemand ook maar gelooft dat je voor € 99,00 een electrische fiets kunt kopen.
Daar krijg je de accu niet eens voor laat staan een hele fiets. .